شلوار مردانهشیک پوشیکت تک

استایل نوروزی آقایان ۲

شروعی دوباره با استایل اسپرت در سال نو

با تزدیک شدن به عید نوروز، جشن باستاتی ایرانیان دغدغه جدیدی به دیگر دغدغه های ما اضافه می شوند. تحت عنوان چی بپوشم؟ یا چجوری بپوشم؟

این دغدغه قبل از عید نوروز به اوج خود می رسد و ذهن آقایان را به خود مشغول میکند  چرا که همه آقایان می خواهند در عید نوروز جذابیت و خوش استایلی خود را به نمایش بگذارند. لباس نو پوشیدن از سنت های نیکوی مردان ایرانی در عید نوروز است.

با توجه به اینکه نوع پوشش و ظاهر جذاب و زیبا این روزها بسیار مهم است. این روزها تیپ اسپرت انتخاب بسیاری از مردان جوان است. در ترکیب این استایل خلاقیت جایگاه خاص و ویژه ای دارد.

در ادامه به چند نکته اشاره خواهیم کرد که با رعایت آت در استایل اسپرت، تیپ نوروزی جذاب و متفاوتی داشته باشید.

بررسی مهم ترین نکات در تیپ اسپرت نوروزی

مهم ترین و اصلی ترین نکته این است که لزوما برند و گران بودن لباس دلیل بر کیفیت و مناسب بودن آن نیست. لباس های منتخب شما باید از لحاظ رنگ و کیفیت و اندازه تناسب داشته باشد.

بسیار مهم است که لباسی که می پوشید به شما حس خوبی دهد و با آن اعتماد به نفس داشته باشید. اگر لباسی دارید که نسبت به ان حس خوبی ندارید همین الان از کمد خود خارج کنید. این لباس هیچ گاه برای پوشیدن مناسب نیست مخصوصا در عید نوروز. پس به دنبال مناسب ترین و برازنده ترین لباس برای خود باشید.

جین های جادوگر

بسیاری از مردان ایرانی لباس های ساده ای می پوشند. هرچند لباس های امروزی خیلی ساده نیستند اما شما می توانید از ترکیب جادویی سادگی آمیخته به جذابیت استفاده کنید. یک شلوار جین می تواند در استایل اسپرا جادو کند. یک شلوار جین آبی همراه با یک تی شرت در عین سادگی می تواند به شما ظاهری شیک و نوروزی ببخشد.

جشنواره رنگ های بهاری در استایل مردانه
ادامه مطلب

در ویژگی های شلوار جین عالی آمده است: باید علاوه بر راحتی، کاملا پاهای شما را بپوشاند.  شلوار جین را می توانید با انواع لباس ها اعم از تی شرت، پیراهن و کت تک ست کنید و از استایل اسپرت نوروزی خود لذت ببرید.

اکسسسوری ها را فراموش نکنید.

در باب اکسسوری ها می توان گفت اگر انتخاب اول و اخر شما کت و شلوار است، روی کراوات، دکمه سر دست و پوشت  می توانید حساب کنید و حتی با توحه به شاد بودن فضای عید نوروز می توانید از رنگ های شاد و جذاب در کراوات و پوشت نیز بهره ببرید  دقت داشته باشید که رنگ اکسسوری ها از کلاسیته استایل شما نکاهد.

اکسسوری ها زیورآلاتی هستند که به صورت جداگانه به عنوان تزیین و مکمل استایل مورد استفاده قرار میگیرند. البته تعدادی از اکسسوری ها به جزء جداناپذیر در استایل اقایان تبدیل شده است مانند ساعت و عینک و مهم تر از آن کراوات و پوشت.

اکسسوری ها وظیفه دارند با ایجاد خطوط باعث چرخش نگاه در استایل شما شوند تا بدین ترتیی از یک نواختی استایل شما بکاهند. استایل اسپرت از دسته استایل هایی است که استفاده از اکسسوری ها به هر تعدادی در آن مجاز است. در این میان بعضی از اکسسوری ها در تیپ اسپرت کاربرد بیشتری دارند. مانند کلاه، عینک، دستکش، شال، پاپیون، پوشت و ساعت.

در عید نوروز افزون بر انتخاب صحیح لباس ها باید به درستی نیز از اکسسوری ها استفاده شود. در استایل اسپرت هیچ اکسسوری به اندازه  پوشت و ساعت فلزی اهمیت ندارند. پوشت را از میان طرح های چهارخانه، خال خالی و اسپرت انتخاب کنید. در انتخاب ساعت هم به جز ساعت فلزی انتخاب دیگری نداشته باشید.

لایه لایه بپوشید

شاید بر خلاف دیگر اقایان دوست داشته باشید استایل اسپرت شما کمی شلوغ تر باشد و از سادگی فراری باشید. ما این تصمیم شما را تحسین می کنیم. شما می توانید یک لایه به لباس های خود اضافه کنید. بیایید این گونه تصور کنیم:

پیراهن رسمی مردانه و نکاتی برای یک خرید موفق
ادامه مطلب

همان پیراهن سفید همیشگی را با یک پلوشرت یقه هفت پوشیده اید؛ یا اینکه فکر میکنید ژاکت طوسی که همیشه می پوشید. تکراری شده است. می توانید آن را در یک روز بارانی بهاری با یک شلوار جین و تی شرت مشکی و بوت چلسی بپوشید. یک لایه لباس جدید به جزییات استایل شما می افزاید و ان را جذاب تر میکند.

آیا اسپرت تر نیست؟

البته این کار روشی است برای تغییر کاربری لباس های قدیمی؛ ولی لزوما به این معنا نیست هر لباسی را دیدید با بقیه لباس ها ست کنید و ببپوشید. بلکه باید به این فکر کنید کدام لباس ها مکمل یکدیگر هستند و              می توانید آن ها را با هم بپوشید  تا نتیجه نهایی عالی و شگفت انگیز باشد.

خوب است که به این نکته بسیار دقت کنید چرا که ممکن است در دید و بازدید های نوروزی جلوه مناسبی نداشته باشد.

کفش ها را فراموش نکنید

تعدادی از آقایان هستند که فکر می کنند برای یک تیپ اسپرت تمام عیار لزوما یک کفش اسپرت باید بپوشند اما اینطور نیست. برای شروع جدید در سال نو می توانید با استایل اسپرت به کفش رسمی روی بیاورید.

حتی می توانید از یک کفش لوفر استفاده کنید. چرا که ظاهر میانه تری دارد ک با همه استایل ها اعم از اسپرت و رسمی قابل ست کردن است.

کیف؛ معجزه جدید استایل اسپرت

اگر فردی شاغل یا دانشجو هستید پس دغدغه جابجایی وسایل و ابزار مورد نیاز خود را در طول روز دارید. کیف های مردانه، ترند جدید تیپ اسپرت هستند که تغییر شگرفی در این استایل به وجود آورده اند. کار و فعالیت خود را در سال جدید با یک کیف اسپرت مردانه شروع کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا