راهنمای انتخابکت و شلوار

نحوه انتخاب یک کت و شلوار درجه یک برای تابستانی گرم و جذاب

فصل تابستان از راه رسیده و موج گرما از راه رسیده. بهترین سه ماه سال شاید زمان مناسبی برای انتخاب لباس‌های راحت باشد اما نمیتواند بهانه مناسبی برای شلخته لباس پوشیدن باشد. به نظر شما برای یک مرد مدرن در محل کار، دیدار دوستانه و یا یک مهمانی عصرگاهی چه لباسی مناسب است ؟ طبیعتا محیط اداری قوانین مخصوص خود را دارد. اما درکل باید در لباس پوشیدن قوانین خاصی را رعایت کرد.

 اگر شما جزء مردان شیک‌پوش و مدرن هستید حتما نگاه به روزتری به نحوه لباس پوشیدن خود دارید. هدف ما از این مقاله در گراد یادآوری نحوه انتخاب کت و شلوار مردانه برای بهار و تابستان است تا اینگونه در گرمترین فصل‌سال بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

کت آبی تابستانه

چگونه کت‌ و شلوار تابستانی انتخاب کنیم؟

کت‌ و شلوار بخش ضروری و جداناپذیر کمد لباس یک مرد شیک‌پوش است. اما توجه به این نکته الزامی است که همه کت و شلوارها برای فصل تابستان مناسب نیستند برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید باید به نکات مهمی توجه کنید مانند بافت پارچه، الیاف و دوخت کت‌ و شلوار.

الیاف پارچه کت‌ و شلوار باعث میشود در تابستان هم احساس خنکی و راحتی داشته باشید، به بیان بهتر پارچه با الیاف سبک­‌ جریان هوای بیشتری دارد و درنهایت گرمای کمتری را تحمل خواهید کرد.

پارچه‌ کت‌ و شلوار تابستانی

 در فصل سرد  کت‌ و شلوارهای پشمی و نخی مناسب هستند چرا که نه تنها خوش بافت و جذاب هستند بلکه باعث گرم ماندن شما نیز می شوند. اما با فرارسیدن تابستان باید کت‌ و شلوار هایی با پارچه سبک­‌تر و راحت­‌تر انتخاب کنیم. کت و شلوار هایی که با حفظ ظاهر شیک و زیبا خنک هم باشند.

کت‌ و شلوار پنبه­‌ای

کت‌ و شلوار پنبه ای یکی انتخاب­‌ همیشگی است چرا که همه‌ جا کاربرد دارد و به شما اجازه ­‌دهد ظاهری لطیف و منسجم و در عین‌ حال نیمه رسمی داشته باشید. یک ویژگی عالی برای کت وشلواری تابستانی.

پارچه­‌های پنبه ای محکم­‌تر و سخت­‌تر از پارچه های پشمی هستند اما مزیت آن ها خنک­‌تر بودن و سبک­‌تر بودن آن‌هاست. محبوب­‌ترین رنگ‌­ میان آقایان برای کت‌ و شلوار با جنس پنبه، رنگ خاکی آن است هم چنین اگر میخواهید جذاب تر راحت­‌تر باشید رنگ آبی میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

کت شرابی تابستانه گراد

کت و شلوار کتان

کتان را می توان یک پارچه کلاسیک برای بهار و تابستان دانست. همچنین به خاطر وزن سبک از محبوب­‌ترین پارچه­‌های تابستانی است. کتان را از الیاف گیاه کتان تهیه‌ میکنند و بافتی طبیعی، بی‌­نظیر و عالی دارد. از ایرادات این پارچه می توان راحت چروک شدن آن اشاره کرد. دقت کنید که اگر میخواهید کت‌ و شلوار کتان برای محل کار بپوشید به یک ترکیب کتان همراه با پنبه یا پشم نیاز دارید، با این ترکیب شما کت و شلوار کتان را بدون چین‌ و چروک فراوان خواهید داشت.

کت‌ و شلوار نخی

کت‌ و شلوار با پارچه­‌ نخی برای کل روز و هر موقعیتی کاربرد دارد. یک کت و شلوار تمام عیار با پارچه نخی، سبکی است که از جنوب سرچشمه گرفته و روز به‌ روز بر محبوب تر و فراگیرتر می‌شود. کت و شلوار با پارچه نخی یک انتخاب منحصر به‌ فرد است و هنوز به‌ عنوان یک انتخاب درجه یک و حرفه‌­ای مناسب برای مردان شیک‌پوش و مدرن در تابستان ، پیشنهاد می­‌شود.

 

دراپ چیست؟ معرفی انواع دراپ کت و شلوار + عکس
ادامه مطلب

کت‌ و شلوارهای کتان ظریف

مدلی که با نام کتان ظریف میشناسیم  پارچه ای کتانی با وزن کم، کمی براق، بسیار راحت و مناسب برای تابستان است. این پارچه بسیار نزدیک به پارچه کتانی است با بافت راه‌ راه و زبر و جنسی محکم و بادوام . زمانی که آن را لمس می­‌کنید بسیار لطیف است.

 

کت کرم تابستانه گراد

کت‌ و شلوارهای تابستانی را در چه رنگ هایی انتخاب کنیم؟

کت‌ و شلوار سرمه‌ای، خاکستری زغالی و مشکی همواره بر اساس نوع کسب‌ و کار شما انتخاب میشوند. اما مساله اینجاست که رنگ‌های روشن‌تر مانند کت و شلوار کرم ، خاکی و طوسی به‌جای جذب گرما آن را منعکس خواهد کرد. می توان نتیجه گرفت تابستان زمان مناسبی برای افزودن رنگ و طراوت به لباس هایتان است.

آبی

کت و شلوار آبی تابستانه گراد

کت‌ و شلوارهایی که به‌ رنگ لاجوردی تیره هستند از حالت خشک و رسمی خود  فاصله گرفته و با سایه‌های آبی‌ فرم جذاب تر و جالب تری به خود گرفته اند . این سایه‌ گیرا جوانی و شادابی به چهره‌تان میافزاید. بهترین پارچه برای این رنگ جذاب و مردانه، پارچه‌ی کتان است و پارچه‌ نخی راه‌ راه آبی و سفید یک ظاهر کلاسیک همراه با پیراهن سفید برای تابستان به ارمغان خواهد آورد.

 

خاکی و کرم

کت و شلوار خاکی مردانه گراد

اگر به دنبال رنگی عالی و تمام عیار برای بهار و تابستان هستید، رنگ خاکی برای کت وشلوار یک انتخاب مناسب محسوب می شود. کت‌وشلوار خاکی همراه با اکسسوری های مناسب بسیار جذاب است. کت‌ و شلوار خاکی خود را می توانید همراه با یک پیراهن آبی و سفید راه‌ راه و یک کراوات سرمه ای بپوشید.

 

برای انتخاب یک پیراهن مردانه عالی و درجه یک باید به چه نکاتی دقت کرد؟
ادامه مطلب

تناژهای رنگ قرمز

کت وشلوار قرمز مردانه گراد

رنگ قرمز و مشتقات آن در کت‌وشلوارهای مردانه با نزدیک شدن به تابستان بیشتر و بیشتر دیده می‌شود. همه کلکسیون لباس مردانه از باربری گرفته تا دولچه گابانا و دیور پر از لباس با رنگ‌های قرمز، زرشکی و گیلاسی م شوند. به عنوان مثال آلبالویی و قرمز شاتوتی؛ این رنگ‌های غنی به‌ خوبی برای تابستان مناسب هستند و راه خود را به کمدهای لباس شما باز خواهند نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا