استایل

استایل کلاسیک مردانه چیست و چه آیتم هایی نیازی دارد؟

نحوه لباس پوشیدن هر فرد نشان‌دهنده شخصیت و نوع رفتار آن است و همین امر باعث می‌شود که بسیاری از افراد شما را با نوع تیپ و استایلتان بشناسند. داشتن استایل زیبا و جذاب و مناسب با موقعیت‌ها و شرایط مختلف می‌تواند شما را فردی قابل اعتماد نشان داده و باعث افزایش اعتماد به نفس خودتان شود.

استایل کلاسیک مردانه یکی از استایل‌های بسیار زیبا و جذاب است که به زودی از مد نمی‌افتد و لازم نیست برای داشتن این استایل مدام در حال خرید لباس باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این استایل جذاب و نحوه استفاده از آن بپردازیم.

استایل کلاسیک مردانه چیست؟

استایل کلاسیک به سبکی از لباس پوشیدن گفته می‌شود که بسیار عالی و برجسته است و در طول زمان ارزش و ماهیت آن حفظ می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این سبک، کیفیت است که در ذات آن نهفته است. لباس‌های این سبک کاملاً ماندگار بوده و می‌توانید بار‌ها از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

استایل کلاسیک مردانه چیست

تفاوت مهمی که میان استایل کلاسیک و مد وجود دارد این است که مد در طول زمان تغییر می‌کند و هر بار طراحان ترند جدید را معرفی می‌کنند. اما استایل کلاسیک در طول زمان به ندرت تغییر می‌کند. در واقع افرادی که از این استایل استفاده می‌کنند، قصد به روز بودن و همراهی با مد‌های جدید را ندارند. این استایل نشان‌دهنده شخصیت درونی این افراد است.

چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟

استایل کلاسیک مشابه هر استایل دیگری دارای اصول خاصی است که افراد بر اساس آن باید لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را انتخاب کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های این استایل در ادامه معرفی شده‌اند.

لباس‌هایی کاملاً سایز انتخاب کنید.

افرادی که این سبک لباس را انتخاب می‌کنند، بهتر است ابتدا به فکر اندام خود باشند. در این سبک افراد دارای بدنی کاملاً اندازه هستند که نه زیادی لاغر است نه زیادی چاق. لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید کاملاً اندازه تن شما باشد. پیراهن، شلوار، کت، تی شرت و هر نوع لباسی را برای این سبک انتخاب می‌کنید باید کاملاً اندازه تن شما باشد.

ساده بپوشید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای شیک بودن باید لباس‌های گران قیمت استفاده کنند. در حالی که در استایل کلاسیک مردانه کافی است لباس‌هایی کاملاً ساده و شیک انتخاب کنید. برای استفاده از این استایل نباید لباس‌هایی از سبک‌های متنوع را با هم ترکیب کنید.

پیراهن سفید بپوشید.

پیراهن سفید یکی از آیتم‌های جذاب و بسیار مهم در استایل کلاسیک است. پیراهن‌های مردانه سفید با هر رنگی به راحتی ست می‌شوند. همچنین می توانید از تن رنگی آبی بسیار روشن نیز استفاده کنید. استفاده از این نوع پیرهن در کنار ست کت شلوار مشکی، سرمه‌ای و خاکستری بسیار زیبا و شیک است.

ممکن است با خود فکر کنید این مدل بسیار قدیمی است اما در اصل اینگونه نیست به این دلیل که تنها مدلی که از تنوع زیادی برخوردار است همین پیراهن سفید است. پس شما می توانید آن  را با کت و شلوار، بلیزر، شلوار جین یا شلوار پارچه ای بپوشید.

پیراهن سفید مردانه

کت شلوار

با اینکه استایل کلاسیک میپسندید اما ممکن است اهل کت و شلوار نباشید ولی آیا مطمئن هستید که قرار نیست به زودی به مراسم عروسی یا ختم دعوت شوید؟ قطعا برای این چنین موقعیت هایی لازم است همیشه یک دست کت و شلوار رسمی مردانه در کمد داشته باشید.

پس داشتن کت شلوار از ضروری‌ترین لباس‌ها برای مردان است. استفاده از کت شلواری به رنگ مشکی یا خاکستری یا حتی سرمه ای که کاملاً متناسب با سایز شما باشد می‌تواند یک استایل کلاسیک مردانه شیک را به شما هدیه دهد. رنگ مشکی مناسب‌ترین رنگ برای کت شلوار است که هرگز از مد نمی‌افتد و می‌توانید در هر موقعیت و شرایطی از آن استفاده کنید.

کت شلوار مردانه گراد

کت چرمی مشکی

این کت هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه از بهترین انتخاب ها برای آقایان خوشتیپ هستند. این نکته را فراموش نکنید که عمر این ژاکت ها نیز زیاد است و تا سال ها نیازی به خرید مجدد آن نخواهید داشت.

شلوار جین تیره

اگر قصد دارید از تیپ اسپرت کلاسیک مردانه استفاده کنید، شلوار جین در رنگ‌های تیره گزینه بسیار مناسبی است. شلوار جین راسته در رنگ‌های نسبتاً تیره می‌تواند تا سال‌های سال مورد استفاده قرار گرفته و هرگز از مد نیفتد. شما می‌توانید از شلوار جین راسته در کنار کت اسپرت نیز استفاده کنید. در این استایل هرگز نباید از شلوار‌های جین زاپ دار یا پاره استفاده کنید. همچنین شلوار‌های بگی یا بسیار چسبان نیز در این استایل جایی ندارند.

پیلور‌های کشمیر

تیپ کلاسیک مردانه زمستانی نیز شامل آیتم‌های مختلفی است که پلیور کشمیر از جذاب‌ترین آن‌هاست. پلیور‌های کشمیر بسیار ساده و جذاب بوده و قیمت مناسبی هم دارند. برای خرید این لباس می‌توانید از رنگ‌های سرمه‌ای، کرمی، قهوه‌ای و قرمز تیره انتخاب کنید. نکته دیگر این است که هرگز پلیور‌های طرح دار را انتخاب نکنید.

شلوار کتان بخرید

برای داشتن یک سبک لباس کلاسیک مردانه پاییزی می توانید از شلوار‌های کتان نیز استفاده کنید. شلوار کتان انتخابی بسیار ساده و شیک است که در هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

پولوشرت مردانه 

پولوشرت مردانه

درست به هدف زده اید چرا که یکی از بهترین انتخاب های شما برای استایل کلاسیک پلوشرت ها هستند. تنها نکته ای که باید به ان دقت کنید انتخاب یک پلوشرت اندازه است. پلوشرت مناسب باید شلوار شما را پوشانده و از طرفی مقداری از کمر و شکم شما را نیز نشان دهد. ( درباره پولوشرت در مطلب پولوشرت چیست بیشتر صحبت کردیم)

شلوار جین مردانه 

شلوار جین مردانه

البته منظورما شلوار جین هایی نیست که  زاپ دار یا چروک هستند. منظور ما جین های با رنگ و روی بهتر و مدل های جذاب تر است که تقریبا با بسیاری از لباس های کمد شما ست می شوند. در مطلب ست شلوار جین مردانه به صورت کامل در این باره صحبت کردیم.

دقت کنید که شلوار جین مردانه را اندازه انتخاب کنید که روی بدنتان بنشیند و از نظر طول هم اندازه باشد و قوزک پا را بپوشاند.

شلوار خاکی رنگ

شلوار خاکی رنگی

این شلوار کلاسیک با یک رنگ کلاسیک بهترین انتخاب برای بهار و تابستان است که با کفش لوفرو پلوشرت به راحتی ست می شوند.

 بافت های یقه گرد

بافت گراد

یار همیشگی روزهای سرد که قابلیت پوشیده شدن و ست شدن با بسیاری از آیتم های مردانه را دارند.اگر میخواهید در زمستان و پاییز سرد برای داشتن یک استایل بهتر تلاش کنید می توانید بافت یقه گرد خود را با یک پیراهن آستین بلند سفید یا آبی آسمانی بپوشید

سخن آخر

سادگی و شیک بودن از مهم‌ترین مؤلفه‌های یک استایل کلاسیک مردانه است. کافی است لباس‌های خود را در رنگ‌های نسبتاً تیره، بدون طرح‌های شلوغ و کاملاً سایز خود انتخاب کنید. این گونه انتخاب لباس باعث می‌شود لباس‌های شما هرگز از مد نیفتاده و بتوانید آن‌ها را در هر موقعیتی استفاده کنید.

راهنمای ست کردن کفش قهوه‌ ای و شلوار مشکی
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا