استایلراهنمای انتخاب

چگونه از نظر دیگران مردی خوشتیپ و شیک پوش باشم ؟

آیا شما هم دوست دارید در دیدار اول تاثیرگذار باشید؟ آیا دوست دارید که در یک جلسه کاری مهم قدرت در دستان شما باشد؟  یا از آن دسته افرادی هستید که گاهی اوقات در یک محیط از استایل و لباس های خود خجالت میکشید ؟  اگر دوست دارید که در نگاه دیگران مردی جذاب و خوش استایل باشید! با گراد همراه باشید.

در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که چگونه لباس هایی را انتخاب کنیم که به ما میاید و چه چیزهایی بهتر است بپوشیم که خوشتیپ تر و جذاب تر از بقیه باشیم.

ست کردن صحیح لباس ها با یکدیگر

با یک نگاه منطقی میتوان گفت این قیمت بالای لباس نیست که افراد را خوشتیپ و جذاب میکند. بلکه این ست کردن درست و اصولی لباس ها و کفش و ساعت و آیتم های مختلف با یکدیگر است که شما را به یک جنتلمن تبدیل میکند.

ترکیب رنگ های جدید در استایلی جدید

بسیاری از اوقات انتخاب صحیح و درست رنگ ها از مدل لباسی که انتخاب میکنید اهمیت بیشتری دارد.

بیایید یک ترکیب رنگ جدید را بررسی کنیم. ترکیب رنگ سبز با کرم

ترکیب این دو رنگ ست بسیار زیبایی میشود. … البته سبز یشمی یا سبز کله غازی یک ایده عالی تر برای ست کردن می باشد به شما توصیه میکنیم که از پوشیدن لباس های رنگی نترسید و رنگ های مختلف را امتحان کنید

متفاوت و ساده لباس بپوشید

برای انتخاب لباس در یک مراسم خاص کافیست با کمی انتخاب هوشمندانه تر در اوج متفاوت بودن یک استایل ساده به نمایش بگذارید.

یک پیراهن سرمه ای را تصور کنید که با یک شلوار کتان کرم، پاپیون و یک کمربند مجلسی ورنی که با رنگ کفش تان ست شده است. استفاده از ساعت مچی و یک عطر عالی ترکیب فوق العاده زیبایی می سازد.

اشتباهی مردان سایز بزرگی درلباس پوشیدن

انتخاب صحیح لباس شما رو جذاب تر و با کلاس تر نشان میدهد و همچنین بعضی از لباس ها ممکن است که شما را لاغر تر نشان دهد . به عنوان مثال با پوشیدن لباس راه راه عمودی.

برخی از آقایان به روشی نشان دهند که لاغرتر هستند. این این روش کاملا اشتباه است که کسی که سایز لباسش XXL است با پوشیدن لباس ۴XL  خودش را لاغرتر نشان دهد.

لباس بیشتری داشته باشیم یا لباس های ست بیشتری داشته باشیم؟

کدام یک منطقی تر و درست تر است؟ داشتن تعداد زیادی لباس که هیچکدام مناسب شما نیست و فقط تنوع بسیار بالایی دارد؟ یا داشتن ۵ تا پیراهن شیک و مناسب شما ؟  ممکن است با خود فکر کنید که چطور می توان با تعداد محدودی لباس خوش تیپ بود؟ اما نمای نهایی ترکیب چند لباس شیک بسیار بیشتر از ب نهایت لباس غیرکاربردی است.

دنباله رو مد باشیم یا نباشیم؟ مساله این است!

هر روزه دنیای مد دچار تغییر و تحول است. به بیان بهتر هزاران مدل و طرح و لباس جدید به دنیای مد عرضه می شود. اما آیا ما باید همه این لباس ها را در کمد خود داشته باشیم؟ معلوم است که خیر.

سعی کنید سبک خود را پیدا کنید، مطابق باآن لباس بپوشید و بهترین استایل را داشته باشید.

از تغییر استقبال کنید

گاهی اوقات ممکن است افرادی را ببینید که بدون هیچ زحمتی خوشتیپ هستند و با پوشیدن هر لباسی شیک و جذاب به نظر میرسند. از این افراد تعداد کمی وجود دارد .

شاید شما نیز جزو کسانی هستید که با پوشیدن بهترین لباس ها و سعی و تلاش فراوان برای خوشتیپ شدن باز هم استایل شلخته و نامرتبی دارید؟ پس به تغییر سلام کنید!

چند مورد دیگر درباره مد لباس که حتما باید آقایان در مورد آن بدانند.

پیراهن بد رنگ خاکی نپوشید

رنگ خاکی معمولا انتخاب خوبی نیست و  وقتی که برای بالا پوش خود انتخاب میکنیم (پیراهن ، تی شرت) با احتمال بسیار کمی به چهره ما بیاید و جذاب شود.

رنگ مناسب برای چهره هر فرد

در ترکیب رنگ ها متناسب با هر پوستی یک رنگ برتری دارد که تناسب بیشتری با رنگ پوست دارد. اما این رنگ آبی است که با هر رنگ پوستی تناسب دارد. پوشیدن رنگ آبی مناسب هر فرد و هر چهره میباشد مخصوصا که رنگ آن آبی متوسط باشد . با پوشیدن این رنگ به جذابیت خود اضافه کنید.

 

6 نکته مهم برای اینکه همیشه جذاب و شیک به نظر برسیم!
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا