استایلراهنمای انتخاب

پاییزی خوش رنگ با گراد در انتظار شماست!

با فرا رسیدن روزهای سرد پاییزی بازار پوشاک پاییزه نیز گرم می شود. پلیورهای گرم، ژاکت های بافت زیبا، شالگردن، بوت های پاییزی  همه از پرفروش ترین و صد البته مناسب ترین پوشاک آقایان در پاییز هستند.
بسیاری از آقایان دوست دارند بدانند چگونه در پاییز استایلی مناسب و صدالبته گرم داشته باشند و یا اینکه که بر چه اساسی لباس های خود را انتخاب کنند.
اگر به دنبال یک استایل جذاب و پاییزی هستید با مجله استایل گراد همراه باشید.

جنرال-گراد-پالتو

چند لایه لباس بپوشید

فصل پاییز یک فرصت عالی و استثنایی است تا بتوانید لباس های مختلف را با یکدیگر ست کرده و بپوشید. درفصل پاییز دمای هوا پایدار نیست  و برخی از روزها بسیار سرد و بارانی و بعضی از روزها بسیار گرم و آفتابی است. ترفندی که در این روزها میتوانید داشته باشید این است که لایه لایه لباس بپوشید….

به عنوان مثال شما می توانید یک کت تک یا ژاکت بافت زیبا را روی یک تی شرت بپوشید تا هنگامی که هوا گرم شد بتوانید کت را درآورده و راحت باشید.

خوب است بدانید که این ترفند راه حلی عالی برای خوش پوشی به شمار می رود و شما می توانید با این روش همواره خوشتیپ و خوش استایل باشید. اما نیازمند دقت نیز می باشد. چرا که شما مجاز نیستید هر لباسی را لایه لایه بپوشید.شما می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین لباس‌ها، ست زیبایی در کنار هم درست کنید. ژاکت خاکستری با شلوار جین را تصور کنید، چقدر ساده و جذاب است.  این یک راه بسیار زیاد ساده است. برای اینکه این استایل شما جذابیت بیشتری به خود بگیرد می توانید جزئیات بیشتری نیز به لباس های خود اضافه کنید. فکر نکنید برای افزودن لایه ها به لباس تعداد مشخصی مد نظر است بلکه شما می توانید به هر مقداری که لازم است این کار را بکنید.

جنرال-گراد-پالتو

کت تک به تن کنید :

پاییز بهترین فصل برای پوشیدن کت تک مردانه است. بیشتر مردان فکر می کنند همیشه برای این که استایل خوبی داشته باشند باید از کت و شلوار استفاده کنند. 
اما برخلاف آنچه که به نظر میرسد یکی از بهترین روش ها برای خوش استایلی استفاده از کت تک است. سعی کنید اگر می خواهید با استایل های روزانه خود بدرخشید هر روز بر روی لباس های هر روز خود کت تک بپوشید. این سبک از لباس پوشیدن موردعلاقه مردان کارمند است. هیچ لباسی روی لباس‌های دیگر همانند کت نمی‌تواند زیبایی و جلوه مناسبی به مردان بدهد. همچنین استفاده از یک استایل کژوال مردانه هم جذابیت شما رو دو چندان می کند.

تی‌شرت سفید و شلوار جین آبی به همراه یک کت آبی تیره جذابیت فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد . پس اگر می خواهید استایل جذاب  داشته باشید می توانید از کت تک استفاده کنید.

جنرال-گراد-پالتو-شال گردن :

اکسسوری ها باعث می شوند با استفاده از تزئینات و جزئیات ساده بسیار  زیبا و موقر باشید. پاییزی ترین اکسسوری که جلوه ای جذاب و زیبا به استایل شما نیدهد یک شال گردن بافتنی است. شما در پاییز با ست کردن شال گردن ها با لباس های خود می توانید بسیار شیک و زیبا باشید.
همچنین شما با وجود شال گردن ها می توانید یک استایل فوق العاده شیک پاییزی را برای خود داشته باشید. اما شال گردن علاوه بر جذابیت به استایل شما باعث می شود تا گردن شما همیشه در روزهای سرد، گرم بماند.

جنرال-گراد-پالتومد روز را دور بریزید

اغلب مردان برای جذاب بودن، مد های روز دنیا  را دنبال میکنند. اما به این نکته توجه کنید که مد در اکثر مواقع میتواند باعث گمراهی شما شود . بهترین راه حل این است که سبک خود را بیابید و بر اساس آن لباس بپوشید.

نکات مهم برای ست کردن رنگ صورتی + 4 مدل پیراهن صورتی مردانه
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا