تی شرتشلوار مردانه

یک شلوار جین جذاب چگونه با یک تی شرت مردانه درجه یک ست می شود؟

روزهای گرم تابستانی بهترین زمان برای خوش استایل ها بودن است. تی شرت و شلوار جین از جذاب ترین و و تابستانی ترین لباس های مردانه هستند. حال که شلوار جین و تی‌شرت روز‌به‌روز در زندگی آقایان پررنگ‌تر می‌شوند، رعایت چه نکاتی این ترکیب را زیباتر و جذاب تر می‌کند؟

کدام اکسسوری کنار تی‌شرت و شلوار جین زیباتر می‌شوند؟ و کدام رنگ تی‌شرت به کدام رنگ شلوار جین می‌آید؟ پاسخ به این سوالات را در این مطلب از مجله استایل گراد خواهیم داد.

ست تیشرت با شلوار لی مردانه

ست شلوار لی با تیشرت

بدون شک اگر تی‌شرت و شلوار جین نبودند، دنیای استایل مردانه آن‌ها را به شدت کم داشت. اما افکار منفی را دور بریزید چرا که خوشبختانه، این دو لباس مهم در ویترین فروشگاه‌ها در انواع مدل ها و طرح ها وجود دارند تا استایل مردانه جذاب و جذاب تر باشد. اما حالا که شلوار جین و تی‌شرت روز‌به‌روز پررنگ‌تر از قبل ظاهر می‌شوند، چگونه می تواند باعث خوش‌پوشی و جذابیت بیشتر مردان ‌شود؟ چه نکاتی در ترکیب این دو ست مهم هستند؟

بازی جسورانه با رنگ‌ها

مهم‌ترین تاکتیک در ست کردن تی شرت و شلوار جین هارمونی رنگ تی‌شرت و شلوار جین است. برای مثال وقتی تی‌شرت آبی می‌پوشید، بهتر است سراغ شلوار جین سرمه ای زاپ دار بروید و سایه‌ روشن زیبایی دارد.هنگامی که تی‌شرت مشکی پوشیدید، بهتر است سراغ شلوار طوسی بروید.

می توان نتیجه گرفت یکی از کار‌هایی که برای خوش استایل شدن با جین و تی‌شرت می توانید انجام دهید، ایجاد هماهنگی بین رنگ‌ این لباس ها است.

با تیشرت مشکی چه شلواری بپوشیم
تیشرت مشکی با شلوار لی

ساختارشکنی و تضاد در ترکیب رنگ ها

راه حل دوم در ترکیب کردن رنگ که برای خوش استایلی بیشتر میتوان از آن استفاده کرد، بهره گیری از رنگهای متضاد است. مثلا یک شلوار جین شیری رنگ را تصور کنید که با یک تی‌شرت مشکی یقه گرد می پوشید و از تضاد زیبای ایجاد شده بهره ببرید.

از این موضوع می توانید به نحوی جالب تر استفاده کنید. از تضاد رنگ ها میتوانید در جهت برطرف کردن ایرادات ظاهری خود بهره ببرید. به عنوان مثال اگر پاهای لاغری دارید می توانید از رنگ سفید برای شلوار استفاده کنید.

تیشرت مردانه گراد

کفش مناسب برای شلوار اسکینی

همه ما نام شلوار جین اسکینی را شنیده ایم. ‌جین اسکینی به شلواری گفته می شود که دم‌پای آن‌ها کاملا به ساق پا می‌چسبد. اگر خود را از طرفداران شلوار جین‌ اسکینی میدانید، می‌توانید از کلکسیون تی شرت‌ مردانه خود یکی از رنگ‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و با شلوار جین اسکینی و یک نیم‌بوت مردانه یک ترکیب عالی بسازید.

به عنوان نمونه تی‌شرت یقه گرد قرمز روشن را با شلوار جین آبی یخی و بوت چوکای خاکی ست کنید. یک راز هم برای ست کردن شلوار جین اسکینی با شما در میان میگذارم که مثل یک ستاره بدرخشید.  نیم‌بوت مردانه ارتشی با شلوار جین اسیکنی و تی شرت سفید ترکیب جالب و جذاب برای شما خواهد ساخت.

تی شرت شلوار جین مردانه گراد

شلوار جین راسته یا اسکینی؟

اصولا استایلیست ها میگویند وقتی شلوار جین گشاد و آزاد است، تی شرت شما هم باید همان حالت را داشته باشد. ترکیب تی شرت فیت با شلوار جین آزاد خیلی جذاب نیست. پس با شلوار جین آزاد باید تیشرت گشاد پوشید. برعکس این قضیه هم دلالت می‌کند؛ یعنی بهتر است با شلوار اسکینی، تی‌شرت فیت بپوشید.

تی‌شرت روی شلوار یا درون شلوار؟ مساله این است!

جنگ اول به از صلح آخر است پس پاسخ ما به شما منفی است. یعنی اگر بخواهید تی شرت را درون شلوار قرارداده و کمربند ببندید ما موافقت نخواهیم کرد. اما در عین تعجب مدتی است که این نحوه ست کردن، رایج شده است؛ با وجود این هنوز هم توصیه نمی‌کنیم این کار را انجام دهید. مگر اینکه قرار باشد به این ترکیب یک پیراهن مردانه چهارخانه با دکمه‌ باز اضافه کنید.

جین تی شرت گراد مردانه

چه کفشی!؟ چه رنگی!؟

اگر دنبال کفشی می‌گردید که ۱۰۰% با ست‌های تی‌شرت و شلوار جین شما ست شود، پیشنهاد نهایی و قطعی ما کتانی یا اسنیکرز سفید است. در روز‌های سرد سال که احتمال بارندگی وجود دارد از رنگ های مشکی و تیره استفاده کنید.

رنگ‌های خنثی مثل خاکی، طوسی، مشکی و سرمه‌ای رنگ‌هایی هستند در کنار بیشتر رنگ‌ها، ترکیب‌ جذاب وفوق العاده ای ایجاد می‌کنند. در عین حال اگر طرفدار هیچ کدام از این رنگ‌ها نبودید می‌توانید رنگ تی‌شرت و کفش یا شلوار و کفش را با هم ست کنید. نکته مهم این است که بهتر است بین تمام این رنگ‌ها هماهنگی و هارمونی وجود داشته باشد.

جین و اکسسوری و تی شرت؟ چگونه؟

جین و تی شرت یک ترکیب اسپرت است پس به تنهایی کامل است . شما می توانید مینیمال باشید.پس در انتخاب اکسسوری به حداقل‌های خاص راضی باشید و به جای اینکه چندین اکسسوری را در کنار هم به کار ببرید، به یک دستبندچرمی زیبا قانع باشید. هم چنین استفاده از یک گردنبند نقره‌ای رنگ ایده خوبی است. نقره، به‌خصوص به افرادی که رنگ پوستشان روشن و سرد است، پیشنهاد می شود.

چه طرحی انتخاب کنم؟

شما می‌توانید از ترکیب تی‌شرت و شلوار جین، یک ست نیمه‌رسمی بسازید به شرط اینکه یک کت تک به آن اضافه کنید یا اینکه یک ست کاملا اسپرت و روزمره با آن ها بسازید. اینکه سراغ کدام بروید، علاوه بر موقعیت، به طرحی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

هر چه مدل شلوار جین و تی‌شرت شما ساده‌ تر باشد، استایل شما رسمی تر است. در عوض اگر به پوشیدن تی‌شرت‌هایی با رنگ‌های تند و طرح‌های گرافیکی علاقه داشته باشید و این مدل‌ها را کنار شلوار جین‌های زاپ‌دار قرار دهید، به سمت اسپرت‌پوشی رفته‌اید.

از کجا بخریم؟

جایی که از آن لباس می خرید، بسیار مهم است؛ چون نوع و مدل لباس‌هایی که میفروشد یا در برندش تولید می‌کند، می‌تواند باعث خوش‌ لباسی یا بدلباسی شما شود. پس جایی که محصولات زیباتر و با کیفیت تری بفروشد، احتمال انتخاب لباس ‎های مناسب را افزایش میدهد.

بنابراین چه به دنبال انواع لباس زیر و خواب مردانه باشید، چه قصد خرید کت و شلوار داشته باشید یا شلوار جین و تی‌شرت بخواهید، در انتخاب برند و فروشگاه دقت کنید. سراغ جا‌هایی بروید که مدل‌های متنوع را در رنگ‌بندی‌ های هیجان‌انگیز ارائه می‌دهند و مدل‌های خاص و متفاوتی دارند.

فاکتور های مهم شیک پوشی آقایان
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا