استایلشلوار پارچه ایشلوار جینشلوار مردانهشیک پوشی

انتخاب کفش مناسب برای ۶ شلوار مردانه محبوب در فصل تابستان

با آغاز فصل گرما، یکی از دغدغه‌های مردان خوش‌پوش، انتخاب پیراهن، شلوارمردانه و کفش مناسب تابستان است. پیش از این ما در رابطه با انتخاب مناسب‌ترین پیراهن مردانه در تابستان و شلوارهای مناسب فصل گرم صحبت کرده‌ایم. اکنون در این مقاله قصد داریم در رابطه با انتخاب کفش مناسب برای تابستان و نحوه انتخاب آن برای هر شلوار مردانه بحث کنیم. این مطلب را تا انتها همراه گراد باشید.

کفش مردانه شلوار مردانه گراد

کفش مناسب فصل تابستان، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همانطور که مشخص است، کفش مردانه مناسب برای تابستان باید راه رد و بدل شدن هوا را داشته باشد. اگر کفشی این ویژگی را داشته باشد، بو هم نمی‌گیرد. یک نکته جالبی که بهتر است بدانید این است که کفش تابستان را نسبت به کفش زمستان، باید یک سایز بزرگ‌تر بخرید. زیرا در گرما، جریان خون در پا افزایش یافته، و پا نسبت به زمستان کمی بزرگ‌تر می‌شود. پس اگر کفش شما سایز کوچک‌تری داشته باشد، باعث ایجاد تاول در کف پا می‌شود.

شلوار کفش گراد

با شلوار مردانه جین در فصل گرما، چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جین یکی از شلوارهای پرطرفدار در هر فصلی از سال است. در فصل تابستان هم با وجود خنک نبودن این شلوار، مردان خوش پوش با استایل اسپرت، به پوشیدن آن ادامه می‌دهند.

شلوار کارگو و استایل های پیشنهادی
ادامه مطلب

شلوارمردانه جین در حالت کلی یک شلوار اسپرت است؛ بنابراین کفش مناسب برای آن نیز کفش‌های اسپرت و کتانی هستند. اما اگر می‌خواهید کفش رسمی با جین بپوشید، حتما سعی کنید یک جین ساده و جذب و کمی کوتاه تن کنید.

جین‌هایی که پارگی دارند و بلند و لش هستند، به هیچ عنوان با کفش رسمی هماهنگ نمی‌شوند. کفش اسپرت سفید را برای پوشیدن با شلوار جین در تابستان فراموش نکنید.

شلوارهای جین ساده و جذب و کمی کوتاه را با کفش کالج نیز می‌توانید ترکیب کنید.

شلوار جین گراد

شلوار مردانه جاگر را با چه کفشی جذاب تر است؟

شلوار جاگر، یک شلوارت کاملا اسپرت است که در اصل برای ورزش استفاده می‌شود. اما در تیپ‌های راحتی و کژوال نیز امروزه، زیاد دیده می‌شود. بنابراین کفش مناسب با این شلوار کفش‌های اسپرت، کتانی و ورزشی هستند.

شلوار مردانه گراد کفش

با شلوار کوتاه مردانه چه کفشی پا کنیم؟

شلوارهای کوتاه یا لبه برگردان که اخیراً به شدت بین جوانان محبوب شده‌اند، بهترین گزینه برای ست شدن با کفش کالج هستند. اما کفش‌های رسمی و اسپرت نیز با این شلوارها، زیبا به نظر می‌رسند.

کفش مناسب برای شلوار مردانه چینو، چه کفشی است؟

شلوار چینو یک شلوار مردانه مناسب برای فصل تابستان برای استایل رسمی و غیررسمی است. شما هر نوع کفشی را می‌توانید با شلوار چینو ست کنید. اما اگر می‌خواهید کفشی که در بهترین حالت با این شلوار تابستانه مردانه هماهنگ می‌شود را انتخاب کنید، کفش لوفر را باید در نظر بگیرید. البته در فصل زمستان این شلوار با بوت، خیلی خوب می‌شود اما برای فصل تابستان، پیشنهاد ما کفش لوفر است. کفش قایقی و کفش اسنیکر نیز به این شلوار، خیلی می‌آیند.

پیراهن رسمی مردانه و نکاتی برای یک خرید موفق
ادامه مطلب

شلوار مردانه کتان را در تابستان با چه کفشی بپوشیم؟

شلوارهای کتان را با انواع کفش رسمی و نیمه رسمی می‌توانید ست کنید. کفش قایقی، کفش کالج و کفش‌های بنددار مجلسی با شلوار کتان، بسیار زیبا می‌شوند. اما پوشیدن کفش اسپرت با کتان، پیشنهاد نمی‌شود.

کفش مناسب شلوار پارچه ای

شلوار پارچه‌ای رسمی با رنگ مشکی و رنگ خاکستری را فقط با کفش رسمی مشکی یا کفش لوفر مشکی بپوشید. پوشیدن شلوار پارچه‌ای تیره با کفش رنگ روشن، اصلا استایل جذابی را برای شما نمی‌سازد.

اما برای رنگ‌های خنثی دیگر همچون سورمه‌ای، دست شما برای انتخاب رنگ کفش بازتر است. با شلوار سورمه‌ای، کفش مشکی و قهوه‌ای جلوه زیبایی می‌سازد. در این مطلب درباره اینکه با کفش قهوه ای چه شلواری بپوشیم بیشتر صحبت کردیم.

شلوار پارچه‌ای رسمی کرم رنگ نیز بین مردان مرسوم است. این رنگ شلوار پارچه‌ای را با کفش قهوه‌ای ست کنید. این ست شلوار و کفش در تابستان، استایل خیلی جذابی را برای شما خواهند ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا