پیراهن مردانهکت و شلوار

ست کت شلوار مشکی : بهترین پیراهن برای کت و شلوار مشکی چیست؟

کت و شلوار رسمی به رنگ مشکی محبوب ترین کت و شلوار در میان آقایان است. از این کت و شلوار به عنوان رسمی ترین مدل و رنگ یاد میشود و اکثرا آقایان حداقل یک دست از ست کت شلوار مشکی را در کمد خود دارند . عوامل بسیاری در ایجاد یک استایل هارمونیک موثرند مانند سبک زندگی ، علایق و موقعیت اجتماعی و کاری . بسیاری از آقایان که از موقعیت های اداری و رسمی برخوردارند، بر خود لازم میبینند که همواره لباسی رسمی و درخورشان بپوشند .

کت و شلوار مشکی بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است . این رنگ کت و شلوار را میتوانید در جلسات رسمی و ملاقات های دوستانه یا در مراسم های مختلف بپوشید و قدرت و برتری خود را در عین فروتنی به نمایش بگذارید . این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه پوشیدن و ست کت و شلوار مشکی بیشتر آشنا شوید.

کت و شلوار مشکی

چرا کت و شلوار مشکی

جزء مهم ترین لباس هایی که در کمد هر مردی باید وجود داشته باشد کت و شلوار مشکی است . این لباس همانطور که قبلا گفته شد در بسیاری از مراسم ها و زمان های مختلف قابل پوشیدن است و عنوان زیباترین و استایلیش ترین لباس مردانه را به دست آورده است .

کت و شلوار مشکی

حتی اگر آقایان چندین سال مداوم کت و شلوار بپوشند و تعداد زیادی کت و شلوار در کمد خود داشته باشند باز هم به خرید کت و شلوار جدید فکر میکنند .

چطور داشتن یک کت و شلوار به رنگ مشکی مهم است ؟

ست کت شلوار مشکی

رسمیت ست کت شلوار مشکی

در انتخاب یک کت و شلوار مردانه و مهم تر از آن انتخاب کت و شلوار مفهومی وجود دارد به نام رسمی بودن . رسمیت و رسمی بودن یکی از مولفه های مهم و اساسی در انتخاب یک لباس است. رنگ مشکی برای کت و شلوار رنگی بی نظیر محسوب میشود که میتوانید برحسب آن اکسسوری های مختلفی را در رنگ های متفاوت با آن ست کنید .

ست کت و شلوار مشکی مردانه

قطعا کت وشلوار مشکی انتخابی متفاوت و کاریزماتیک برای جلسات اداری و کاری است . ما پیشنهاد میکنیم از این رنگ در دورهمی های دوستانه و میهمانی های غیر رسمی استفاده نکنید . زیرا شما را جدی و خشک وغیرقابل نفوذ جلوه خواهد کرد  پس سعی کنید از کت و شلوار در رنگ های دیگر مانند سرمه ای ، سبز کله غازی ،یشمی ، طوسی و کرم استفاده کنید یا از استایلی دیگر که مناسب میهمانی است استفاده کنید.

در مقاله بهترین برند کت و شلوار ایرانی به معرفی برترین تولید کنندگان کت شلوار پرداختیم که توصیه میکنیم حتما به آن سری بزنید.

    به خوبی ست میشود !

همه ما به خوبی میدانیم که بهترین انتخاب رنگ برای پیراهن مردانه که با این کت و شلوار ست میشود رنگ سفید است اما به عنوان یک مرد جذاب و خوش تیپ بهتر است به رنگ های دیگر نیز فکر کنید. رنگ های طوسی ، بنفش، دودی ، مشکی ، آبی ، سرمه ای و صورتی از جمله رنگ هایی هستند که میتوانند به خوبی استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و جلوه جذاب تری به آن ببخشد.

چطور پوشت را با کراوات، کت و پیراهن ست کنیم ؟
ادامه مطلب

خوب است بدانید که با انتخاب درست اکسسوری هایی که قدرت زیادی برای تغییر دادن ظاهر شما دارند میتوانید استایل خود را بهبود بخشیده و جذاب ترین مرد میهمانی تبدیل شوید .

به خاطر داشته باشید که ترکیب کت شلوار مشکی و پیراهن، با دستمال جیبی مناسب زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

پوشت استایل اسپرت

انتخابی برای همه مراسم ها

شاید باور اینکه ما در تعریف از این رنگ زیاده روی نمیکنیم کمی سخت باشد. اما کاملا حقیقت دارد که این رنگ مناسب همه مراسم ها بخصوص مهمانی ها رسمی است . بدون اینکه نگران نظرات دیگران باشید میتوانید این رنگ کت و شلوار را در مراسم عروسی ، محل کار، خواستگاری، دیداری عاشقانه نیز بپوشید و بدرخشید.

ست کت و شلوار مشکی

اگر هنگام خریدن کت و شلوار مشکی دو دل بودید به احساس خود بی اهمیت باشید زیرا باید مطمئن باشید که خاص ترین و مرموز ترین رنگ کت و شلوار را برای خود برگزیده‌اید و اینگونه میتوانید اثری کاریزماتیک نیز بر دیگران بگذارید.

با کت و شلوار مشکی چه پیراهنی بپوشیم؟

پیراهن زیر کت شلوار مشکی
کت و شلوار مشکی مردانه با چه پیراهنی ست میشود

همانطور که قبلا اشاره شد بهترین رنگ پیراهن برای ست کردن با کت و شلوار مشکی رنگ سفید است . علت آن هم دو طیف کاملا متضاد است که در کنار یکدیگر به خوبی جلب توجه میکنند . اما خوب است که این را بدانید که سفید اولین و آخرین انتخاب شما نخواهد بود و شما همچنان از حق انتخاب برخوردارید . در ادامه محبوب ترین و هم چنین رسمی ترین رنگ ها را برای ست کردن با کت و شلوار مشکی بررسی میکنیم .

  • پیراهن سفید رنگ

این رنگ انتخاب افراد با تجربه است . اگر انتخاب شما رنگ سفید است این رنگ شما را کلاسیک و پخته و دانا نشان میدهد و این مفهوم را میتواند برساند که شما کاری را بدون فکر و هیجان زده انجام نمی دهید و طرفدار صلح هستید .

کت شلوار مشکی با پیراهن سفید

دقت کنید اگر اهل کراوات هستید به رنگ هایی که هارمونی مناسبی ایجاد میکنند بسنده کنید مانند زرشکی ، مشکی ، آبی و بنفش .

  • پیراهن آبی

ست پیراهن آبی با کت و شلوار مشکی

پیراهن آبی روشن نسبت به رنگ سفید ارامش بخش تر و جذاب تر است . هم چنین در مقایسه با رنگ سفید با نشاط تر است و شما میتوانید با این رنگ پیراهن از اکسسوری هایی به رنگ مشکی ، طوسی و سبز استفاده کنید.

  • پیراهن مشکی ( رنگی کاملا مرموز و به شدت جذاب )

اگر در یک میهمانی لباسی سر تا پا مشکی داشته باشید اصطلاحا استایل شما مونوکروم است . این استایل برای تمام مراسم ها مناسب نیست و شاید همه پسند نباشد.

کت شلوار مشکی با پیراهن مشکی

پس لازم است هنگام پوشیدن این ست لباس دقت کافی را به کار ببرید و لازم است نکته بسیار مهمی را فراموش نکنید که در این استایل اجازه استفاده کردن از اکسسوری به جز کراوات و پوشت به رنگ مشکی و گیره کراوات را نخواهید داشت.

  • پیراهن صورتی

رنگی جوان پسندانه و ملیح که کمی سخت با کت و شلوار ست میشود . اما نتیجه بسیار جذاب و جالبی دارد . در انتخاب اکسسوری هایی مانند کراوات از رنگ های صورتی ، زرشکی ، آبی تیره و مشکی استفاده کنید . در مطلب ست پیراهن صورتی مردانه در این باره بیشتر صحبت کردیم.

ست پیراهن صورتی با کت مشکی مردانه

  • پیراهن طوسی

طوسی رنگی است خنثی و انتخاب افراد محتاط و محافظه کار است و به خوبی با تمامی رنگ ها ست میشود . پیشنهاد میکنیم با این کت و شلوار ، پوشت و کراواتی به رنگ مشکی یا نوک مدادی استفاده کنید . در این مطلب درباره ی بهترین ست کت شلوار طوسی صحبت کردیم که پیشنهاد میکنم آن را مطالعه کنید.

  • پیراهن بنفش

بنفش رنگی است پر انرژی و پر از جسارت که مناسب افراد پر هیجان و ریسک پذیر است . شما میتوانید هنگام پوشیدن کت و شلوار مشکی از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید . رنگ های ارغوانی ، شرابی و مشکی انتخاب های مناسبی برای انتخاب اکسسوری ها هستند.

 

ست کت و شلوار مشکی با کراوات

ست کت و شلوار مشکی از جذاب‌ترین، شیک‌ترین و کاربردی‌ترین کت و شلوارهای مردانه است که برای مناسبت‌های مختلف رسمی، دوستانه، جشن‌های عروسی و … استفاده می‌شود. کراوات نیز جلوه بسیار زیبا و جذابی برای کت و شلوارها ایجاد می‌کند. ست کت شلوار مشکی با کراوات‌های مختلفی قابل استفاده است و می‌توانید متناسب با موقعیت موردنظر از رنگ و طرح‌های مختلف استفاده کنید.

راهنمای پوشیدن کت و شلوار 3 تکه
ادامه مطلب

کت و شلوار مشکی با کراوات قرمز و زرشکی

کت شلوار مشکی با کراوات قرمز

قرمز و زرشکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای کراوات برای کت شلوار مشکی هستند. این رنگ‌ها در کنار مشکی جذابیت خاصی ایجاد می‌کند. قرمز و زرشکی در تناژهای مختلفی موجود هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. بهترین رنگ کراوات‌ قرمز، کراوات‌هایی قرمز مات هستند که دارای بافت محکم هستند. رنگ‌های براق به اندازه رنگ مات جذابیت ندارند. اگر رنگ کراوات را قرمر انتخاب کردید، بهتر است از پیراهن سفید برای ترکیب این ست استفاده کنید.

کت و شلوار مشکی با کراوات آبی

- کت و شلوار مشکی با کراوات آبی

مشکی از رنگ‌هایی است که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود و هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. رنگ پیراهن نیز برای انتخاب رنگ کراوات بسیار مهم است. معمولا هرچه مراسم رسمی‌تر باشد رنگ کراوات نیز تیره‌تر است. این قانون نانوشته برای تمام افراد وجود دارد. به همین دلیل از رنگ‌های آبی روشن می‌توانید در انواع مختلف مهمان یو مراسمات و جشن‌ها استفاده کنید. اما در مناسبت‌های رسمی‌تر مانند جلسات کاری بهتر است از آبی تیره‌تر استفاده کنید.

کت و شلوار مشکی با کراوات زرد

انتخاب رنگ بسیار جسورانه است و شاید کمتر کسی به فکر استفاده از آن باشد. اما این رنگ نیز جذابیت خاص خود را دارد. انتخاب پیراهن برای ست کت و شلوار مشکی با کراوات زرد، بسیار مهم است. می‌توانید از پیراهن‌های سفید یا مشکی استفاده کنید. ست تمام مشکی و کراوت زرد از رنگ‌ها و استایل‌های جوان پسند است که جذابیت خاصی نیز به همراه دارد. از انی رنگ نیز معمولا در مناسبت‌های رسمی کمتر استفاده می‌شود. در ادامه برخی از استایل‌های جذاب با کراوات زرد رنگ آورده شده است که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

کت و شلوار مشکی با کراوات مشکی

- کت و شلوار مشکی با کراوات مشکی

شاید تصور کنید مشکی در کنار مشکی جذابیتی ندارد، اما یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها که بسیاری از دامادها نیز برای روز عروسی خود استفاده کنند، ترکیب کراوات مشکی در کنار کت شلوار مشکی و پیراهن سفید است. یک استایل کلاسیک واقعی که بسیار شیک و جذاب است. جالب است بدانید این استایل همانقدر که برای مراسم جشن و عروسی جذاب است، برای مناسبت‌های دیگر مانند عزا یا جلسات کاری نیز مناسب است. شاید توجه کرده باشید بسیاری از هنرمندها و ستاره‌های سینما در جشن‌های بسیار معتبر از این استایل استفاده می‌کنند.

کت و شلوار مشکی با کراوات خاکستری

رنگ خاکستری از رنگ‌های نزدیک به مشکی است که می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. می‌توانید از کراوات‌های ترکیبی خاکستری استفاده کنید که با رنگ‌های دیگر سفید یا مشکی ترکیب شده‌اند. خاکستری نیز در تناژهای مختلفی در دسترس است و می‌توانید از انواع خاکستری تیره تا روشن استفاده کنید. در این مورد نیز بهتر است از کراوات‌های خیلی خیلی براق استفاده نکنید، زیرا از جذابیت استایل شما کم می‌کنند.

جمع بندی

کت و شلوار مشکی مردانه

در این مطلب درباره بهترین ست های کت و شلوار مشکی مردانه صحبت کردیم. حتما اگر درباره این موضوع سوال داشتید در بخش کامنت های سایت آن را مطرح کنید. به نظر شما بهترین ست کت و شلوار مشکی کدام است؟

سوالات متداول

کت و شلوار مشکی مردانه با چه پیراهنی ست میشود؟

اصولا مشکی با هر رنگی جور در می آید ؛ اما بهترین رنگ پیراهن برای ست کت و شلوار مشکی ، رنگ های سفید، طوسی، یاسی، آبی و صورتی هستند.

مهم ترین نکات برای استفاده از کراوات  با ست کت و شلوار مشکی چیست؟

مهم ترین نکنه این است که کراوات باید با رنگ پیراهن شما متناسب باشد. برای کت شلوار مشکی می توانید، کراوات هایی با رنگ های مونو کروم مانند مشکی، قرمز، بنفش یا آبی کم رنگ استفاده کنید؛ همچنین سعی کنید از پارچه های بسیار براق استفاده نکنید.

‫۱۶ نظرها

    1. سلام وقت بخیر
      کلا با رنگ مشکی میشه هر ستی رو انجام داد ، اما یکی از بهترین استایل ها با کت شلوار مشکی استفاده از کراوات قرمز هست که ترکیب بی نظیری رو تشکیل میده
      البته بهتره شما از کراوات قرمز با رنگ مات استفاده کنید و رنگ کراواتتون رو قرمز براق انتخاب نکنید.

    1. بله قطعا
      استفاده از یه پوشت هم رنگ با کراوات هم قطعا زیبایی شما رو دوچندان میکنه

  1. شیک ترین و بهترین پیراهن با ست کت شلوار مشکی رنگ سفیده ، مخصوصا این پیرهن سفیدایی که یقه های غیر کلاسیک دارن

    1. خیر زمانی که شما از پیراهن و احیانا کراوات غیر مشکی استفاده می کنید ، استایل ایده آلی خواهید داشت

  2. سلام.کت‌ و شلوار مشکی با جلیقه طرح دار قهوه‌ای روشن و کروات طرح دار قهوه‌ای پیراهن چه رنگی رو بایستی پوشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا