پیراهن مردانهکت و شلوار

ست کت و شلوار طوسی: کت و شلوار طوسی با چه پیراهنی ست میشود؟

به نظر شما اگر لازم باشد کت و شلوار دیگری را جایگزین کت و شلوار مشکی کنید چه کت و شلواری را جایگزین میکنید ؟

کت شلوار سرمه ای؟ دارک بلو ؟ سبز یشمی؟

همه این رنگ ها زیبا ، رسمی و کلاسیک هستند اما هیچ کدام مانند کت و شلوار طوسی همیشه مد روز نیستند. از این روز اگر لازم باشد کت و شلواری غیر از کت شلوار مشکی جایگزین کنید پیشنهاد میکنیم که انتخاب شما رنگ طوسی باشد. این کت و شلوار به قدری جذاب و کاریزماتیک است که میتواند به اولویت اول شما در انتخاب کت و شلوار تبدیل شود.

ست کردن کت شلوار طوسی

این رنگ هیچ گاه قدیمی نمیشود . حتی هیچ وقت دمٌده نیز به نظر نمیرسد بلکه همواره شیک و به روز دیده میشود . با توجه به این که روزهای گرم تابستانی فرا رسیده است . پیشنهاد میکنیم از این رنگ کت و شلوار استفاده کنید. کت وشلوار طوسی مناسب ترین انتخاب برای روزهای گرم سال می باشد . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اصول ست کردن کت شلوار طوسی و پوشیدن آن به خوبی آشنا شوید.

چرا کت و شلوار طوسی ؟

کت شلوار طوسی

ممکن است این سوال نیز برای شما پیش بیاید که چرا گفتیم بعد از کت شلوار مشکی، به سراغ طوسی بروید؟

طوسی یکی از رنگ های خنثی است؛ که برای ست کردن با لباس های دیگر از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می توانیم با لباس ها و پیراهن و کفش و کمربند حتی کلاه ست کنیم.

رنگ طوسی کت و شلوار ظاهری کلاسیک را از خود به جای می گذارد؛ که در حین زیبایی منحصر به فرد و خاص خود هیچوقت قدیمی نمی شود و از مد نمی افتد.

رنگ جذاب طوسی

طوسی، مهم‌ترین و کاریزماتیک ترین رنگ های مردانه است. رنگی که طیف گسترده و وسیعی دارد. این گستردگی تناژ امکان استفاده از این رنگ کت شلوار را در هر مکان و هر زمانی از روز و شب و سال، به شما میدهد.

طیف وسیعی از رنگ طوسی وجود دارد که طیف های تیره آن رسمی تر و طیف های روشن آن اسپرت و کژوال میباشد. پس قبل از خرید یا پوشیدن هدف از پوشیدن کت و شلوار طوسی را مشخص کنید. میهمانی؟ مصاحبه شغلی؟ جشن عروسی؟

با کت شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم

رنگ پوست شما در انتخاب و ست کردن کت وشلوار طوسی بسیار مهم است . اگر پوست روشنی دارید طوسی های روشن و اگر پوست تیره ای دارید به سراغ تناژهای تیره طوسی مانند خاکستری و دودی بروید .

جزئیات مهم است
ادامه مطلب

با کت شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم؟

یک دست کت شلوار خوش دوخت مردانه قابلیت دارد که تا چندین سال استایل شما را ساپورت کند. اما پیراهن مردانه در مقایسه با کت و شلوار از دوام و ماندگاری کمتری برخوردار بوده و لازم است در بازه  زمانی کوتاهی یک پیراهن مردانه رسمی را جایگزین قدیمی ترین پیراهن خود بکنید.

پیراهن مناسب کت و شلوار طوسی

همچنین باید چندین دست پیراهن مردانه در کمد لباس های خود داشته باشید که بتوانید با کت و شلوار های مختلف ست های متفاوتی ایجاد کنید.

۱- پیراهن مردانه سفید رنگ

سفید بهترین و دلنشین‌ترین و در عین حال اصیل‌ترین رنگی است که می‌توانید برای داشتن بهترین ست کت و شلوار طوسی آن را به تن کنید. کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید جلوه‌ای نو و تمیز به ظاهر شما می‌دهد. این رنگ پیراهن را اگر به همراه کت و شلوار طوسی بپوشید در استفاده از اکسسوری های رنگی میتوانید آزادانه عمل کنید و رنگ های متنوع را انتخاب کنید.

کت شلوار طوسی با پیراهن سفید

کراوات مشکی یا قرمز هم میتواند یکی از اکسسوری هایی باشد که بعد از ست کردن با کت و شلوار طوسی جذابیت خاصی به شما می دهد.

همچنین در صورتی که استایل‌تان رسمی نیست، می‌توانید از یک تیشرت مردانه سفید استفاده کنید تا استایل کژوال‌تان به خوبی نشان داده شود.

۲- پیراهن مردانه آبی رنگ

طیف های محدودی از رنگ زیبای آبی با کت و شلوار طوسی ست میشوند اما نتیجه ست کردن بسیار فوق‌العاده است و ترکیب بسیار چشم نوازی ایجاد میشود . دو رنگ آبی تیره و آبی روشن تیفانی برای ست کردن با کت و شلوار طوسی روشن مناسب هستند. پیراهن آبی روشن انتخاب مناسبی برای ساعات روز است و در کنار اکسسوری‌های چرم قهوه‌ای ظاهری تابستانی و جذاب ایجاد می‌کند. همچنین اگر رنگ کت و شلوار طوسی تیره بود باید از تناژهای آبی تیره استفاده کنید.

پیراهن آبی
کت شلوار طوسی با پیراهن ابی

همان طور که می بینید ست شلوار طوسی مردانه با پیراهن آبی هم یکی از پوشش های جذاب برای آقایان میتواند باشد

نکته کلی این است که هنگامی انتخاب پیراهن برای کت وشلوار باید رنگی متضاد یا هارمونیک با رنگ کت و شلوار باشد تا استایل نهایی نتیجه خوبی داشته باشد.

۳-پیراهن مردانه مشکی رنگ

پیراهن مشکی به علت داشتن هارمونی با کت و شلوار طوسی ست میشود . دقت داشته باشید که اگر خواستید کراوات بزنید باید از رنگ هایی استفاده کنید که از پیراهن تیره تر باشد. به عنوان مثال اگر پیراهن شما مشکی است میتوانید از کراوات ذغالی برای ست کردن استفاده کنید.

ست کت و شلوار طوسی با پیراهن مشکی

شما میتوانید اکسسوری های دیگر را جایگزین کراوات کنید . شما میتوانید یک پوشت را در رنگ خنثی البته، با کت شلوار طوسی با پیراهن مشکی ست کنید . اگر خود را فردی جسور میدانید پیشنهاد ما به شما رنگ های روشن است.

رنگ اکسسوری های قابل ست کردن با کت شلوار طوسی

از آنجایی که طوسی رنگی خنثی به شمار میرود، برای انتخاب رنگ اکسسوری های پوشیدنی راه سختی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید اکسسوری های خود از جمله کراوات و پوشت خود را در رنگ ها و طرح های مختلف با کت و شلوار خود ست کنید. اما اگر بخواهیم راز جذابیت با کت وشلوار طوسی عیان کنیم میتوانیم بگوییم که همه تناژهای رنگ آبی به عنوان اکسسوری میتوانید ست کنید و استایلی سحرآمیز داشته باشید.

راهنمای انتخاب کت و شلوار لاغر اندام در 5 قدم
ادامه مطلب

با کت شلوار طوسی چه کراواتی بزنیم

رنگ مشکی یا سرمه ای تیره میتواند بعد از رنگ آبی به عنوان رنگ اکسسوری مورد استفاده قرار بگیرد و هم چنین رسمی ترین ترکیب آبی طوسی باشد  این استایل یک استایل جامع است بدین معنی که شما میتوانید از این استایل در میهمانی های شبانه تا مصاحبه های شغلی نیز استفاده کنید. همچنین کراوات مشکی به خوبی با این کت وشلوار ست میشود اگر که پیراهن سفید باشد .

ست کراوات با کت شلوار طوسی

در رده های بعدی میتوان رنگ بنفش و ارغوانی را پیشنهاد داد که در کنار ست طوسی  سفید بسیار زیباست. اگر رنگ درستی از طوسی را انتخاب کنید اکسسوری ارغوانی میتواند اولویت انتخابی شما باشد .
پوشت  بهتر است در رنگ های سفید باشد یا کمی تیره تر از پیراهن.

اکسسوری های فلزی مانند دکمه سر آستین و گیره کراوات خود را از رنگ نقره ای انتخاب کنید تا جذابیت منحصر به فرد خود را به رخ دیگران بکشید.

انتخاب کفش

برای انتخاب کفش و ست کردن آن با کت و شلوار طوسی محدودیت خاصی وجود ندارد و تقریبا با تمامی رنگها و استفاده از همه مدل کفش با توجه به موقعیت استفاده از کت و شلوار طوسی ما می توانیم انتخاب های متعددی داشته باشیم. ولی بهترین رنگی که می توان برای کفش در ست کردن با رنگ طوسی داشته باشیم همان رنگ مشکی است که زیبایی و جلوه خاصی به پوشش شما میدهد.
مطمعنا اگر دوست داشته باشید فردی خوشتیپ و جذاب به نظر برسید و همه از پوشش شما لذت ببرند پیشنهاد می کنیم مطالب گفته شده در این مقاله را رعایت کنید.

سوالات متداول

کت و شلوار مردانه طوسی با چه پیراهنی ست میشود؟

بهترین رنگ پیراهن برای کت و شلوار طوسی این رنگ ها هستند : پیراهن سفید، پیراهن آبی روشن،پیراهن صورتی , پیراهن قرمز . همچنین ست کت شلوار طوسی با پیراهن مشکی نیز از استایل های جذاب و پرطرفدار است.

ست کت و شلوار طوسی برای چه کسانی مناسب است؟

از انواع طیف رنگ طوسی روشن و طوسی هستند. کت شلوار طیف روشن را به افرادی با پوست روشن و موی بور توصیه می کنیم. پیشنهاد کت شلوار طوسی در تناژ تیره هم برای افرادی مناسب است که پوست سبزه یا تیره دارند. افرادی که اضافه وزن دارند هم سعی کنند از طیف های تیره طوسی استفاده کنند

با کت شلوار طوسی چه کراواتی بزنیم؟

اگر خواستید کراوات بزنید باید از رنگ هایی استفاده کنید که از پیراهن تیره تر باشند. به عنوان مثال اگر پیراهن شما مشکی است میتوانید از کراوات ذغالی برای ست کردن استفاده کنید. همچنین کراوات مشکی یا قرمز هم میتواند یکی از اکسسوری هایی باشد که به جذابیت خاصی به شما می دهد.

‫۲ نظرها

    1. سلام وقت بخیر
      یکی از زیباترین ترکیب‌هایی که با کت و شلوار طوسی میشه ایجاد کرد، رنگ‌های دیگه ای مثل مشکی، سبز روشن، آبی و سرمه‌ای هم از بهترین رنگ‌هایی هستن که ترکیب زیبایی با طوسی می‌سازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا