استایلاکسسوری هارسمیکراوات

باید و نبایدهای مهم در انتخاب کراوات رسمی برای جلسات

نحوه لباس پوشیدن در محیط کار، همیشه یک سوال پیچیده برای افراد است. وقتی صحبت از زندگی حرفه‌ای شما می‌شود، مهم است که تأثیر خوبی روی همکاران، مشتریان و روسای خود بگذارید. نحوه لباس پوشیدن بهترین فرصت برای نشان دادن آنچه که شما هستید و فکر می‌کنید، است. کراوات یکی از اکسسوری‌های مردانه است، که نشان‌دهنده برخی ویژگی‌های شخصیتی در مردان است. در این نوشتار از گراد، در رابطه با انتخاب کراوات برای جلسات رسمی صحبت خواهیم کرد.

برای یک جلسه رسمی چه کراواتی مناسب است؟

ممکن است فکر کنید پوشیدن هر نوع کراواتی باعث می‌شود حرفه‌ای به نظر برسید، اما همیشه اینطور نیست. شما انتخاب‌های بسیار متنوعی دارید. هنگام انتخاب کراوات، شما باید مناسبت کاری را در نظر بگیرید. انتخاب پارچه، اندازه یا رنگ به شرایط شما بستگی دارد، اما عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت محیط شرکت شماست.

برای شغل کارمندی چه کراواتی مناسب است؟

اگر در صنعتی مانند حسابداری، مالی یا بیمه کار می‌کنید، احتمالاً با استانداردهای لباس رسمی آشنا هستید. شما باید یک لباس رسمی، کفش مجلسی و پیراهن یقه‌دار بپوشید. متناسب با این ظاهر ما توصیه می‌کنیم که در استفاده از کراوات محافظه‌کار باشید. رنگ‌ کراوات را بهتر است خنثی انتخاب کنید. برای مثال سیاه، خاکستری یا آبی تیره. بهتر است از کراوات طرح‌دار استفاده نکنید و در صورت استفاده نیز فقط طرح‌های بسیار ساده در حد یک نوار در اطراف کراوات. از کراوات با طرح‌های پازلی، کاملاً دوری کنید. اگر هر روز از کراوات استفاده می‌کنید، تغییر رنگ و طرح آن، اگرچه هنوز بهتر است خنثی باقی بماند، اما روش خوبی برای تغییر شکل ظاهری روزمره در کار است. کراوات‌های ابریشمی با کمی براقیت انتخاب خوبی برای این کارها هستند.

چه کراواتی برای تجارت حرفه‌ای خوب است؟

در یک محیط کار حرفه‌ای شغلی، شما هنوز هم ملزم به پوشیدن کت و شلوار هستید، بنابراین کراوات لوازم جانبی خوبی برای تزریق شخصیت بیشتر به لباس شما است. شما در انتخاب طرح‌ها، آزادی بیشتری خواهید داشت. به جای استفاده از یک نوار رنگی ساده در اطراف، می‌‌توانید کراوات خالدار، چهارخانه یا گلدار را امتحان کنید.

برای افراد حرفه‌ای نیز، ابریشم و پنبه هنوز هم مناسب‌ترین مواد هستند. به آن‌ها پایبند باشید. در زمستان، می‌توانید کراوات‌های پشمی با رنگ‌های تیره‌تر (شرابی، قهوه‌ای یا آبی تیره و …) را انتخاب کنید. کراوات با طرح گل‌ و رنگ‌های روشن برای فصل بهار گزینه‌ای بسیار عالی هستند. در این فصل از کراوات نخی نازک استفاده کنید. برای تابستان، در انتخاب کراوات خود، سلیقه‌ای رنگارنگ و روشن داشته باشید. نارنجی، صورتی، مرجانی و ….؛ لیست رنگ‌های تابستانی واقعاً طولانی است. سرانجام، در فصل پاییز بهتر است از طرح‌های شطرنجی با رنگ‌های خرمایی و قهوه‌ای بهره ببرید.

برای مصاحبه شغلی، کراوات بزنیم؟

مصاحبه‌های شغلی همیشه استرس‌زا هستند. وقتی صحبت از لباس مناسب برای مصاحبه شغلی می‌شود، این رویداد حتی می‌تواند به یک دردسر تبدیل شود. برای انتخاب کراوات مناسب برای مصاحبه شغلی، بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید.

اول، کارفرمای بالقوه خود و نوع محیطی را که ممکن است در آن کار کنید، در نظر بگیرید. بین مصاحبه شغلی در استارتاپی که دوستتان راه انداخته و مصاحبه برای شغلی که همیشه آرزویش را داشته‌اید، تفاوت زیادی وجود دارد.

فارغ از اینکه در چه محیط کاری قرار است مصاحبه کنید، از کراوات‌های تو چشم دوری کنید. در عوض، کراوات با یک طرح محافظه‌کارانه تک رنگ را برای مصاحبه در نظر بگیرید.

وقتی صحبت از رنگ می‌شود، رنگ آبی همیشه یک ایده خوب است. رنگ آبی یک طبیعت آرامش‌بخش را نشان می‌دهد. بنابراین با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری در مقابل کارفرما ظاهر می‌شوید. آبی همچنین رنگی است که ظرافت و بلوغ را نشان می‌دهد.

در آخر به خاطر داشته باشید که شما باید لباسی را بپوشید که توجه شما را از مهم‌ترین چیز در این میان پرت نکنند: به دست آوردن شغل.

رهبری یک جلسه

هنگامی که شما در حال برگزاری یک جلسه یا ارائه سخنرانی هستید، باید با انتخاب لباس مناسب، تسلطتان را نشان دهید. با یک رنگ قدرتمند مانند قرمز یا شرابی شانستان را در این مورد بالا ببرید. این رنگ‌ها تسلط و اعتماد به نفس را به تصویر می‌کشند.

فاکتور های مهم شیک پوشی آقایان
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا