شلوار مردانه

چگونه برای شلوار کتان بهترین کفش را انتخاب کنیم؟

شلوار کتان مردانه را میتوان در دسته شلوارهای کلاسیک  دانست. مهم‌ترین مزیت شلوار کتان مردانه این است که در بسیاری از موقعیت های رسمی و غیررسمی قابل استفاده است. شلوار کتان مردانه را می‌توان با لباس‌های مختلف بسیاری ست کرد و پوشید. البته ناگفته نماند که تصمیم گیری درباره ست کردن کفش و شلوار مردانه یک چالش است. اما در حالت کلی شلوار کتان در رده پوشاک نیمه رسمی آقایان قرار می‌گیرد. در این مقاله از گراد بررسی خواهیم کرد که چگونه انواع کفش را با با شلوار کتان ست ‌کنیم.

 

ابتدا بررسی میکنیم چطور میتوان شلوار کتان مردانه را ست کرد و پوشید؟

قبل از اینکه در مورد انتخاب کفش بحث کنیم، باید بدانیم که کدام شلوار برای پوشیدن مناسب است، و درمورد انتخاب صحیح آن بیشتر بدانیم. رنگ و ست شدن آن با آیتم ‌های دیگر مهم‌ترین مساله ای است که باید به آن توجه کرد. یک شلوار کتان طبیعتا نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد چرا که به اندازه کافی ایستایی دارد همچنین، خوب است که بیش از حد بلند نباشد چرا که در آن صورت نامرتب و شلخته به نظر خواهد ‌رسید.

شلوار‌مردانه کتان را کجا بپوشیم؟

کاملا واضح و بدیهی است که شلوار‌ کتان رسمی‌تر از شلوار جین مردانه است و این باعث می‌شود تا کمی تکلیفمان برای پوشیدن آن مشخص باشد. طیف وسیعی از شلوار کتان مردانه وجود دارد که برای مناسبت‌های مختلف بسیار ایده آل و عالی است. شما باید بتوانید این نوع شلوار مردانه را انتخاب و در موقعیت‌های مختلف ترکیب کرده و با لباس‌های متنوع ست کنید. این که شما با شلوار کتان یک تی شرت ساده و کفش ورزشی یا یک کفش مردانه آکسفورد و یک پیراهن دکمه‌دار بپوشید، بنابر موقعیت است. اگر شما می توانید با شلوار کتان خود چند سبک مختلف لباس بپوشید ویژگی عالی این شلوار است.

 

انتخاب کفش مناسب برای 6 شلوار مردانه محبوب در فصل تابستان
ادامه مطلب

انتخاب کفشی درجه یک برای ست کردن با شلوار کتان

این شلوار یک انتخاب عالی و محشر برای ساخت یک تیپ هوشمندانه است تا ظاهر شما را تمیز و مرتب و والبته شیک نشان دهد. از این رو صندل‌های تخت و کفش‌های مردانه بنددار و هر نوع کفش ورزشی و بوت مردانه قابل ست کردن با شلوار کتان مردانه است.  کتانی سفید یک انتخاب خوب و مقبول برای ایجاد یک استایل مینیمال و ساده است.

 

ست شلوار کتان با کفش برای پوشیدن در موقعیت‌های رسمی

شلوار کتان می‌تواند برای موقعیت های نیمه رسمی قابل استفاده باشد. ست کردن دیگر پوشاک آقایان با شلوار کتان مردانه کمی حساس و نفس گیر است. از این رو بهتر است ریسک نکنید و در استایل‌های نیمه رسمی از انواع کفش‌های براق، بوت‌ها و کفش‌های چرم مثل آکسفورد استفاده کنید. دیگر پوشاک مناسب برای این استایل، پیراهن مردانه دکمه‌دار یا کت‌ تک هستند.

در جلسات رسمی چه کفشی را با شلوار کتان مردانه ست کنیم؟

آیا می‌دانستید که می توانید در مراسم و رویدادهای رسمی و جلسات از شلوار کتان به عنوان جایگزینی برای کت و شلوار مردانه استفاده کنید. برای همین بهتر است از کفش‌های چرم و جیر استفاده کنید تا ظاهرتان رسمی ت باشد. ترکیب این شلوار با لباس‌های دیگر روش خوبی برای نمایش استایل شخصی شما است.

 

اما در حالت کلی بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار کتان

با وجود اینکه شلوار کتان را با هرکفشی می توان ست کرد استفاده کرد. اما بیایید با خودمان صادق باشیم ترکیب شلوار کتان با بعضی از کفش‌ها شیک تر‌ است.

 

ست کردن شلوار کتان با بوت

ست شلوار کتان با یک جفت بوت می‌تواند عالی و شگفت انگیز باشد. ترکیبی که برای موقعیت های کاری بسیار مناسب و عالی است. اما انتخاب نوع بوت نگرانی ندارد، چرا که می‌توانید بین بوت چوکا یا چلسی و پوتین چرم بهترین را بنابر سلیقه خود انتخاب کنید. با اینکه بوت‌ چوکا یک انتخاب هوشمندانه و عالی برای سبک‌های نیمه‌رسمی یا حتی رسمی است. بوت های چلسی برای استایل رسمی بسیار مناسب‌تر هستند.

ست کردن شلوار کتان با کفش‌ لوفر

شلوار کتان همراه با کفش‌ لوفر کامل ترین ترکیب دنیاست، با این ترکیب می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب خوبی داشته‌اید. این دو آیتم از پوشاک آقایان به خوبی ترکیب می‌شوند. شما می‌توانید از این ترکیب برای تیپ‌های نیمه‌رسمی و حتی گاهی رسمی استفاده کنید.

 

ست شلوار طوسی (از 0 تا 100): شلوار طوسی با چی ست میشه؟
ادامه مطلب

نحوه ست کردن شلوار کتان با کفش‌های قایقی

کفش‌های قایقی متاسفانه برای هر زمان و مکانی مناسب نیستند. این ست برای سبک‌های غیر‌رسمی مناسب است و به ندرت در تیپ‌های نیمه‌رسمی بتوان از آن استفاده کرد. پس لازم است سعی کنید از هماهنگی کفش قایقی با پیراهن‌های دکمه‌دار و یا  ژاکت اسپرت از جنس کتان نهایت استفاده را ببرید.

 

ست کردن شلوار کتان با کفش‌های بنددار مردانه 

اگر قصد دارید با پوشیدن یک جفت کفش بنددار یک استایل نیمه رسمی داشته باشید، کفش‌های آکسفورد بهترین گزینه است. همچنین انواع جیر این نوع کفش و کفش‌های دربی هم انتخابی عالی و مناسب هستند. این ترکیب یک نمای متعادل و مناسب از شما خواهد ساخت.  همچنین، به یاد داشته باشید که رنگ می‌تواند برای ایجاد استایل رسمی و غیر رسمی بسیار مفید باشد. مثلا کفش‌های مشکی بسیار بهتر از انوع قهوه‌ای آن با شلوار کرم است.

شلوار کتان را با چه کفش‌هایی بپوشیم؟

برای داشتن یک استایل غیر رسمی و در عین حال هوشمندانه و شیک، شلوار کتان را با کفش ورزشی مرتب و تمیز بپوشید.
کفش‌های بنددار برای ایجاد یک استایل رسمی بسیار مناسب است.
از انواع بوت هل برای داشتن استایل نیمه‌رسمی استفاده کنید.
همچنین از هر نوع کفش جیر و چرم می‌توانید همراه شلوار کتان استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول

با شلوار کتان چه کفشی بپوشیم؟

اگر دمپای شلوار شما گشاد نباشد و مدل آن چسبان باشد می توانید برای ست کردن شلوار کتان، از کفش های کالج یا قایقی استفاده کنید. در هوای سرد نیز میتوان بوت های اسپرت را با شلوار کتان پوشید. همچنین میتوان از ست شلوار کتان با کفش اسپرت هم استفاده کرد

در جلسات رسمی چه کفشی را با شلوار کتان مردانه ست کنیم؟

شما می توانید از کفش‌های چرم و جیر در مراسم های رسمی و جلسات استفاده کنید تا ظاهرتان رسمی به نظر بیاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا