شلوار مردانهشیک پوشی

خوشتیپی با شلوار های رنگی مردانه

همه ما به خاطر داریم که تا چند سال گذشته پوشیدن شلوار های رنگی برای آقایان در هر سن و سالی یک تابوی بسیار بزرگ محسوب میشد و کسی جرات و حق استفاده از شلوار های رنگی مردانه را نداشت البته ناگفته نماند که در سال های گذشته شلوار های رنگی اصلا تولید نمی شدند . اما امروزه پوشیدن شلوار رنگی مردانه به جسارت زیادی نیاز ندارد بلکه آنچه برای پوشیدن شلوار رنگی مردانه نیاز است اعتماد به نفس و سلیقه شیک پوشی است .

خبر خوبی که برای شما داریم این است که شلوارهای رنگی مردانه مدتها است که به دنیای شیک پوشی مردان بازگشته است و مانند قبل یک عمل ممنوعه به شمار نمی رود .

اگر اصول پوشیدن و ست کردن این شلوار را به خوبی بلد باشید به زودی با یک تغییر شگرف و بی نظیر در استایل خود مواجه خواهید شد و بهبود بسیار خوب و جسورانه ای در سبک لباس پوشیدن خود خواهید یافت .

استفاده از رنگ های تیره و خنثی مانند خاکی ، جین های تیره ، و سرمه ای در این مقاله مد نظر ما نیست . هم چنین به هیچ عنوان قصد نداریم رنگ های سبز و نارنجی نئونی را به شما پیشنهاد یا معرفی کنیم بلکه آنچه مد نظر ماست بررسی رنگ های مناسب و اصول ست کردن آن ها با یکدیگر است .

چرا شلوار های رنگی مردانه را پیشنهاد میکنیم ؟

طبق بررسی ها و آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل ۸۴ درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند در همه لباس ها . لذا شما با استفاده از شلوار های رنگی میتوانید گزینه های بیشتر و متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

ست کردن لباس مردانه تابستانه
ادامه مطلب

رنگ ها باعث جذابیت و چشم گیری بیشتر لباس ها میشوند . از این رو شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوار های رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت .

هم چنین رنگ های تیره مانند قهوه ای سرمه ای و مشکی به علت داشتن طیف های مشابه به طیف نور خورشید گرما و نور بیشتری را در فصل گرما دریافت میکنند و ممکن است باعث عرق سوز شدن شما و غیر قابل تحمل شدن گرما برای شما بشوند . شلوار های رنگی میتوانند باعث کمتر جذب شدن نور و گرما شده و تحمل گرما را برای شما آسان کند .

نحوه ست کردن شلوار رنگی مردانه

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوار رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به پوشیدن لباس رنگی روز های گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید . اما در ترکیب لباس ها لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه اضافه میکنیم .

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . اگر بخواهید در فصل گرم سال لباس های رنگی بپوشید دیگر نیازی نیست که هارمونی رنگی را رعایت کنید . بلکه لازم است با استفاده از WHEELCOLOR یا چرخ رنگ ، رنگ های مکمل را انتخاب کرده و با یک دیگر ست کنید .

شلوار کارگو و استایل های پیشنهادی
ادامه مطلب

شاید بتوان با ذکر یک مثال توضیحات در مورد استفاده از شلوار های  رنگی را کامل نمود . مثلا اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کژوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

اگر تاکنون تصور میکرده اید که شلوار های رنگی مخصوص و مختص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته ناگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا