استایل

ست مانتو مشکی: چگونه بهترین استایل را با مانتو مشکی داشته باشیم؟

یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو در میان خانم‌ها، مانتو مشکی است که در دسته انتخاب‌های اول هر بانویی قرار می‌گیرد. این رنگ از مانتو، مناسب استفاده برای مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی است و می‌توان از ست مانتو مشکی، برای مراسم‌ها و مجالس مختلف، محل کار و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمود.

همچنین طراحان لباس نیز از مانتو مشکی در تمامی طرح‌های مجلسی، اسپرت و … استفاده می‌کنند. پس مزایای اصلی این رنگ مانتو را می‌توان هماهنگی آن با انواع رنگ‌ها بیان نمود. در این مقاله قصد داریم به مدل‌ها و استایل‌های مختلف ست مانتو مشکی پرداخته و اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

ست با مانتو مشکی

رنگ مشکی یک رنگ متین و با وقار است و در مجالس رسمی، افراد زیادی از این رنگ استفاده می‌کنند. یکی از مزایای داشتن مانتو مشکی، از مد نیفتادن آن است. رنگ خنثی و تیره آن، سبب هماهنگی‌اش با پوست‌های تیره و روشن شده است. همچنین با پوشیدن مانتو مشکی، استایل مقتدر و با اعتماد به نفسی برای خود ایجاد ایجاد می‌کنید.

ست با مانتو پزشکی

به طور کلی، یکی از بزرگترین حسن‌ها و ویژگی‌های مانتو با رنگ مشکی، توانایی ست شدن آن با رنگ‌های مختلف است. پس به راحتی با اغلب رنگ‌ها ست شده و ترکیب رنگ فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد. اگر شما نیز یک مانتو مشکی دارید ولی نمی‌دانید که با چه رنگ شال و شلواری آن را ست کنید، ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

چرا باید مانتو مشکی داشته باشیم؟

از ویژگی‌های بسیار خوب مانتو مشکی، رنگ خنثی آن است که می‌توان آن را با رنگ‌های مختلفی، ست نمود. پس ست مانتو مشکی به سبک خاصی نیاز نداشته و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، پوششی منحصر به فرد و جذاب خواهد بود. همچنین مدل‌های متنوعی از مانتو مشکی در دسترس است که به شما در زمینه داشتن استایل‌های متنوع مجلسی و اسپرت شیک و زیبا، کمک خواهد نمود.

پس در پاسخ به این پرسش که چرا باید مانتو مشکی داشته باشیم، بایستی مزایای مذکور را بیان کرد. این مزایا و ویژگی‌های مانتو با رنگ مشکی، سبب تبدیل آن به استایل مورد علاقه و محبوب اغلب خانم‌ها شده است که در اغلب مکان‌ها، شاهد استفاده از آن هستیم‌.

ست مانتو مشکی با شال و شلوار

ست مانتو مشکی با روسری

معمولاً ست مانتو مشکی با سایر رنگ‌ها به راحتی انجام می‌شود. زیرا این رنگ به راحتی توانایی ست شدن با رنگ‌های دیگر را دارد. اما یک سؤال جالب این است که به مانتو مشکی چه روسری میاد؟ برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان، در ذیل به بیان چند نمونه از ست مانتو مشکی با روسری می‌پردازیم.

۱_ست مانتو مشکی با شال زرشکی:

ست مانتو مشکی با شال زرشکی
ست مانتو مشکی با شال زرشکی

پوشیدن شال زرشکی همراه با مانتو مشکی، جزء محبوب‌ترین و رایج‌ترین استایل خانم‌های ایرانی است. ترکیب رنگ زرشکی و مشکی، حس طراوت و شادابی را منتقل کرده و یک انتخاب منحصر به فرد و شیک محسوب می‌شود.

۲_ست مانتو مشکی با شال زرد:

مانتو مشکی قابلیت ست شدن با اغلب رنگ‌ها را دارد ولی ترکیب آن با رنگ‌های شاد و جیغ مانند زرد، جذابیت دوچندانی را ایجاد می‌کند. پس اگر قصد متفاوت بودن استایل خود را دارید، از ست شال زرد با مانتو مشکی غافل نشوید.

بهترین ست با شلوار مام استایل کدام است؟ +5 پیشنهاد جذاب
ادامه مطلب

- ست مانتو مشکی با شال زرد

۳_ست مانتو مشکی با شال مشکی:

ست مانتو مشکی با شال مشکی ساتن یا گیپور، برای استفاده در مجالس و مکان‌های رسمی مناسب است. همچنین می‌توانید برای جذابیت بیشتر، اکسسوری‌های طلایی را در استایل خود به کار بگیرید‌.

ست مانتو مشکی با شال مشکی

۴_مانتو مشکی با شال سفید:

ست شال سفید با مانتو مشکی به دلیل تضاد رنگی که دارند، بیشترین میزان کنتراست رنگی را به وجود می‌آورند.

ست مانتو مشکی با روسری سفید

نکات مهم در زمینه ست کردن شال با مانتو مشکی

ست مانتو مشکی

  • انتخاب نوع و پوشیدن روسری و شال به مراسم و مجلس شما بستگی دارد.
  • در ست شال و روسری با مانتو مشکی، رنگ پوست خود را مورد توجه قرار داده و متناسب با آن، شال و روسری بپوشید. به طور مثال، ست سال رنگ روشن با مانتو مشکی، مناسب افراد با پوست‌های سبزه است. یا استفاده از شال‌های با رنگ روشن مانند صورتی، برای افرادی مناسب است که دارای رنگ پوست متمایل به زرد هستند.
  • برای فضا‌های رسمی از ست شال و روسری با رنگ خنثی به همراه مانتو مشکی استفاده کنید. چون نشان‌دهنده آرامش و رسمیت بیشتری هستند.
  • برای مهمانی و ملاقات‌های دوستانه می‌توانید رنگ‌های جیغ مانند صورتی، بنفش، زرد و… را در ست مانتو مشکی خود به کار ببرید.
  • از ست نمودن شال و روسری‌های کوچک با مانتو‌های سنتی و گشاد، بپرهیزید. این نوع مانتو‌ها مناسب ست شدن با شال‌های بلند و بزرگ هستند.
  • شال و روسری طرح‌دار را برای مانتو‌های ساده به کار برده و از شال و روسری‌های ساده در پوشیدن مانتو‌های طرح‌دار استفاده کنید.

ست مانتو مشکی با شلوار

قبل از پرداختن به ست مانتو مشکی با شلوار، پیشنهاد می کنیم مطلب ست کردن مانتو طوسی را هم مطالعه کنید.

ست مانتو مشکی با شلوار

درست است که گفتیم رنگ مشکی در مانتو به راحتی و با کمی ذوق با رنگ‌های مختلف ست می‌شود و اما باید بدانیم فقط رنگ نیست که تعیین‌کننده است و مدل هم در ست کردن مانتو مشکی بسیار مهم است. به طور مثال، با مانتو مشکی چه شلواری بپوشیم؟ این سؤالی است برای جواب آن در ذیل برای شما مثال‌هایی آورده‌ایم.

  • ست مانتو مشکی با شلوار لی:ست مانتو مشکی با شلوار لی

یکی از شلوار‌های بسیار کاربردی و متناسب با استایل‌ها و مانتو‌های گوناگون، شلوار لی است. این شلوار با مانتوی مشکی نیز ست بسیار جذابی را ایجاد می‌کند که اغلب خانم‌ها نیز از طرفداران آن هستند.

  • ست مانتو مشکی با شلوار سفید:

ست کردن رنگ‌های متضاد با یکدیگر، از اصول داشتن استایلی شیک و متفاوت است‌. پس می‌توانید مانتوی مشکی خود را با یک شلوار ساده سفید یا طرح چهارخانه و راه راه بپوشید.

ست مانتو مشکی با شلوار سفید

  • مانتوی مشکی با شلوار مشکی:

از ست مانتو مشکی که بسیار جذاب و راحت است، همراه کردن آن با شلوار مشکی می‌باشد. همچنین برای جذابیت بیشتر استایل خود، می‌توانید از شومیز‌های حریر و سفید برای زیر مانتوی خود استفاده کنید.

مانتو مشکی با شلوار مشکی

  • مانتوی مشکی با شلوار چهارخانه:

ترکیب ست شلوار چهارخانه با مانتو‌های مشکی ساده، جلوه‌ی بسیار شیک و خوبی دارد.

ست مانتو مشکی با شلوار چهارخانه

  • مانتو مشکی با شلوار کرم:

رنگ کرم جزء رنگ‌های خنثی و سرد بوده که ترکیب آن با رنگ مشکی، نتیجه فوق‌العاده‌ای را خواهد شد. پس رنگ کرم، از دیگر پیشنهاد‌های ما به شما برای ترکیب و استفاده در ست مانتو مشکی است.

مانتو با شلوار کرم

  • ست مانتو مشکی مجلسی:

    یکی از استایل‌های مجلسی که به تازگی مد شده است، به کار بردن پر است. برای ست مانتوی کتی مشکی، دامن‌های پردار گزینه بسیار مناسبی هستند. همچنین اکسسوری‌های با رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید، بهترین انتخاب برای به کار بردن در ست مانتو مشکی محسوب می‌شوند. به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ نامناسب، سبب به هم ریختگی استایل مجلسی شما خواهد شد.

    ست مانتو مشکی مجلسیپس تا حد امکان از قانون تک رنگ بودن در آیتم‌های اصلی استایل مجلسی خود، پیروی کنید. علاوه بر این، شال و کیف دستی پلنگی یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شما برای داشتن استایل مجلسی مشکی زیبا است.

    ست مانتو مشکی با کفش

    پوشیدن نوع کفش به اسپرت یا مجلسی بودن مانتوی شما بستگی دارد.

    ۱- اگر ست مانتو مشکی شما اسپرت است، توصیه می‌کنیم که از کفش‌ها و کتونی‌های با رنگ سفید، نیم بوت‌های دخترانه اسپرت، صندل‌های تابستانی به رنگ‌های قرمز، طوسی و مشکی استفاده کنید.

    ۲- کفش و صندل‌های پاشنه دار زنانه به رنگ‌های قرمز، مشکی، طوسی، کالباسی روشن و طرح‌های پلنگی برای پوشیدن با مانتو‌های مجلسی مناسب است.

یک برش حسابی؛ فرصتی که منتظر آن بودید!!!
ادامه مطلب

ست مانتو مشکی با کفش

۳- همچنین اگر نمی‌توانید از کفش‌های پاشنه دار استفاده کنید، کفش‌های عروسکی یا لژدار گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. علاوه بر این، به کار‌گیری کفش‌های نقره‌ای و طلایی نیز یک انتخاب منحصر به فرد برای شما محسوب می‌شود.

نکاتی در خصوص خرید و ست کردن مانتو مشکی

۱- به شرایط فیزیکی خود دقت کنید. در زمان خرید مانتو مشکی، به فیزیک و استایل خود توجه کرده و مدلی متناسب با اندام خود را خریداری نمایید. به طور مثال، اگر قد نسبتاً کوتاهی دارید، پوشیدن مانتو‌های مشکی بلند را توصیه نمی‌کنیم یا اگر اندام توپری دارید، پوشیدن مانتوی کوتاه برای شما مناسب نخواهد بود. در مطلب لباس مناسب خانم های قد کوتاه بصورت کامل در این مورد صحبت کردیم.

۲- اکسسوری مناسبی را به کار بگیرید. یکی از نکات مهم در زمینه ست کردن مانتو مشکی، استفاده از اکسسوری مناسب است. می‌دانید که رنگ مشکی خنثی بوده و بر روی مخاطبان اثرگذاری کمی دارد. از این رو، بهتر است که کیف، کفش و شالی با رنگ‌بندی مناسب به کار برید.

نکات ست کردن مانتو

۳- مطابق با سبک زندگی که دارید، استایل خود را انتخاب کنید. برای ست کردن رنگ مشکی به سبک زندگی خود توجه نموده و استایلی هماهنگ با آن را داشته باشید. به طور مثال استایل مناسب برای دانشگاه با استایل مراسم و جشن‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. همچنین کوتاه و بلند بودن مانتو به عواملی مانند سلیقه و محل زندگی شما بستگی دارد.

۴- مشکلات فیزیکی خود را در خرید مانتو مشکی، مد نظر قرار دهید. هر خانمی ممکن است که یک مشکل فیزیکی در اندام خود داشته باشد. پس قبل از خرید مانتو، این مشکلات را شناسایی کرده و سپس مانتویی مناسب برای مخفی کردن مشکلات فیزیکی خود خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

ست کردن با مانتو مشکی

بسیاری از خانم‌های ایرانی از ست مانتو مشکی در استایل‌های متفاوت روزانه، مجلسی و کاری خود استفاده می‌کنند. به طوری که اگر به سراغ کمد خانم‌ها برویم، قطعاً یک مدل از مانتو مشکی را در بین لباس‌هایشان پیدا می‌کنیم. رنگ مشکی قابلیت هماهنگی با اغلب رنگ‌ها را دارد و ترکیب ست آن، کار دشواری محسوب نمی‌شود.

بنابراین مانتو مشکی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین استایل‌های خانم‌های ایرانی معرفی نمود که در اکثر مراسم‌ها، مجالس، ادارات، خیابان و سایر محیط‌ها شاهد استفاده از آن هستیم. ولی در برخی موارد، پوشیدن مانتو مشکی سبب ایجاد استایل‌های یکنواختی می‌شود یا نمی‌توان ست مناسبی برای آن پیدا کرد. در این مقاله سعی نمودیم راهکار‌هایی برای جذاب‌تر شدن استایلتان با مانتو مشکی ارائه دهیم. همچنین به نحوه ست آن با کفش، شلوار یا شال پرداختیم.

سوالات متداول

با مانتو مشکی چه شالی بپوشم؟

با مانتوی مشکی شما می توانید شال هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره، شال های طرح دار و …را ست کنید.

با مانتو مشکی چه شلواری بپوشیم؟

شما میتوانید از ست مانتو مشکی با شلوار لی، مانتو مشکی با شلوار سفید، مانتو مشکی با شلوار مشکی و مانتو مشکی با شلوار کرم استفاده کنید

با مانتو مشکی چه کفشی بپوشم؟

اگر ست مانتو مشکی شما اسپرت است، توصیه می‌کنیم که از کفش‌ها و کتونی‌های با رنگ سفید، نیم بوت‌های دخترانه اسپرت، صندل‌های تابستانی به رنگ‌های قرمز، طوسی و مشکی استفاده کنید. اما اگر از مانتو مجلسی استفاده می کنید کفش و صندل‌های پاشنه دار زنانه به رنگ‌های قرمز، مشکی، طوسی، کالباسی روشن و… گزینه مناسبی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا