شیک پوشیکت و شلوار

خوش تیپ حتی در سفر

برای آقایانی که به ظاهر و لباس خود اهمیت میدهند زمان و مکان هیچ اهمیتی ندارد . اگر شما هم جزء این دسته از آقایان هستید واضح است که حتی در سفر هم خوشتیپ وجذاب هستید. آقایانی که سفرهای کاری زیادی در طول سفر دارند باید همواره چارچوبی را جهت حفظ ظاهر جذاب خود رعایت کنند. اگر شما از آن دسته آقایانی هستید که به واسطه شغل خود زمان زیادی رادر سفر میگذرانید باید قوانینی را جهت حفظ خوش تیپی و شیک پوشی خود وضع کرده و رعایت کنید . در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چگونه در سفرها مرتب و شیک باشید.

کت و شلوار همیشه عالی است

حتی در سفر . بله  در سفر های کاری نیز کت وشلوار میتواند به کمک شما آمده و استایل شما را بی نقص جلوه دهد. پوشیدن کت و شلوار میتواند باعث شود شما پرستیژ شرکت وکسب و کار خود را به خوبی به نمایش بگذارید و بتوانید بر طرف مقابل خود تاثیر کاریزماتیک بگذارید .

در حین سفر مانند فرودگاه یا ایستگاه قطار بهتر است از یک کت تک به همراه یک شلوار که جنس آن با کت متفاوت است بپوشید . اما مهم است که رنگ کت و شلوار در یک طیف باشد . طیف های سبز و سرمه ای مانند کله غازی،لجنی و سرمه ای روشن مناسب ترین رنگ است  .

 

  • ست کردن پیراهن با کت و شلوار تابستانه

کت و شلوار کتان بهترین انتخاب برای سفر در فصل گرما هستند . کتان باعث جریان یافتن هوا در اندام شما شده و از گرمازدگی و خستگی شما جلوگیری میکند. کت شلوار های تابستانه معمولا در رنگ های روشن مانند آبی آسمانی کرم و تناژ های مختلف این دو رنگ هستند.

چگونه شیک پوش باشیم؟
ادامه مطلب

جالب است بدانید کت و شلوار های تابستانه تنها کت و شلواری است که به همرا آن میتوانید از تی‌شرت استفاده کنید . یک تی شرت سفید بدون طرح به همراه کت و شلوار رنگی نشان دهنده روحیه شاداب و سرزنده شماست . با این که خودتان به خوبی میدانید اما لازم میدانیم یادآوری کنیم با این سبک لباس می توانید فقط از کفش های کژوال و البته بدون جوراب استفاده کنید .

 

  • شلوار های جین ; بهترین تصمیم برای خوشتیپی در سفر

همه ما میدانیم که شلوار های جین مردانه به خوبی میتوانند جلوه جذاب و نویی را به استایل شما ببخشند . پس حتما به همراه یک کت تک و تی شرت رنگی و شلوار جین یک استایل فوق العاده بیافرینید.

اما نکته ای که بسیار مهم است این است که از شلوارهای جین مشکی دوری کنید و از رنگ های دیگرآن بهره ببرید. آیا تابحال یک جین سفید به همراه کت سرمه ای و بوت طوسی پوشیده اید؟ اگر امتحان نکرده اید در سفر بعدی حتما این ترکیب را بپوشید و دیگران را به وجد آورید .

 

  • کفش مناسب

نیازی به نگرانی نیست شما با دو عدد کفش هم در سفر میتوانید خوش استایل باشید . اما اگر سفر شما کاری است حتما یکی از کفش ها کفش رسمی مانند آکسفورد باشد ولی اگر قرار است به همراه کار به تفریح نیز بپردازید یک جفت کفش ونس یا لوفر نیز میتواند شما را از دیگران متمایز کند .

 

  • چک لیست زیبایی

در طول سفر فقط لباس ها نیستند که مهم هستند بلکه ظاهر شما و مرتب بودن ریش و موهای شما هم بسیار مهم است . همه مردم از مصاحبت و گفتگو با فردی که بوی خوش عطر دارد ، ریش هایش آنکارد شده و کوتاه است و موهای خوش فرم و مرتبی دارد لذت میبرند .چرا آن شخص شما نباشید؟! برای اینکه در سفر هم مرتب باشید کافیست یک چک لیست از تمامی وسایل بهداشتی خود تهیه کنید و از آن‌ها برای آراستن ظاهر خود استفاده کنید . چک لیست شما میتواند شامل ریش تراش  ، مسواک ، خمیردندان ، شانه و عطرها و روغن های بهداشتی باشد .

همه چیز درباره ست کت شلوار قهوه ای
ادامه مطلب

 

  • اینک به همراهی شما میخواهیم لباس های ضروری در سفر را بررسی کنیم.

 

  • لباس زیر مردانه

برای حفظ بهداشت شخصی خود در طول سفر سه عدد لباس زیر مردانه نخی به همراه خود داشته باشید.

  • جوراب

به خاطر داشته باشید جوراب در سفر های رسمی باید هم رنگ شلوار یا کفش باشد . اما نکته مهم تر جنس آن است از نخ وپنبه باشد.

اما در سفر های تفریحی میتوانید جوراب های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف را به همراه خود داشته باشید .

  • لباس گرم

حتی در مکان های گرم هم هوا در شب رو به سردی میگذارد . پس جانب احتیاط را رعایت کرده و از یک ژاکت ، بافت یا سوئیشرت کلاه دار غافل نشوید .

 اجازه دهید مساله مهمی را با شما در میان بگذارم فراموش نکنید آن چه در سفر مهم است راحتی شما است . اگر به این مساله اهمیت میدهید میتوانید از لباس های راحت اما به رنگ خنثی و در یک طیف رنگی استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا