شیک پوشی

رمز و راز خوشتیپی جوانان

 

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان درگیر ظاهر خود هستند. بسیاری از آن ها مد در سبک پوشش لباس هایشان بسیار مهم است. آن ها فکر می کنند روی مد روز لباس بپوشند بیشتر دیده می شوند. این موضوع مخصوصا در دنیای جوانانی که در سن بلوغ هستند بیشتر دیده می شود زیرا آن ها شرایط ظاهری بلوغ خود را می خواهند با پوشیدن لباس های خاص از بین ببرند و جذاب تر دیده شوند.

اما سوال خیلی از آن ها این است که رمز و راز خوشتیپ بودن چیست؟ و بسیاری از آن ها تیپ و استایل خود را با دوستان نزدیکشان دائما مقایسه می کنند.

اما پیشنهاد ما به شما جوانان برای خوشتیپ شدن:

جوانان باید به یاد داشته باشند که همیشه یک جوان ساده با ظاهری آراسته و مرتب بسیار خوشتیپ تر از جوان و نوجوانی خواهد بود که استایل های عجیب و غریب و همچنین شلوغی دارد. گاهی اوقات هر آن چیزی که در دنیای مد پررنگ می شود برای استایل جوانانه ی شما مناسب نیست.

نوجوانان و جوانان همیشه به دنبال آن هستند که خوشتیپ به نظر برسند و همه از نوع پوشش آن ها تعریف کنند. همه این ها قبول اما با اغراق کردن برخی چیزها در نوع استایل خود عکس این قضیه خواهد شد.

بیشتر نوجوانان و جوانان دلشان میخواهد مثل آدم های مشهور لباس بپوشند و گاهی اوقات هر کدام کاراکتر مخصوص خود را دارند که شبیه آن لباس می پوشند. اما باید بدانید برای خوشتیپ بودن و خاص بودن نیازی به استایل های عجیب و غریب نیست شما باید آراسته و مرتب و ساده باشید این یک اصل مهم در خوشتیپی یک جوان است.

جوانان برای خوشتیپ بودن باید به این نکته توجه کنند که : اگر می خواهید خیلی خاص باشید در استایل خود نهایتا سه رنگ متفاوت استفاده کنید بیشتر از سه رنگ اصلا مناسب تیپ شما نخواهد بود. و نکته دیگر این است که از ساعت های خیلی بزرگ استفاده نکنید زیرا شما می خواهید با این کار بقیه به شما جلب توجه کنند اما بیشتر باعث تعجب آن ها می شوید.

انتخاب کت و شلوار دامادی
ادامه مطلب

 

  • نوجوانان و جوانان تی شرت تبلیغاتی ممنوع

جوانان باید این را بدانند پوشیدن یک تی شرت با یک برند و لوگوی تبلیغاتی آن ها را شبیه به یک بیلبورد متحرک می کند. بهتر است به جای این گونه تی شرت ها از تی شرت های کلاسیک یقه هفت استفاده کنند و یا تی شرت هایی با طرح های سنتی بپوشید.

 

  • لباس های خیلی تنگ و خیلی گشاد نپوشند

در دنیای امروز جوانان پوشیدن لباس های خیلی گشاد و یا خیلی تنگ همانند یک بیماری مسری شده است. اما آقا پسرهای نوجوان و جوانی که می خواهند خوشتیپ باشند باید بدانند یکی از قواعد مهم خوشتیپی در دنیای مد و فشن پوشیدن لباس هایی است که سایز آن ها متناسب با اندام شما است.

 

  • استفاده زیاد از اکسسوری ممنوع

جوانان باید بدانند برای اینکه خوشتیپ باشند باید از یک الی دو اکسسوری مناسب استایل خود استفاده کنند. در بین بسیاری از جوانان استفاده زیاد از اکسسوری مانند دستبند و ساعت و گردنبند و …. باب شده است اما باید بگویم استفاده از همه این ها نه تنها شما را خوشتیپ نمی کند بلکه استایل شما را بیشتر شبیه درخت کریسمس می کند. ظاهر و استایل خلوت و استفاده از یک اکسسوری مناسب استایل رسمی و یا غیر رسمی به شما کمک می کند تا هم خوشتیپ تر و هم جذاب تر به نظر برسید.

  • دنبال نکردن کورکورانه از مد خوشتیپی یک جوان را به دنبال دارد

گاهی جوانان دائم به دنبال این هستند که امروز مد چیست؟ بر روی مد لباس پوشیدن اصلا چیز بدی نیست اما توجه کنید پوشیدن هر چیزی که مد می شود ممکن است با شرایط اجتماعی شما مناسب نباشد و اگر شما آن را بپوشید باعث می شود در اجتماع فرد خوشتیپی به نظر نرسید. پس جوان امروزی باید بداند دنبال کردن کورکورانه مد اصلا درست نیست.

 

  • خرید لباس های برند به جای خرید بیش از حد لباس

جوانان عادت به خرید بیش از حد لباس دارند بسیاری از آن ها فکر می کنند خرید لباس های متنوع و ارزان قیمت باعث خوشتیپی آن ها می شود. اما باید بگویم با یک کمد پر از لباس هایی که بعد از دو بار استفاده از ظاهر می افتند شما اصلا جوان خوش تیپی نخواهید بود. جوان خوشتیپ امروزی باید یاد بگیرد به جای خرید بیش از حد لباس برای خود یک یا دو دست ست برند بخرد آنگاه است که شما به یک جوان خوشتیپ تبدیل خواهید شد.

معروفترین مدل های کت و شلوار های مردانه
ادامه مطلب

 

  • زیاده روی در ست کردن

جوانان شنیده اند که در اصول خوشتیپی در دنیای مد باید لباس ست بپوشند. اما آیا منظور این جمله این است که شما سر تا پای خود را یکرنگ کنید؟

باید بدانید ست کردن رنگ ها و پارچه لباس ها چیزی نیست که شما خود به خود بلد باشید یا اگر بلد نیستید خوشتیپ نیستید. اصول ست کردن لباس اکتسابی است و شما باید این اصول را بیاموزید.

بسیاری از جوانان به دلیل اینکه در زمینه ست کردن لباس سررشته ندارند بخش های مختلف تیپ شان را دقیقا مثل هم ست می کنند که اشتباه است.

راه حل برای شما این است که در اصل و پایه استایل خود لباس هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ خنثی هستند و همیشه از لباس های ساده استفاده کنید. و سپس از رنگ های دیگر در قسمت های دیگر از استایل خود انتخاب کنید. هنگامی که این اصول را رعایت کردید به هنگام انتخاب اجزای دیگر لباس خود از رنگ های مکمل استفاده کنید. رعایت این اصول باعث می شود شما یک جوان خوشتیپ باشید.

 

  • توجه به فصل و لباس متناسب

اگر شما می خواهید بین جوانان دیگر خوشتیپ تر باشید توجه کنید متناسب با فصل لباس بپوشید. دارا بودن مجموعه ای از لباس های الیاف دار مثل پارچه های سبک و نازک برای فصل گرما و لباس های پشمی و ضخیم برای فصل سرما، استایل شما را نسبت به جوانان هم سن و سالتان خاص تر می کند.

در اینجا راه حل برای شما جوانان که می خواهید خوش تیپ باشید این است که همیشه از لباس های الیافی که رنگ روشنی دارند را در فصل گرما بپوشید و بیشتر لباس های تیره و ضخیم را در فصل سرما بپوشید.

همچنین به یاد داشته باشید در فصل گرما برای تکمیل شدن تیپ جوانانه خود از عینک .و کلاه مناسب نیز می توانید استفاده کنید و همچنین در فصل سرما نیز می توانید از یک شال گردن و یک چتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا