پیراهن مردانهتی شرتشلوار مردانهشیک پوشیکت تک

ست کردن لباس مردانه تابستانه

در این روزهای گرم تابستان همه آقایان به دنبال ست های مناسب برای فصل گرما هستند. همیشه پوشیدن لباس در فصل گرما بسیار دشوار است اما برای بیشتر آقایان برایشان ست کردن لباس های تابستان دشوار است.

بیشتر آقایان در فصل تابستان به دنبال این هستند که علاوه بر کمتر عرق کردن، استایل زیبای خود را حفظ کنند. به همین دلیل پوشیدن لباس ها همیشه در فصل تابستان بسیار سخت است و مردان را بسیار به چالش می کشد که چه بپوشند که هم کمتر عرق کنند و هم لباس های زیبایی را بپوشند.

ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که علاوه بر ست های زیبا در گرمای تابستان احساس گرمای کمتری کنید.

پیراهن های آستین کوتاه و شلوار پارچه ای و کتان 

اگر دقت کرده باشید همه آقایان از گذشته تا به امروز پیراهن های آستین کوتاه می پوشیدند این یعنی از گذشته تا به امروز پیراهن های آستین کوتاه در دنیای مد وجود داشته است.

پیراهن های مردانه آستین کوتاه میانه بسیار خوبی با گرما دارند و می توان آن ها را در فصل گرم تابستان بسیار استفاده کرد. اگر شما در فصل تابستان پیراهن مردانه آستین کوتاه خود را با یک شلوار پارچه ای و یا کتان همراه کنید خواهید دید که چقدر استایل شما جذاب خواهد شد.

اما شما باید به این نکته توجه کنید که آستین های پیراهن مردانه شما چقدر باشد؟

پیراهن های آستین کوتاه جزء آن دسته از لباس های مردانه هستند که شما با پوشیدن این پیراهن می توانید یک استایل فوق العاده جذاب برای خود رقم بزنید و یا بسیار زشت شوید. اما همه این ها به این بستگی دارد که پیراهن آستین کوتاه مردانه شما بر تن شما به خوبی می نشیند یا خیر؟

شما هنگام خرید یک پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانه باید دقت کنید که پیراهن آستین کوتاه برای شما اندازه باشد، به خصوص در قسمت سرشانه ها و نیم تنه. باید دقت کنید بیش از حد این پیراهن برای شما تنگ نباشد که دور گردن و بازوی شما چین بخورد.

برای انتخاب یک پیراهن مردانه عالی و درجه یک باید به چه نکاتی دقت کرد؟
ادامه مطلب

همچنین در فصل گرم تابستان همه آقایان به دنبال شلوار های تابستانه خنک و کوتاه هستند. باید بگویم در انتخاب یک شلوار در فصل تابستان باید دقت کنید. باید همیشه به دنبال شلوارهایی باشید که دوخت مناسبی داشته باشند چرا که اگر شلوارها دوخت مناسبی نداشته باشند همه زحمات شما برای داشتن یک استایل خوب به هدر می رود.

از طرف دیگر برای استایل تابستانه خود دقت کنید حتما چند جوراب که قابل دیدن نیستند تهیه کنید زیرا هنگامی که شما یک شلوار تابستانه کوتاه می پوشید و بسیار جذاب می شوید با پیدا شدن جورابتان کل جذابیت استایل شما زیر سوال می رود.

در نهایت با رعایت همه نکات بالا برای داشتن یک استایل تابستانه مناسب باید به این نکته توجه کنید که قسمت بالا تنه شما با قسمت پایین تنه کمی تناقض داشته باشد. اما یکی از رنگ هایی که شما می توانید سر تا پا در فصل تابستان بدون نگرانی بپوشید رنگ سفید است. رنگ سفید می تواند رنگ پوست شما را در تابستان نیز بیشتر جلوه دهد.

آقایان باید مطمئن شوند که قسمت بالایی و پایینی باهم هماهنگ هستند. برای مثال اگر برای ست تابستانه خود یک پیراهن آبی آسمانی را انتخاب می کنید پس باید حتما شلوار خود را نیز متناسب با آن انتخاب کنید.

یک ست تابستانه که شما در روزهای تابستانی که کمی خنک تر می شود می توانید بپوشید، یک پیراهن جین با یک شلوار کتان، بسیار زیبا است.

همچنین در استایل شلوار و پیراهن شما باید دقت کنید کمی باهم تناقض داشته باشد. در غیر این صورت انگار یک شلوار و یک پیراهن ورزشی بر تن کرده اید که اصلا برای استایل شما جذابیتی نخواهد داشت.

برای اینکه در فصل تابستان با پیراهن و شلوار خود بیشتر بدرخشید بهتر است یک یا دو دکمه بالای خود را باز بگذارید، آستین های خود را تا بزنید و پیراهن خود را داخل شلوار خود بزنید.

شما در مسافرت های خود می توانید این استایل را بزنید و در کنار سواحل با یک صندل چرم و یا حتی راحتی ست کنید.

شلوار کارگو و استایل های پیشنهادی
ادامه مطلب

کت تک و سبک تابستانه 

برخی از آقایان می خواهند در تابستان در جلسات رسمی حضور پیدا کنند و شما باید از یک کت استفاده کنید. اما شاید از نظر شما کت ها بسیار گرم باشند اما شما می توانید از کت های تک سبک در تابستان استفاده کنید.

شما با خرید کت تک می توانید یک استایل تابستانه جذاب بزنید. و جذابیت و تنوع به استایل های تابستانه خود هدیه کنید. اما چه نوع کت تکی مناسب فصل تابستان است ؟

شما باید از کت هایی با جنس سبک استفاده کنید و همچنین باید از رنگ های تابستانی مثل بژ، سنگی ، آبی روشن ، خاکی و سفید و … استفاده کنید.

تی شرت و پیراهن پلو به همراه کت و شلوار استایل تابستانه دیگر 

قطعا چیزی جذاب تر از پوشیدن یک پیراهن و کت و شلوار نیست اما آیا این استایل مناسب فصل تابستان است ؟

باید بگوییم خیر زیرا باعث گرم شدن و عرق کردن شما می شود اما راهکار چیست ؟ شما می توانید برای استایل جذاب تابستانه خود که می خواهید کت و شلوار هم جزئی از آن ها باشد ، از یک ترکیب غیررسمی استفاده کنید. شما می توانید از یک تی شرت غیررسمی و یا یک پیراهن پولو استفاده کنید. ترکیب این پیراهن و تی شرت غیررسمی باعث می شود شما بسیار جذاب به نظر برسید. و در کنار جذابیت برای شما راحتی را تضمین می کند.

در فصل گرم دقت کنید کت و شلوارهای خود را چه تیره باشند و چه روشن بهتر است بقیه لباس های خود را سایه روشن انتخاب کنید . این یعنی شما باید لایه های زیرین کت خود را کمی متناقض تر انتخاب کنید.

برای مثال مناسب ترین پیراهن برای کت و شلوار آبی شما یک پیراهن سفید است. اما کت و شلوار شنی ؟ یک پیراهن تیره تر مثلا سبز یا سرخ متمایل به قرمز.

اما کفش متناسب این استایل ها برای تابستان چیست ؟ این استایل را به همراه یک کتانی و یا یک کالج می توانید ست کنید.

کفشها در استایل شما نقش بسیار مهمی دارند که اگر مناسب انتخاب نشوند ممکن است جذابیت استایل شما را از بین ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا