استایلراهنمای انتخاب

آقایان در قرار کاری چه بپوشند؟

داشتن یک استایل رسمی  و شیک  در یک جلسه یا قرار کاری می‌تواند تاثیر بسیاری  در میزان موفقیت کاری شما داشته باشد. یک لباس رسمی درجه یک می تواند شما در معرض توجهات قرار دهد و شما را نسبت به سایر افراد برجسته‌تر و مهم تر نشان دهد. در این نوشتار با گراد همراه بمانید  تا به بررسی انتخاب بهترین لباس برای قرار کاری بپردازیم.

استایل در جلسه کاری گراد

مهم‌ترین نکته ای که قبل از انتخاب لباس خود باید به آن توجه کنید، موقعیتی است که جلسه کاری شما درآن برگزار می شود. لازمه یک جلسه کاری یک پوشش رسمی و کلاسیک است. نوع پوشش شما در یک دیدارکاری تاثیر شگفتی بر تفکر افراد خواهد داشت و پوشیدن یک لباس کاری بسیار شیک و درجه یک می‌تواند جایگاه  شما را نسبت به رقیبان وهمکاران در حوزه کاری درخشان‌تر و قوی تر نشان دهد.

نحوه انتخاب لباس برای دیدار کاری

اگرخود را جزء آن دسته از افرادی میدانید که هنگام انتخاب لباس برای یک جلسه اداری دچار دلهره و نگرانی می‌شوید و نمی‌توانید گزینه‌های عالی و درجه یک را در کنار هم قرار دهید تا یک استایل رسمی و در عین حال بسیار شیک برای خود ایجاد کنید،  پیشنهاد میکنم تا انتها با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین استایل را برای یک دیدار کاری داشته باشید.

البته ناگفته نماند که انتخاب لباس‌های مختلف و ست کردن آن‌ها ممکن است  بر اساس سلیقه‌ شخصی باشد اما ما تلاش خود را به کار گرفتیم که مطابق تمام سلیقه‌ها شما را برای داشتن یک قرار کاری موفقیت آمیز رهنمون سازیم.

استایل جلسه کاری گراد

ست اول: تی‌شرت با کت شلوار

شاید برای بعضی از افراد جالب و عجیب باشد که چگونه میشود تی‌شرت را که جزء لباس‌های اسپرت مردانه است را با کت و شلوار که لباسی رسمی است ست کرد! اما لازم است بدانید همیشه برای یک قرار کاری یا یک جلسه مهم نیاز نیست کت و شلوار کاملا رسمی و کلاسیک انتخاب کنید کما اینکه شما می‌توانید از کت‌های اسپرت تک استفاده کنید. کت اسپرت عموما با بسیاری از ترکیب ها ست می‌شود. به نحوی که شما می‌توانید از یک تیشرت ساده زیر کت اسپرت بپوشید.

ست کردن تی شرت مردانه با کت به فرد احساس راحتی می‌دهد و همین مساله قطعا به وی اعتماد به نفس خواهد داد. برای ست کردن تی‌شرت با شلوار حتما توجه داشته باشید که از تی‌شرت‌هایی با طرح‌های گرافیکی یا رنگ‌های  جیغ نپوشید بلکه به دنبال ست کردن یک تی‌شرت کاملا ساده و خنثی به رنگ سفید یا خاکستری با یک کت تک مشکی یا طوسی یا حتی سرمه ای باشید. هم چنین فراموش نکنید که علاوه بر تی‌شرت می‌توانید از انواع ژاکت‌های ساده نیز استفاده کنید.

اگر بپرسید که یک تی شرت مناسب برای جلسات کاری آقایان چیست ؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت یک تی شرت مناسب  مردانه که هیچ وقت هم از مد نمی افتد تی شرت های یقه هفت هستند. این تی شرت ها جذابیت و زیبایی استایل آقایان را در زیر کت چند برابر می کند زیرا هنگامی که شما تی شرت یقه هفت می پوشید گردن شما کشیده تر به نظر می رسد و به طبع باعث می شود شما قد بلندتر دیده شوید. و بدین ترتیب میتوانید همکاران و رقبا را تحت تاثیر قرار دهید.

باید در انتخاب تی شرت های یقه هفت باید به این نکته توجه کنید که یقه های این تی شرت ها نباید بسیار زیاد باشد. و نکته ای که باید بسیار دقت کنید تا همیشه جز آقایان مرتب و خوش استایل به نظر برسید باید موهای پشت گردن خود را تمیز کنید زیرا یقه این لباس ها باعث می شود گردن شما بسیار در چشم باشد.

دیدار اداری گراد

ُست دوم: استفاده از لباس جین در قرار کاری

لباس جین یکی از ضروری‌ترین پوشاک مردانه ای است که هر مردی باید در کمد لباس‌های خود داشته باشد. در واقع لباس جین حاوی سبک و استایلی است که  هم در سبک اسپرت و هم در سبک کلاسیک کاربرد دارد و می توان آن را ست کرد و درخشید. بیشتر آقایان که شغل‌های بسیار رسمی ندارند معمولا برای محیط کاری از شلوار جین استفاده می‌کنند.

به این دسته ازآقایان توصیه می کنیم که چه در محیط کاری خود و چه در یک قرار کاری مهم از یک لباس جین یا یک کت جین نیز استفاده کنید و یک استایل بسیار زیبا و جذاب برای خود بسازید. لباس و یا کت جین را می‌توانید با کفش اسپرت و یا کفش کلاسیک به راحتی ست کنید.

استایل کاری جین گراد

ست سوم: پوشیدن یک کت چرم در دیدار کاری

یکی از بهترین پیشنهادهایی که میتوانیم برای آقایان خوشتیپ و شیک پوش توصیه کنیم کت چرمی است. به طور کلی استفاده از لباس‌های چرمی و یا اکساسوارهای چرمی می‌تواند وقار و شخصیت مرد را بالا برده و استایل او را بسیار شیک و عالی جلوه دهد. ست کردن یک کت چرم کوتاه با یک بلوز ساده یا حتی تی شرت سفید و یا مشکی می‌تواند جذابیت شما را برای یک دیدار کاری بشدت افزایش افزایش دهد.

استایل اداری گراد

ست چهارم: ست کردن شلوار جین و تی‌شرت کلاسیک

شاید در نگاه اول ست کردن شلوار جین با سبک اسپرت در کنار یک تی‌شرت کلاسیک سخت و یا حتی نشدنی به نظر برسد، اما ممکن است. اگر خود را جز آقایانی میدانید که در هر موقعیت و زمانی ترجیح می‌دهید با شلوار جین حضور پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم برای داشتن یک قرار کاری عالی یک شلوار جین با رنگ تیره و کمی رسمی انتخاب کنید و آن را با یک تی‌شرت یقه دار که ظاهری کلاسیک دارد و رنگ آن با رنگ شلوار شما ست می‌شود را برای قرار کاری خود انتخاب کنید.

استایل کلاسیک گراد

انتخاب کفش مناسب جلسه اداری

در کنار داشتن یک استایل خوب و لباس مناسب برای یک جلسه اداری،  نوع کفش نیز بسیار اهمیت دارد چرا که تاثیر بسزایی بر روی تیپ شما می‌گذارد. پس لازم است که با یک انتخاب هوشمندانه بسته به نوع استایلی که برای پوشش خود انتخاب کرده‌اید و شلواری که پوشیده‌اید، کفشی مناسب انتخاب کنید.

به طور مثال اگر برای قرار کاری خود یک سبک کاملا کلاسیک را پیش گرفته‌اید و کت و شلوار رسمی پارچه‌ای به تن کرده‌اید قطعا پوشیدن یک جفت کفش مجلسی چرم می‌تواند گزینه ای فوق العاده و عالی برای شما باشد و اما اگر سبک راحت‌تر و اسپرتی مانند شلوار جین و کت تک را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از انواع کفش کالج یا اسنیکرز ساده و اسپرت استفاده کنید.

دیدار کاری گراد

 

فروشگاه اینترنتی گراد؛ همواره برترین
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا