استایلراهنمای انتخاب

پوشش دانشجویی آقایان در دانشگاه چگونه باید باشد تا خوش‌تیپ به نظر برسند؟

دانشگاه محیطی است که بسیاری از ما ۴ سال یا بیشتر از عمر خود را درآن میگذرانیم. پس بسیار مهم است که استایلی داشته باشیم که در عین داشتن ظاهری ساده و آراسته برای محیط رسمی و اداری دانشگاه مناسب باشد.

در این نوشتار از مجله استایل گراد قصد داریم بررسی کنیم که چه لباسی برای محیط دانشگاه مناسب است و استایل مناسب دانشگاه و تیپ دانشجویی پسرانه چگونه باید باشد!

امروزه پوشیدن لباس در هر مکانی ، در نگاه اول نمایانگر شخصیت شماست. پس لازم است لباس خود در محیط دانشگاه و حتی محیط بیرون فضای دانشگاه با دقت بیشتری انتخاب کنید. به طور کلی نحوه پوشیدن لباس شما در دانشگاه و کلاس درس نباید مانند تیپ جشن یاحتی محل کار باشد. سبک پوشیدن لباس های دانشجویی را می توان، چیزی میان استایل اسپرت و استایل نیمه رسمی یا رسمی دانست.

برای اینکه در دانشگاه جزء دانشجوهای خوش تیپ و خوش استایل باشید فقط کافیست چند نکته و اصل مهم را رعایت کنید تا بتوانید برای خودتان استایل نیمه رسمی دانشجویی داشته باشید.

پوشش مناسب آقایان در محیط دانشگاه

 انتخاب کوله پشتی مناسب

در قدم اول لازم است حجم مورد نیاز خود را برای قرار دادن وسایل در داخل کیف را بررسی کنید و نسبت به وسایلتان کوله پشتی با سایز مناسب خریداری کنید. برای ست کردن آن با لباس هایتان لازم است دقت داشته باشید؛ استایل مورد نظر برای استفاده با کوله پشتی ، تیپ اسپرت دانشجویی می باشد و استایل مورد نظر برای کیف های دانشجویی رسمی تر است. معمولا دانشجویانی از کیف های دستی استفاده می کنند که برای حضور در کلاس بایستی لپ تاپ به همراه داشته باشند.اگر با کیف دستی رو دوشی احساس راحتی نمی کنید؛ می توانید کوله لپ تاپ خریداری کنید.

انتخاب شلوار مناسب برای دانشگاه

برای داشتن ظاهری شیک و مناسب محیط اداری دانشگاه نیازی به پوشیدن شلوارهای پارچه ای اتو دار نیست. شلوار های جین و کتان هایی که دارای مدل ساده و دوخت و برش های زیبا هستند مناسب ساخت یک استایل دانشجویی مردانه هستند. پوشیدن یک شلوار جین تیره با تی شرت سفید و اسنیکر سفید در روز های بهاری دانشگاه بسیار جذاب بنظر خواهد رسید. هم چنین پوشیدن پیراهن چهارخونه ریز رنگ قرمز با یک کتان مشکی و کفش و کمربند مشکی چشم همگان را به سمت شما خواهد چرخاند.در ست کردن لباس هایتان خلاقیت به خرج دهید به طور مثال می توانید به همراه پیراهن سفید که پوشیده اید یک جلیقه طوسی تیره ست کنید و با شلوار کتان مشکی ست کنید. قطعا با کمی خلاقیت و نوآوری و ترکیب مناسب لباس های مختلف با یکدیگر می توانید در دانشگاه و در بین همکلاسی های خود بدرخشید.

انتخاب کفش

همه ما به خوبی میدانیم که مهم ترین قسمت یک استایل جذاب کفش است . به این نکته توجه کنید که خانم ها در نگاه اول، به کفش آقایان توجه کرده و نگاه میکنند چرا که کفش مناسب تاثیر زیادی در بهبود استایل و  ظاهر ما خواهد داشت.

در مورد خرید کفش استثنائه هر چقدر که هزینه کنید سود کرده است. چرا که یک کفش درجه یک ، رابطه مستقیم با سلامتی پاها و کمر شما دارد. هم چنین یک کفش عالی می تواند حتی ۱۰سال هم برای شما کار کند. پس بنابرین توصیه ما به شما تهیه یک کفش رسمی و کفش اسپرت مناسب محیط دانشگاه است که ظاهر دانشجویی شما را تکمیل کرده و به جذابیت استایل شما اضافه کند. داشتن کفش رسمی و کفش اسپرت برای ست کردن استایل های رسمی و اسپرت شما در روز های مختلف هفته و هنگام رفتن به دانشگاه بسیار لازم است. چرا که داشتن کفش مخصوص مناسب تیپ و استایل مختلف به شما ظاهری کاملا حرفه ای می بخشد.

اگر در روزهای سرد زمستانی به دانشگاه می روید؛ وقت آن رسیده که برای خودتان یک جفت بوت اسپرت یا نیمه رسمی بخرید چرا که پوشیدن بوت با شلوار جین بسیار جذاب و شیک است. بهتر است که یک کفش شیک و در عین حال راحت و نرم انتخاب کنید چرا که زمان زیادی را قرار است در دانشگاه باشید و حتی زمانی که کلاس ندارید شاید دوست داشته باشیذ با دوستان خود وقت بگذرانید؛ پس بایستی کفشی که که می پوشید برای اینکه در پاهای شما ساعت ها بماند راحتی لازم را داشته باشد.

انتخاب اکسسوری‌ها

جهت داشتن تیپ دانشجویی جذاب و شیک استفاده از اکسسوری مناسب تیپ شما کاملا به شما توصیه می شود. به طور مثال می توانید ساعت مچی بند چرم مشکی خودتان را با کمربند و کفش تان ست کنید و با این کار کوچک، تیپ خودتان را کاملا تغییر کنید و به جذاب ترین دانشجوی دانشگاه تبدیل شوید.

 

انتخاب کت و شلوار دامادی
ادامه مطلب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا