استایلشلوار مردانه

آیا میدانید چه نکاتی در انتخاب یک شلوار باید رعایت کنید؟

هنگامی که صحبت از لباس و استایل و جذابیت و خوش تیپی آقایان میشود، تمام ذهن ها به سمت کتهای رسمی و اسپرت یا پیراهن هایی با طراحی منحصر به فرد میرود. اما برای جذابیت و خوش استایل این ها کفایت نمیکند. چرا که تمام این لباس ها باید با شلوار مناسب ست شوند تا زیبایی خود را داشته باشد. اگر در انتخاب تیپ خود شلوار مناسبی انتخاب نکنید تمام استایل شما تحت تاثیر قرار میگیرد.  به نحوی که زیبایی و جذابیت پیراهن هم به چشم نمیاید. با گراد بمانید

به طور کلی برای اینکه یک استایل عالی داشته باشید باید شلواری که انتخاب میکنید دوخت خوبی داشته باشد. 

انتخاب شلوار مردانه (1) گراد

نکته اول: پارچه شلوار

اگر خود را جزو آن دسته از افرادی میدانید که خوش استایل و خوش تیپ هستند. پس حتما به نوع جنس و کیفیت پارچه دقت کنید. چرا که پس از مدتی ظاهر اولیه خود را از دست میدهد و برای پوشیدن مناسب نیست.

اما برای انتخاب پارچه شلوار با کیفیت میتوان به پارچه های لینن ، کتان ، جین ، فلانل و پشم نام اشاره کرد. مثلا برای بهار و تابستان شلوارهای کتان مناسب هستند. همچنین در روز های گرم تابستانی شلوار لینن را پیشنهاد میکنیم

از پرطرفدارترین نوع پارچه های شلواری میتوان به کتان اشاره کرد که در حین سبک بودن وزن و راحتی برای روز های گرم انتخابی عالی محسوب می شوند.

انتخاب شلوار مردانه گراد

به چه نکته هایی در هنگام خرید شلوار مردانه دقت کرد :

بررسی جنس پارچه شلوارها

شلوارهای پشمی، که شیک بودن از ویژگی های مهم آن هاست اما برای نگهداری این نوع شلوار ها نیاز به مراقبت بالایی است .

شلوارهای فلانل نیز یکی از انواع شلوار پشمی هستند که مناسب هر فصل و محیطی هستند افزون بر این تنخوری زیبا دارند

شلوار مردانه جین را نیز از محبوب ترین شلوار ها میان جوانان میدانیم که برای شستشوی آن در رنگ های مختلف تیره و روشن باید دقت داشت .

انتخاب شلوار مردانه (3) گراد

دوخت شلوار

در میان پرطرفدار ترین نوع دوخت شلوار میتوان به شلوار های راسته اشاره نمود که دارای دوخت کمر معمولی هستند. اینگونه شلوار ها هیچگاه قدیمی نمیشوند. تناسب کمر شلوار برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است اگر یک شلوار سایز شما نباشد هر چقدر هم آن شلوار گران قیمت و برند معروفی باشد جلوه آنچنانی نخواهند داشت.

اگر میخواهید دوخت شلوارتان به نحوی باشد که در قسمت کمر و ران و دم پا به صورت سفارشی باشد باید دوخت آن را به یک خیاط ماهر بسپارید. هم چنین میتوانید تعیین کنید جیبها به چه صورت باشد و تعداد آنها نیز اختیاری است. در شخصی دوزی دیگر نگران جنس پارچه شلوار نیستید چرا که با مشورت خیاطی ماهر آن را انتخاب کرده اید.

انتخاب شلوار مردانه (4) گراد

نوع شلوار مردانه

شلوار های مردانه معمولا به چند دسته کلی تقسیم میشوند: شلوارهای فیت، شلوارهای دم‌پا گشاد و شلوار راسته. شلوارهای دمپا گشاد در قسمت‌های ران، چسبیده به بدن هستند و در قسمت نزدیک به مچ پا، فضای آزاد زیادی دارند. شلوارهای راسته شلوارهایی هستند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می‌شوند.

اگر فردی لاغر هستید، بهتر است که از شلوارهای اندامی استفاده کنید تا اضافی پارچه‌ای که در شلوار وجود دارد، استایل شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

همچنین اگر چاق هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شلوار دمپا گشاد بپوشید. این کار باعث می‌شود که تناسب میان پاهای شما و بالاتنه ایجاد شود.

انتخاب شلوار مردانه (5) گراد

 زیپ یا دکمه

انتخاب زیپ و دکمه به سلیقه شما باز می‌گردد. اگر شلواری که می‌خواهید بخرید، از نظر شما، با دکمه زیباتر است، انواع شلوار دکمه‌دار را انتخاب کنید و در غیر این صورت می‌توانید به جای مدل‌های دکمه‌ای شلوارهای زیپ‌دار را انتخاب کنید.

 رنگ شلوار مردانه

رنگ های مشکی ، سرمه ای ، آبی ، خاکستری از بیشترین محبوبیت میان مردان برخوردارند. معمولا رنگ شلوار را با پیراهن و یا کت ست کنید جلوه ی بیشتری خواهد داشت.

روش ست کردن شلوار جین با کفش

جین هایی که امروزه تولید میشود و دارای طرح های مختلف و طیف رنگ های بسیار متنوعی میباشد

برای هر شلوار جین بایستی کفش مناسب ان را انتخاب کرد و پوشید . مواردی که میتوانید با شلوار جین بپوشید شامل :

  • کفش چرم اسپرت
  • کفش های کتانی
  • کفش کالج
  • کفش های اسپرت
  • کفش های قایقی
  • بوت و نیم بوت

البته که این کفش های تمام مواردی نیستند که شما میتوانید با شلوار جین بپوشید.

انتخاب شلوار مردانه (6) گراد

چطور میتوان رنگ مناسب هماهنگ با شلوار جین را انتخاب کرد ؟

در انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین میتوان ست کردن آن را به دو دسته تقسیم کرد. میتوانید کفش خود را با بالا پوش خود ست کنید به طور مثال با تی شرت یا پیراهن؛ در غیر این صورت اگر میخواهید کفش را با شلوار جین ست کنید باید به چند نکته توجه کنید.

اگر شلوار جین شما رنگ روشن میباشد کفش های قهوه ای و سرمه ای و عسلی مانعی ندارد. برای پوشیدن کفش با شلوار جین های اسلیم فیت و دمپا فیت باید به مدل کفش دقت زیادی داشت زیرا در این موارد تمامی قسمت های کفش دیده میشود و باید مدل ان جوری باشد که هماهنگی کامل با تیپ شما را داشته باشد.

روش های بسیاری وجود دارد برای ست کردن شلوار جین . یکی از روش های دیگر تا زدن پاچه ی شلوار جین است . که مناسب کفش های ساق دار و نیم بوت میباشد.

بررسی کمد مینیمالیستی و معرفی استایل مینیمال
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا