استایلپوشتکراوات

نکاتی که درباره ست کردن پوشت و کراوات از شما مخفی شده است.

آیا می دانید برای داشتن یک تیپ زیبا چگونه پوشت کراوات خود را ست کنید؟آیا می دانید پوشت و کراوات چیست؟ همانطور که می دانید کراوات یک عنصر لازم در داشتن یک تیپ مجلسی و رسمی می باشد و پوشت کمک فراوانی در خوش تیپ تر شدن می کند.با گراد همراه باشید.

پوشت و کراوات گراد

اگر بخواهید بدانید پوشت چیست باید گفت که پوشت همان جیب کوچک در قسمت چپ کت می باشد که یک دستمال کوچک از آن خارج شده است و مناسب برای افرادی می باشد که دوست دارند یک استایل خاص داشته باشند در ادامه به چند روش ست کردن پوشت و کراوات خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

پوشت و کراوات مردانه گراد

در چه مکان هایی میتوانیم از پوشت استفاده کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به مراسمات رسمی دعوت شده اید پیشنهاد ما به شما استفاده از پوشت می باشد که ست کردن رنگ آن با رنگ کت حائز اهمیت می باشد برای مثال در استفاده از کت خاکستری یا مشکی از پوشت تک رنگ استفاده کنید یا در کت های سرمه ای استفاده از پوشت قرمز رنگ جلوه زیبایی خواهد داد.

ست پوشت و کراوات مردانه گراد

آیا ست شدن پوشت و کراوات الزامی می باشد؟

شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که آیا ست کردن پوشت و کراوات لزومی دارد؟در جواب باید گفت خیر نیازی به ست کردن ندارد و استفاده از پوشت لزوما برای تکمیل تیپ شما می باشد اما به این معنی نمی باشد که از هر رنگی در پوشت کراوات می توان استفاده کرد که در ادامه به چند نمونه از کاربرد پوشت و کراوات در یک ست خواهیم پرداخت.

پوشت مردانه گراد کراوات مردانه گراد

آیا می دانید ست پوشت کراوات باید چگونه باشد ؟

برای ست کردن پوشت و کراوات به چند اصل باید توجه داشت که نیاز است بدانید برای مثال:

پوشت مردانه و کراوات گراد

ست کردن با استفاده از کراوات طرح دار و پوشت ساده برای مثال هرگاه برای تیپ خود از کت سرمه ای و پیراهن راه راه آبی استفاده کردید می توانید برای زیبایی بیشتر استایل خود از کراوات زرد و آبی استفاده کنید و از پوشت ساده تک رنگ زرد برای تکمیل ست خود استفاده کنید.

پوشت مردانه گراد و کراوات

ست کردن با استفاده از کراوات ساده و پوشت طرح دار که برای مثال هر گاه در تیپ خود قصد دارید از کراوات ساده استفاده کنید بهتر است پوشت خود را طرح دار انتخاب کنید که با کراوات تضاد یا هارمونی داشته باشد اما باید توجه داشته باشید که همرنگ نباشند.

پوشت گراد و کراوات

ست کردن با استفاده از کراوات ساده و پوشت ساده که در این مدل ست کردن از کراوات و پوشت ساده و یک رنگ استفاده می شود که بسیار شیک و رسمی می باشد که بیشتر مناسب قرارهای کاری و رسمی می باشد.

پوشت گراد و کراوات مردانه

همانطور که گفتیم یکی از دلایلی که باعث می شود یک استایل شیک و جذاب داشته باشید استفاده از کراوات و پوشت می باشد که از اهمیت و چگونگی ست کردن آنها سخن گفتیم که امیدواریم مورد توجه قرار گرفته باشد.

پوشت مردانه و کراوات مردانه

شلوار کارگو و استایل های پیشنهادی
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا