تی شرت

چگونه می توان با پوشیدن تی شرت خوشتیپ شد؟

تی شرت بدون شک  از محبوب‌ترین پوشاک آقایان است. تی شرت مردانه در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود. اما آقایان انتخاب کردن یک تی شرت جدید باید به چه نکاتی دقت کرده و چه قوانینی را رعایت کنند. برای بررسی بیشتر نحوه انتخاب تی شرت مردانه با مجله استایل گراد همراه باشید.

تی شرت را در سایز مناسب خود انتخاب کنید.

به گفته محققان و استایلیست ها خانم‌ها، بیشتر جذب آقایانی میشوندکه تی شرت سفیدِ فیت به تن داشته اند تا آقایانی که تی شرت‌ سفید گشاد پوشیده اند. این بدین معنی است که باید تی شرتی را انتخاب کنید که فیت و دقیقا سایز تنتان باشد.

آستین تی شرت اندازه استانداردی دارد و باید تا نیمه بازو را بپوشاند پس می توان نتیجه گرفت تی شرتی که تا آرنج شما را پوشش دهد غیر استاندارد است و نمیتوانیدبا آن خوش تیپ باشید.

هم چنین از پوشیدن تی شرت هایی که یقه تنگی دارند خود داری کنید. چرا که این مدل تی شرت ها گردن شما را کوچک تر از آن چیزی که هست جلوه میدهد و تاثیر منفی بر روی استایل شما دارد.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید قد تی شرت است.  تیشرت شما نباید به قدری کوتاه باشد که هنگام خم شدن یا بالا بردن دستتان کمر و شکم شما دیده شود و یا اینکه آنقدر بلند باشد که مانند یک تیشرت لانگ محسوب شود.

رنگ تی شرتی که برای من مناسب است چه رنگی است؟

رنگ یک چیز سلیقه ای است و شما متناسب با رنگ پوستتان  هر رنگی را میتوانید انتخاب کنید. اما در این میان حداقل باید یکی از چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و خاکستری را در کمد خود داشته باشید.

بررسی محبوب ترین رنگ تی شرت مردانه

تی شرت سفید

تی شرت سفید مناسب هر نوع پوستی میتواند باشد و می توانید آن را متناسب با استایل خود ست کنید.

تی شرت خاکستری

رنگ خاکستری مناسب افراد لاغر اندام است. زیرا حجم بدن را بیشتر جلوه میدهد. همچنین با بسیاری از رنگ ها ست می شود.

تی شرت مشکی

این رنگ تی شرت را میتوان برای هر نوع پوستی استفاده کرد و تقریبا برای هر مکان غیررسمی از آن استفاده کرد اما به این نکته توجه داشته باشید که رنگ مشکی گرمای بیشتری را جذب میکند و پوشیدن آن در روزهای گرم تابستان توصیه نمیشود.

تی شرت آبی

اگر میخواهید تی شرت رنگی بپوشید که در عین حال زیبایی و جذابیت خود را داشته باشد از رنگ آبی میتوانید استفاده کنید.

 نقش جنس تی شرت در استایل نهایی شما

پیشنهاد میکنیم همواره سعی کنید تی شرت هایی بخرید که جنس آن بصورت پنبه ای و لطیف باشد زیرا برای راحتی و خنک تر بودن دارای خصوصیات خوبی است. جنس های تی شرت پلی استر مناسب فصل تابستان نیست زیرا هوا درون این تی شرت ها به سختی رد و بدل میشود و به این دلیل زیاد خنک نیست ولی در عوض دوام عمر بالایی دارد. رنگ های روشن را برای روزهای گرم تابستان توصیه میکنیم

نحوه پوشیدن و ست کردن انواع تی شرت مردانه

تی شرت هایی که یقه گرد دارند مناسب افرادی که سینه کوچک و سرشانه های کوچک دارند، هستند. در طرف مقابل تیشرت های یقه دار مناسب افراد لاغر و قد بلند است ، تی شرت هایی که دارای یقه هستند برای جلوگیری از سوختن گردن هم مناسب است.

تی شرت های استین بلند با جنس نخ پنبه هم برای افرادی که در معرض نور آفتاب هستند گزینه خوبی میتواند باشد به شرطی که طرح آن تی شرت با لباسی که میپوشید هماهنگ باشد.  تی شرت را به هیچ وجه درون شلوار نکنید. تنها پلوشرت ها را میتوان درون شلوار قرار داد.

 طرح تیشرت نشانگر شخصیت شماست. در انتخاب آن دقت کنید.

 معمولا طرح هایی که گرافیکی است مناسب افرادی است که تیپ های لش و اسپورت میپوشند. همچنین تی شرت های تایپو گرافی با نوشته های زیاد و تی شرت های گشاد و لش برای این افراد مناسب است . اگر دوست دارید طرحی که انتخاب میکنید شخصیتی و مناسب سن ۲۵ به بالا باشد از تی شرت های یقه دار استفاده کنید از نمونه های تی شرت های یقه دار میتوان به تیشرت های جنس جودون با مارک لاگوست یا لارف لارن اشاره کرد. اگر جز افرادی هستید که به دنبال سادگی و جذابیت هستند و ساده پوش هستند و معمولا لباس های ساده میپسندند میتوانند از تی شرت های یقه باز با طرح ساده استفاده کنید که جذابیت تیپ و استایل شخص را دو برابر میکند.

 

جذاب‌ترین راه‌های ست کردن تیشرت با کت مردانه 1400
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا