استایلرسمیکت تک

چرا باید یک کت مشکی در کمدتان داشته باشید؟

کت‌ مردانه از لباس‌های کاربردی است که بسیاری از آقایان در موقعیت های متفاوتی  ترجیح میدهند از آن استفاده کنند  اما انتخاب از میان مدل‌ها و رنگ‌های متنوع کت‌های مردانه قطعا کمی سخت  است. واضح و بدیهی است هیچ  لباسی به اندازه یک کت ساده مشکی الزامی نیست. کت مشکی اساس استایل رسمی است و باید روش‌های صحیح پوشیدن آن را یاد بگیرید. نحوه ست کردن کت مشکی مردانه را با گراد بخوانید

کت مشکی کلاسیک باید مناسب  اندام و شخصیت شما باشد پس هر مردی باید کت مشکی  خود را داشته باشد. این لباس محدود به استایل رسمی نیست و در موقعیت‌های متفاوتی می‌توان از آن استفاده کرد . در هنگام خرید کت مشکی به جنس پارچه بسیار دقت کنید چرا که اهمیت بسیاری دارد و جنسی عالی و باکیفیت مناسب شماست و دقت کنید که سایز کت اهمیت بسیار زیادی دارد.

چه شلواری مناسب کت مشکی کلاسیک مردانه است؟ کت مشکی را می‌توان با شلواری غیر از رنگ مشکی پوشید به طور مثال شلوار خاکستری نخی به همراه بوت چلسی. شلوار خاکی رنگ هم ترکیب غیر رسمی مناسبی با کت مشکی دارد

استایل مونوکروم مشکی از جذاب ترین استایل های دنیاست جالب تر اینکه کت مشکی را با شلوار جین هم می‌توان پوشید، این ترکیب یک استایل کلاسیک و راحت است که البته رنگ‌های تیره و مشکی جین برای این منظور پیشنهاد می‌شود.

نکته آخر این که ترکیب کت مشکی و تی‌شرت سفید از جذاب‌ترین استایل‌های مردانه است. فراموش نکنید   نباید هیچگاه دکمه پایین کت خود را ببندید.

استایل کلاسیک مردانه چیست و چه آیتم هایی نیازی دارد؟
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا