استایلراهنمای انتخاب

اصول و نحوه انتخاب لباس مردانه برای فصل تابستان

تابستان را بهترین سه ماه سال میدانیم. ولی تا به حال به این مساله  فکر کرده اید که می‌توانید از تابستان به عنوان یک فرصت عالی و بی نظیر برای پوشیدن بهترین لباس ها استفاده کنید. بعد از تابستان گرم و جذاب، شما فرصت اندکی برای استفاده از لباس‌های رنگ روشن و جذاب و خنک خواهید خواهید داشت. با گراد همراه باشید.

استایل گراد

 هر فصلی برای لباس پوشیدن اصول خودش را دارد؛ اما تابستان کمی متفاوت‌تر از فصل های دیگر سال است.  نکته مهمی که درباره فصل تابستان وجود دارد این است که  علاوه بر نوع لباس‌ها باید به رنگ و جنس پارچه‌ها هم توجه کنید تا گرمای بیش از حد شما را کلافه و عصبی نکند. خصوصا آقایان که مدت زمان بیشتری در معرض آفتاب هستند. پس باید پارچه‌هایی برای تابستان انتخاب کنیدکه ، پنبه‌ای، دارای منافذ عبور هوا و یا کتان باشند. همچنین در انتخاب رنگ سعی کنید، رنگ های روشن و خنثی را  انتخاب کنید.  بعد از این مراحل، نوبت به انتخاب لباس خواهد رسید.

شلوارک مردانه تابستانی

شلوارک، لزوما فقط برای پسربچه‌ها نیست. یعنی شما هم میتوانید در بیرون از خانه شلوارک به تن کنید، به شرطی که بلندتر از زانو و از جنس کتان باشد. شلوارک‌ها در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیاری در طرح و جنس پارچه داشته‌اند. مسلماً در داخل کشور نمی‌توانید از شلوارک استفاده زیادی داشته باشید، مگر اینکه در سواحل و محافل خصوصی از این لباس استفاده کنید.

استایل با شلوارک گراد

پیراهن مردانه آستین‌کوتاه

برای کسانی که دوست دارند پیراهن‌ مردانه کلاسیک بپوشند اما هوای گرم تابستان، اجازه پوشیدن این پیراهن‌ها را به آن‌ها نمی‌دهد، دو راه‌حل وجود دارد. انتخاب پیراهن کلاسیک با آستین‌های کوتاه یا خریدن پیراهنی با آستین‌بلند و کلاسیک و تا زدن آستین‌ها. گزینه اول پیشنهاد بهتری برای شما است. پیراهن آستین‌کوتاه کلاسیک و کمی شاید کژوال باشند اما با استفاده از برخی افزودنی‌های دیگر به استایلتان می‌توانید آن را به سمت کلاسیک بودن پیش ببرید. همانند کفش و شلوار کلاسیک یا رنگ کلاسیک. برای ترکیب کردن پیراهن با دیگر لباس‌هایتان از قواعد پیراهن‌های آستین‌بلند پیروی کنید.

پارچه‌های منفذ دار انتخاب کنید

تابستان گرم و جذاب است اما با عرق کردن اصلا جذاب و دل نشین نیست. در فصل‌های گرم سال،باید نحوه  انتخاب لباس هایتان را به سمتی ببرید که هوای بیشتری بین بدن شما و لباس در جریان باشد، تا بدین ترتیب تعریق کمتری را در تابستان تجربه کنید. برای این کار می‌توانید از الیاف نخی، کتان، پنبه و یا ترکیب دو به دو استفاده کنید. به هیچ‌وجه از لباس های پلاستیک در استایل های تابستانی خودتان استفاده نکنید. پارچه‌های بدون منفذ تعریق شما را در داخل لباس نگه داشته و باعث آسیب‌های پوستی همچون کهیر و عرق سوز شدن و در ادامه بوی نامطبوع بدن خواهند شد.

استایل با پارچه منفذدار گراد

 

 10مدل پیراهن مردانه شیک برای مردان جذاب و شیک پوش
ادامه مطلب

تی‌شرت بپوشید همچون یک حرفه ای

تی‌شرت را شاید بتوان جزو راحت ترین لباس ها دانست. اما پوشیدنش به این راحتی‌ها که فکر می‌کنید نیست.  پوشیدن تی‌شرت قاعده و قانون‌ خاص خود را دارد. اما راهنمای کلی این است که به شما پیشنهاد می‌دهیم

  • اگر صورت‌ کشیده‌ای دارید از تی شرت های یقه‌های گرد استفاده کنید تا صورتتان کمی گردتر دیده شود.
  • اگر صورت گردی دارید می‌توانید با استفاده از یقه‌های هفت، کمی زاویه به صورتتان بدهید.

رنگ تی‌شرت را برای تابستان عمدتاً باید از میان رنگ های سفید و خنثی و ساده و تا حد ممکن کمرنگ انتخاب کنید تا گرمای کمتری جذب کرده و شما را اذیت نکند. هم چنین می‌توانید تی‌شرت را با پیراهن کتان چهارخانه و پارچه‌ای  یا یک شلوار جین کاغذی ترکیب کنید و استایل کژوالی عالی و درجه یک درست کنید.

استایل با تی شرت گراد

پیراهن پولو را در تابستان فراموش نکنید.

پیراهن‌های پولو تطبیق‌پذیری بالایی دارند. بشدت هارمونی دارند و با بسیاری از لباس ها ست میشوند اما بیایید بررسی کنیم  که اصلا تطبیق‌پذیری چیست؟ تطبیق‌پذیری را فاکتوری میدانیم که باعث می‌شود شما بتوانید این پیراهن‌ پولو (polo ralph lauren) یا انواع تی شرت را به جز کراوات با دیگر لباس‌ها و اکسسوری ها ست کنید. خوشبختانه رنگ‌های مختلفی از پیراهن‌های پولو وجود دارد که می‌توانید آزادانه آن‌ها را انتخاب کنید.

کفش‌های لوفر؛ جذاب، تابستانی و شیک

در این فصل می‌توانید کفش لوفر یا اصطلاحا همان کالج از جنس چرم یا جیر خریداری کنید تا در استایل تابستانی به مشکل نخورید. خوب است به این نکته توجه داشته باشید که رنگ آن را چون لباس‌هایتان روشن است، می‌توانید روشن انتخاب کنید.

 

انتخاب استایل بهاره برای آقایان
ادامه مطلب

پیراهن رکابی(مخصوص ساحل)

برای دوستداران ساحل، دریا و ورزش های آبی یک پیشنهاد عالی و درجه یک داریم که اگر در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری شما کنار ساحل است، می توانید پیراهن رکابی به همراه پیراهن کنفی و پارچه‌ای بپوشید. پوشیدن رکابی فقط در مکان‌های خاص قابل‌قبول است.

استایل با کت تابستانی گراد

استایل کلاسیک با یک کت تابستانی

تابستان فصل استراحت و تفریح است اما گاهی اوقات لازم است که لباس‌هایی رسمی بپوشید . بهترین کار برای رسمی شدن و عرق نکردن در گرمای تابستان، استفاده از یک تی‌شرت سفید پولو زیر کت نازک مخصوص تابستان به همراه بقیه لباس‌های رسمی است. اگر نگران تی‌شرت خودتان هستید می‌توانید دکمه‌های جلو کت را ببندید تا کسی نفهمد شما تی‌شرت پولو پوشیده اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا