استایلپیراهن مردانهراهنمای انتخاب

 ۱۰مدل پیراهن مردانه شیک برای مردان جذاب و شیک پوش

پیراهن مردانه در مدل‌های بسیار متفاوتی تولید می شوند. بعضی از این مدل‌ها، در میان آقایان محبوب بیشتری دارند. خوب است که چند مدل پیراهن‌ مردانه را در کمد خود داشته باشید. بعضی از این مدل‌ها فقط برای پوشیدن در یک فصل و یا موقعیت خاص استفاده می شوند، اما تعدادی را می‌توان در استایل روزمره و کژوال پوشید. با گراد بمانید

پیراهن آکسفورد دکمه‌دار

اکسفورد-1گراد

پیراهن آکسفورد دکمه‌دار را از مدل های کلاسیک میدانیم. جنس پارچه این مدل از پنبه و کمی ضخیم است، تمام دکمه است و روی یقه آن نیز ۲ عدد دکمه دوخته می شود. در حقیقت برای طراحی پیراهن آکسفورد، از مدل سنتی پیراهن مردانه الهام گرفته شده و با کمی تغییر در آن پیراهن آکسفورد به وجود آمده است. این مدل پیراهن را می‌توانید در موقعیت‌های رسمی بسیاری بپوشید؛ از مراسم عروسی تا محل کار. پیشنهاد میکنم برای موقعیت‌های رسمی از یک پیراهن آکسفورد روشن، و برای موقعیت‌های رسمی از یک پیراهن آکسفورد تیره رنگ انتخاب کنید.

پیراهن مردانه رسمی

رسمی-1گراد

اگر میخواهید با استایل جذاب خود بدرخشید،پیشنهاد میکنم که یک پیراهن مردانه رسمی انتخاب کنید. این پیراهن شیک در عین سادگی، بسیار زیبا و جذاب است. معمولا جنس پارچه آن نسبت به یک پیراهن مردانه معمولی کمی ضخیم‌تر است، بهترین حالت این است که یک پیراهن مردانه رسمی را همراه با یک کت و شلوار، یا یک ست کت و جلیقه و شلوار، و همراه با پاپیون و دکمه سر آستین بپوشید.

پیراهن مردانه اداری

اداری-1 گراد

شما می‌توانید در محل کار، یک پیراهن مردانه ساده به رنگ سفید یا آبی بپوشید و آستین های خود را تا بزنید  تا بی نهایت خوش استایل و جذاب شوید. پیراهن مردانه مدل office shirt بیشتر برای آقایانی مناسب است که درمحلی اداری کار میکنند و صطلاحا پشت میز نشین هستند.. برای اینکه استایلی غیر رسمی داشته باشید، می‌توانید از یک مدل آکسفورد و یا یک پیراهن با طرح خطوط اریب استفاده کنید.

پیراهن فلانل مردانه

فلانل-1 گراد

یک پیراهن مردانه فلانل برای فصل های سرد سال انتخابی عالی محسوب میشود چرا که به شما کمک می‌کند بدن خود را گرم نگه دارید و هم زمان، استایل شیک و جذابی داشته باشید. پارچه فلانل یک پارچه کمی ضخیم اما نرم است که معمولا طرح چهارخانه یا شطرنجی دارد. شما می‌توانید در یک روز سرد، یک پیراهن مردانه از جنس فلانل را همراه با یک تیشرت و یک شلوار جین ست کنید و بسیار جذاب  و عالی بشوید.

پیراهن مردانه کتان

کتان-1 گراد

پیراهن‌های مردانه کتان، از کاربردی‌ترین و جذاب ترین مدل‌های پیراهن مردانه هستند که باید در کمد لباس‌های هرمردی وجود داشته باشند. پیراهن کتان از جنس یک پارچه سبک و نرم است که در بافت آن خطوط ریزی وجود دارد همچنین یک لباس غیر رسمی و بسیار راحت است. پیراهن کتان مردانه عالی ترین انتخاب برای مناسبت‌های غیر رسمی است. شما می‌توانید آن را همراه با یک شلوار جین و یا شلوار کتان ست کنید. و بی نهایت گزینه دیگر…

پیراهن مردانه آستین کوتاه

استین-کوتاه-1 گراد

این مدل پیراهن مردانه بسیار شبیه به پیراهن مردانه دکمه‌دار و سنتی است و یقه آن باز و نوک تیز است. یک پیراهن مردانه آستین کوتاه و دکمه‌دار، بهترین گزینه برای ساحل و یا یک قرار عصرگاهی در کافه است. در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متفاوتی هم تولید میشود و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما می‌توانید این پیراهن را بدون کراوات، با یک شلوار جین، یک شلوار کتان، و یا یک شلوارک ست کنید.

پیراهن مردانه جین

جین-استایل-1 گراد

پیراهن جین، یکی از اعضای همیشگی از کمد لباس‌های آقایان است. این پیراهن زیبا از قدیم تا به امروز بین همه مردان محبوب بوده است. شما می‌توانید با پوشیدن این مدل پیراهن در یک موقعیت غیر رسمی، بدون هیچ گونه زحمتی، یک استایل بسیار جذاب داشته باشید. برای داشتن یک استایل ساده اما در عین حال مطابق با ترندهای فصل، می‌توانید یک پیراهن جین را همراه با یک تیشرت ساده به رنگ روشن، و یک شلوار به رنگ تیره ست کنید

پیراهن لینن مردانه

لینن-1گراد

یک پیراهن لینن مردانه عالی ترین انتخاب برای روزهای آفتابی و تابستان است. این پیراهن زیبا از یک پارچه بسیار سبک و خنک تهیه می‌شود و برای پوشیدن در موقعیت‌های غیر رسمی عالی است. در فصل تابستان، یک رنگ روشن از این مدل پیراهن را انتخاب کنید؛ آن را با یک شلوار کتان با رنگ روشن ست کنید تا یک استایل کاملا تابستانی و شیک داشته باشید.

پولو شرت

پواوشرت-1 گراد

پولو شرت، یکی از کاربردی‌ترین، شیک‌ترین، و محبوب‌ترین مدل‌های پیراهن مردانه است این مدل پیراهن کمی ضخیم‌تر از تی شرت است و یقه ای نوک تیز دارد، روی قسمت گردن آن چند دکمه وجود دارد، و معمولا برای پوشیدن در مناسبت‌های غیر رسمی عالی است. در رنگ‌های بسیار متفاوتی تولید و دوخته میشود و شما می‌توانید بر طبق موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید و استایل خودتان بهترین رنگ را از بین آن‌ها انتخاب کنید

overshirt

اور-شرت-1 گراد

پیراهن مردانه مدل روپوش، پیراهنی بسیار کاربردی است. این پیراهن  برای روزهایی از سال مناسب است که وضعیت هوا قابل پیش بینی نیست. یعنی برای پوشیدن یک تیشرت به تنهایی خیلی سرد یا برای پوشیدن یک کت خیلی گرم است. آنگاه میتوانید روی تیشرت و یا پیراهن خود یک روپوش بپوشید. شما می‌توانید یک تیشرت ساده را همراه با یک اورشرت ست کنید.

 

بهترین سایت خرید لباس کدام است؟ معرفی 10 فروشگاه برتر اینترنتی خرید لباس
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا