پیراهن مردانهراهنمای انتخابشلوار مردانهشیک پوشی

جشنواره رنگ های بهاری در استایل مردانه

جشنواره رنگ های بهاری در استایل مردانه

بهار هزار رنگ از راه می رسد و همه دنیا را نو می کند. هیاهوی بهار باعث می شود که برای شروعی دوباره آماده شویم. جشنواره رنگ های بهاری ایده های جدیدی برای مد گردان دارد. در این فصل با گرمایی تابستانی و بارانی پاییزی روبرو هستیم. پس این اکو سیستم به شما اجازه میدهد که استایل کژوال و رسمی گوناگونی  را امتحان کنید.

ست های بهاری همیشه جذاب و زیبا هستند و آقایان مانند خانم های مشکل پسند می توانند استایل خود را به شکلی با شکوه طراحی کنند.انتخاب کیف و کفش و کلاه و اکسسوری و کت و شلواری اسپرت که منطبق با رنگ های طبیعت بهاری می تواند بسیار محسورکننده باشد  حتی ست های ساده و ارزان قیمت با رنگ های بهاری بسیار جذاب و باشکوه جلوه می کنند. اما اقایان باید دقت داشته باشند که ترکیب رنگ ها  تناسب و توازن خوبی با رنگ پوست، مو و فرم بدن داشته باشد تا استایلی هفت رنگ نسازند.

البته که با تیپ مونوکروم می توان در بهار شیک و عالی بود. اما بهار فصل جسارت و ساختار شکنی است و در آن استایل اسپرت و کژوال مصرف بیشتری دارند و به سادگی و راحتی می توان با کمترین هزینه استایلی شایسته برای بهار به ارمغان آورد . در ادامه  نگاهی داریم به رنگ  های جذاب بهاری و استایل بهاری زیبای مردانه.

هر آن چه که باید از ترکیب رنگ ست های بهاری بدانید

ست های بهاری مردانه در این فصل بهتر است از ترکیب لباس های تابستانی و پاییزی باشد. چرا که با شروع گرما هنوز سرما پابرجاست و با باد و باران بهاری مواجه خواهیم شد.

خوشتیپی با شلوار های رنگی مردانه
ادامه مطلب

در مناطق خوش آب هوا مانند استرالیا و کشور های اسکاندیناوی نیز در فصل بهار لباس های تابستانی را با یک اورکت شیک می پوشند.

کیف و کفش مردانه در ست های بهاره باید متناسب با کت و شلوار باشد اما نتیجه یک استایل هفت رنگ رنگین کمانی نباشد.

یکی از بهترین روش ها برای خرید پوشاک بهاری اقدام به خرید در انتهای فصل است. چرا که فروشگاه ها و پاساژ ها خود را برای لباس های تابستانی آماده می کنند.

ست های بهاری طرفداران بسیاری در میان آقایان دارد پس با استایلیست های حرفه ای در ارتباط باشید واز آن ها مشورت بخواهید.

برای اینکه در ست کردن لباس بتوانید ایده های بیشتری بگیرید به هشتگ محبوب مد بهاری اینستاگرام مراجعه کنید.

اکسسوری های بسیاری برای تکمیل مد ست های بهاری می توان تهیه کرد مثل کلاه.

کیف و کفش چرمی و کمربندهای هم رنگ ست بهاری شما را بیش از پیش شکیل و جذاب می کند.

اگر می خواهید سلفی های جذابی در بهار داشته باشید تیپ و لباس خود را با لوکیشن های بهاری ست کنید. مثل باغ ها یا پارک ها

همچنین برای این که در استایل بهاره خود خوش بو باشید سعی کنید از عطرهایی استفاده کنید که رایحه تکمیلی آن را نت های گرم و کمی تلخ تشکیل دهند.

رنگ سرمه ای از رنگ های جذاب برای بهار است. با این رنگ تیره اما زیبا می توانید ست های مختلفی را تجربه کنید مخصوصا با شلوار مشکی و اکسسوری های رنگی. اگر به دنبال ست هایی هستید  که کمتر دیده شده اند از ترکیب آبی و ارغوانی استفاده کنید. چرا که یک ست لاکچری بهاره است.

پیراهن رسمی یا کژوال
ادامه مطلب

 جنتلمن ها چه رنگ هایی را برای استایل بهار می پسندند؟

آقایان شیک پوش در ست های رسمی، کژوال یا اسپرت می توانند ترکیب های بهاری را با روانشناسی صحیح رنگ ها و خلاقیت بسازند.

مثل نارنجی یا قرمز

پیدا کردن پوشاک آقایان در رنگ زرد یا قرمز در بهار اصلا سخت نیست چرا که شاد ترین رنگ های دنیا هستند. در پوشیدن رنگ های روشن هراس نداشته باشید.

لباس های زرد را مثل اورکت، شلوار و ژاکت را می توانید با کیف و کفش قهوه ای روشن ست کرد و یک ترکیب مردانه خیره کننده لوکس ساخت.

رنگ سبز نیز از رنگ های بهاری است که محبوب مردان مشکل پسند است. رنگ شادی و سرزندگی . از طیف لجنی تا لجنی همه و همه آرامشبخش هستند. پس سعی کنید از هر طیفی از ان در استایل خود استفاده کنید.

اگراز رنگ های سرمه ای و طوسی  و مشکی خسته شدید و به دنبال یک تنوع خیره کننده هستید با رنگ سبز آشتی کنید. مثلا رنگ سبز با رنگ های خاکستری و کرم ترکیب چشم نواز و شکیلی برای یک استایل بهاری به ارمغان خواهد آورد.

یک استایل رویایی مناسب برای جلسات کاری و دورهمی های شبانه.

اما در اخر یک پیشنهاد شگفت انگیز نیز برای شما داریم.

رنگ سفید ،شاید با خود تصور کنید که این رنگ چگونه برای بهار مناسب است اما باید بگویم که اگر بتوانید ان را تمیز نگه دارید؛ با استفاده از کیف و کفش و کمربند رنگی و اکسسوری های طرح دار می توانید معجزه کنید و بدرخشید.

بهار فصل جسارت و ساختار شکنی است پس از ترکیب رنگ های شاد و جذاب هراسی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا