استایلشلوار مردانه

ست شلوار طوسی (از ۰ تا ۱۰۰): شلوار طوسی با چی ست میشه؟

رنگ طوسی همواره خالق یکی از جذاب‌ترین، شیک‌ترین و مناسب‌ترین رنگ‌هایی است که برای آقایان توصیه می‌شود. ست شلوار طوسی با کفش و اکسسوری مناسب اغلب سوژه مورد نظر هر فشن شویی است. اغلب طراحان صنعت مد طیف رنگی بسیار متنوع و جذابی را برای ست با شلوار طوسی پیشنهاد داده‌اند که هم جلوه بسیار شیک و رسمی دارد و هم می‌توانید از ست شلوار طوسی مردانه با این رنگ‌ها برای استایل اسپرت استفاده کنید.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید تا بهترین استایل با رنگ طوسی را به شما معرفی کنیم، تا همیشه خاص و متمایز به نظر برسید. همچنین در نظر داشته باشید رنگ خاکستری هم به جهت نزدیکی رنگ با طوسی میتواند از استایل مناسبی را برای شما فراهم آورد، در مطلب ست شلوار خاکستری به این موضوع بیشتر پرداختیم.

ست شلوار طوسی

چه رنگی با طوسی ست می‌شود؟

رنگ طوسی مثل طیف وسیعی از رنگ‌های نخودی، کرم، سفید، یاسی، سدری و… جزء رنگ‌های خنثی دسته‌بندی می‌شود. رنگ خنثی به رنگی اطلاق می‌شود که از نظر ست کردن، توانایی این را دارد تا با کلیه رنگ‌های روشن و تیره یا بهتر است بگوییم غیرخنثی مچ شود. همچنین رنگ‌های خنثی مثل رنگ طوسی می‌تواند با سایر رنگ‌های خنثی نیز ترکیب شود و ظاهری آرامش‌بخش و متین به شما ببخشد.

ست با شلوار طوسی

اما اگر به دنبال یک استایل فشن و خاص هستید، بهتر است که از یک رنگ غیرخنثی برای ست شلوار طوسی خود استفاده کنید، این کار باعث می‌شود تا ظاهرتان آرتیستی‌تر به نظر برسد. رنگ‌های عسلی برای کفش و کمربند و اکسسوری (بند ساعت و دستبند) و هم چنین رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و زرشکی برای پیراهن و ست شلوار طوسی‌تان بینظیر خواهد بود.

شلوار طوسی را چگونه ست کنیم؟

شلوار طوسی روشن شاید در بین انواع طیف رنگ طوسی، جزء معدود مواردی باشد که علاوه‌بر خوش‌نشینی در تن و ظاهر زیبایی که به اندام آقایان می‌دهد، دست شما را هم برای ست کردن انواع پیراهن با آن باز می‌گذارد. بهتر است اینطور بیان کنیم که شلوار طوسی روشن به دلیل خنثی بودن می‌تواند یک انتخاب مناسب برای ست کردن با هرچیزی باشد.

شلوار طوسی با چی ست میشه

البته این بدان معنی نیست که ظاهرتان را پر کنید از رنگ‌های متفاوت و غیرهمخوان، بلکه حتماً باید در کنار رنگ طوسی، یک رنگ مکمل نهایت دو رنگ قرار بدهید. این کار باعث می‌شود پیراهن و کفش و شلوار مردانه هر یک به طور کامل به چشم بیایند و جذابیت استایل شما را چند برابر کنند.

مثلاً پیشنهاد ما این است که با شلوارطوسی روشن، پیراهن سفید یا تی شرت لاگوست مشکی ست کنید. کفش کالج مشکی هم یک استایل نیمه رسمی جذاب به شما خواهد بخشید. به هر جهت ست با شلوار طوسی تنها نیازمند کمی سلیقه و توجه است.

باقی موارد بسیار ساده در کنار همدیگر قرار خواهند گرفت تا تیپ شما را بسازد و از دیگران متفاوتتان کند. به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین ست شلوار طوسی مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر به دنبال این هستید که بدانید با شلوارتان چه رنگی بپوشید تا ظاهری تأثیر برانگیز داشته باشید، بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

چرا باید یک کت مشکی در کمدتان داشته باشید؟
ادامه مطلب

 با شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم؟

 

با شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم

یکی از اغلب موارد مهمی که سؤال اصلی هر فردی می‌تواند باشد این است که پیراهن با شلوار طوسی باید چه همخوانی داشته باشد و رنگ مورد نظر برای ست با شلوار طوسی چیست؟ ۴ مدل از بهترین موارد ست پیراهن با شلوار طوسی در زیر برایتان معرفی شده است که می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری شیک و مردانه داشته باشید:

۱_ ست شلوار طوسی با پیراهن سفید

همانطور که در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم، خودتان دیگر خوب می‌دانید که هم رنگ طوسی و هم رنگ سفید جزء رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند. به همین دلیل ست کردن رنگ‌های خنثی با همدیگر یکی از بهترین روش‌هایی که اغلب در صنعت مد به وفور مورد استفاده قرار می‌‎گیرد. در واقع در مبحث رنگ‌شناسی و قواعدی که در این باب وجود دارد، رنگ سفید را نه در اصطلاح عوام یک رنگ فاقد رنگ، بلکه ترکیبی از همه رنگ‌های اصلی می‌دانند. پس به همین دلیل رتبه یک انتخاب پیراهن با شلوار طوسی ما باید رنگ سفید باشد.

اگر دوست دارید ظاهری رسمی داشته باشید، بهتر است از یک پیراهن یقه هفت یا گرد، کمربند مشکی، کفش مشکی با ست شلوار طوسی خود استفاده کنید. اگر دوست دارید استایلتان نیمه اسپرت/نیمه رسمی باشد، پیشنهاد می‌کنیم از یک پیراهن یقه هفت غیر رسمی سفید، با یک کالج قهوه‌ای برای ست با شلوار طوسی کمک بگیرید. اگر هم دوست دارید یک ظاهر اسپرت داشته باشید، بهترین راه ست کردن تی شرت مردانه سفید و کتونی سفید، که استایل. هر مردی را جذاب می کند

۲_ پیراهن سرمه‌ای با شلوار طوسی

چه پیراهنی به شلوار طوسی میاد

سرمه‌ای یکی از رنگ‌های رسمی محسوب می‌شود. البته به این معنی هم نیست که فقط باید برای قرار‌های رسمی به دنبال ست شلوار طوسی با پیراهن سرمه‌ای بروید، بلکه می‌توانید از تی شرت یقه گرد هم برای یک استایل اسپرت با این رنگ استفاده کنید. پیشنهاد ما برای ست شلوار طوسی مردانه با پیراهن سرمه‌ای این است که به هیچ‌وجه سراغ پیراهن‌های یقه گرد نروید! کفش مشکی را هم فراموش کنید. سعی کنید از رنگ عسلی برای اکسسوری و کفش استفاده کنید. حتی‌المقدرو یک کراوات طوسی یا دستمال جیبی طوسی هم داشته باشید. البته اگر دوست دارید خیلی رسمی بنظر برسید، می‌توانید کفش و اکسسوری مشکی هم بردارید اما فقط در مواقع الزامی!

رنگ سرمه‌ای جزء رنگ‌های سیر و جذابی است که به هم به پوست‌های تیره می‌اید و هم به پوست‌های روشن. ولی بهتر است افرادی به دنبال رنگ‌های تیره و سیر بروند که پوست صورت و بدن روشنی دارند. همچنین ست کردن این رنگ یا شلوار طوسی و یک کت تک می‌تواند ظاهری فوق‌العاده خاص و دست‌نیافتنی به شما ببخشد.

۳_ پیراهن مشکی با شلوار طوسی

پیراهن مشکی با شلوار طوسی، شاید بهترین ستی باشد که می‌توانید بزنید. وقار و جذابیتی که رنگ مشکی با ست طوسی به مردان می‌بخشد، غیر قابل توصیف است. این ست هم مناسب مجالس رسمی است و هم قرار‌های معمولی. البته اگر دوست دارید که کمی اسپورت به نظر برسید، بهتر است که از تیشرت‌های یقه‌دار استفاده کنید.

برای ست شلوار طوسی با پیراهن مشکی می‌توانید هم از اکسسوری مشکی و کفش سیاه کمک بگیرید و هم از رنگ‌های عسلی یا قهوه‌ای تیره. بسته به نوع سلیقه‌ای که دارید می‌توانید ظاهر خاص خود را داشته باشید. رنگ مشکی جزء معدود رنگ‌های سیری است که با هر رنگ دیگری قابل ست کردن است. طوسی هم به دلیل شباهت طیف رنگی‌ای که با سیاه دارد، اغلب عمده‌ترین رنگی است که طراحان صنعت مد آن را به همه پیشنهاد می‌دهند.

باید و نبایدهای مهم در انتخاب کراوات رسمی برای جلسات
ادامه مطلب

۴_ شلوار طوسی و پیراهن آبی

آخرین ستی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، ست شلوار طوسی با پیراهن ابی است. آبی جزء معدود رنگ‌های روشنی است که همه آقایان توجه خاصی یه آن دارند و همیشه برای خرید لباس، به ان توجه خاصی می‌کنند. به هر جهت اگر به دنبال این هستید که ظاهری امروزی‌تر، اسپورت‌تر و جوانانه‌پسندتر داشته باشید، می‌توانید برای ست با شلوار طوسی از رنگ آبی هم استفاده کنید.

با شلوار طوسی چه کفشی بپوشم

با شلوار طوسی چه کفشی بپوشم

شاید ست کفش با شلوار طوسی از نظرتان کار سختی باشد. باید این موضوع را بپذیریم که کفش با شلوار طوسی هیچ محدودیتی به تنهایی ایجاد نمی‌کند! مسأله جایی سخت می‌شود که پیراهن شما رنگ خاصی داشته باشد. به همین دلیل برای اینکه در تعیین رنگ پیراهن محدود نشوید، برای ست کفش با شلوار طوسی بهتر است از رنگ مشکی برای کفش، سفید برای کتونی و عسلی برای کالج کمک بگیرید.

به طور مثال اگر شما برای ست با شلوار طوسی، تیشرت سفید‌ زده‌اید، بهتر است که کتونی سفید بپوشید. اگر تی شرت یقه دار مشکی پوشیده‌اید، بهتر است از کالج مشکی، زرشکی یا عسلی استفاده کنید. در واقع مناسب‌ترین رنگ برای کفش با ست شلوار مشکی رنگ مشکی است. البته بهترین تشخیص‌دهنده خودتان هستید. پیشنهادی که ما می‌توانیم بکنیم این است که ابتدا رنگ پیراهن خود را مشخص کنید و سپس به سراغ رنگ کفش‌تان بروید. مقاله کفش مناسب برای شلوار کتان به شما کمک میکند تا انتخاب درستی داشته باشید.

نتیجه‌گیری

دانستید که شلوار طوسی شاید در بین انواع طیف رنگ لباس و پوشاک آقایان، جزء معدود مواردی باشد که علاوه‌بر خوش‌نشینی در تن و ظاهر زیبایی که به اندام آقایان می‌دهد، دست شما را هم برای ست کردن انواع پیراهن با آن باز می‌گذارد. بهتر است اینطور بیان کنیم که شلوار طوسی روشن به دلیل خنثی بودن می‌تواند یک انتخاب مناسب برای ست کردن با هرچیزی باشد.

به هر جهت ست با شلوار طوسی تنها نیازمند کمی سلیقه و توجه است. باقی موارد بسیار ساده در کنار همدیگر قرار خواهند گرفت تا تیپ شما را بسازد و از دیگران متفاوتتان کند. پس برای اینکه ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید، حتماً و حتماً نکاتی که در بالا گفته شد را مدنظر خود قرار بدهید تا در زمان خرید بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله گفته شد، برای شما مفید بوده باشد.

 

سوالات متداول

شلوار طوسی مردانه با چی ست میشه؟

رنگ طوسی، رنگی خنثی است و آن را می شود با رنگ های مختلف ست کرد. انتخاب یک پیراهن یا تیشرت سفید برای ست کردن با شلوار طوسی یک انتخاب خوب است. همچنین در صورتی که استایل رسمی دارید، می توانید از یک کراوات طوسی رنگ نیز استفاده کنید.

با شلوار طوسی چه پیراهنی بپوشیم؟

برای داشتن بهترین ست پیراهن با شلوار طوسی از رنگ های سفید، سرمه ای، مشکی و آبی استفاده کنید.

با شلوار طوسی چه کتی بپوشیم؟

پوشیدن یک کت سرمه ای با شلوار طوسی ، استایل شما را بسیار منحصر به فرد می کند.

‫۵ نظرها

    1. سلام وقت بخیر
      رنگ طوسی چون رنگ خنثی ای هست برای همین از رنگ ها زیادی میشه برای ست کردن باهاش استفاده کرد
      که چندتا از پرطرفدار ترین هاش رنگ های سفید و مشکی هست

    1. سلام وقت بخیر
      در رابطه با کفش صحبت شده در متن
      درباره سایر اکسسوری ها هم حتما اضافه خواهیم کرد

  1. سلام و احترام!
    یه شلوار کتان طوسی و یک جفت کفش کتانی یک دست سفید دارم. با چه رنگ کت تک و پیراهن و کراواتی ست کنم برای یک مراسم عروسی داخل باغ.
    ممنون میشم کمک کنید. دیگه از کت و شلوار و کفش چرم مردانه برای عروسی خسته شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا