اکسسوری ها

بررسی روش های ست کردن و انتخاب ۵ اکسسوری پرطرفدار میان آقایان

اکسسوری های مردانه برای داشتن تیپ و استایل کامل و جذاب کاملا ضروری محسوب می شوند.، از طرفی لازم است که آقایان در انتخاب اکسسوری مناسب و ست با تیپ و استایل خود دقت کافی را داشته باشند. از طرفی  زیورآلات و اکسسوری هایی همچون ساعت مچی، دستبند، انگشتر،کلاه،دکمه سرآستین زیبا تر جلوه دادن ظاهر شماست. همچنین اکسسوری ها باعث چرخش نگاه در استایل شما میشوند و آن را از یک نواحتی خارج میکنند.

البته امروزه اکسسوری های بسیاری در بازار موجود است که به شما قدرت انتخاب بیشتری میدهد. هم چنین می توانید در بین دنیای اکسسوری و زیورآلات گزینه های مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید. البته لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از اکسسوری های مختلف متناسب با هر تیپ و استایلی متغیر و متفاوت می باشد.

در این مقاله از مجله استایل گراد قصد داریم ۵ اکسسوری محبوب آقایان را به شما معرفی کنیم؛ همچنین نحوه ست کردن اکسسوری ها با تیپ رسمی یا اسپرت را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

کراوات

از اینکه چه شده و دقیقا چه اتفاقی افتاده است که کراوات به یکی از مهم‌ترین اکسسوری های یک استایل شیک تبدیل شده، ما هم نمیدانیم! اما در کل آنچه واضح است این است که استایل رسمی مردانه بدون کراوات کامل نیست.

از طرفی گیره کراوات بیشتر از آنکه نقش نگهدارنده و متصل کننده کراوات به پیراهن  را داشته باشد، به یکی از اکسسوری‌های مهم در نشان دادن سلیقه شخصی آقایان مبدل گشته است.

این نکته را بدانید که استفاده از کراوات محدود به مراسم های رسمی است؛ لذا اگر در یک شرکت استارتاپی کار می‌کنید که همه کارمندان استایل روزمره یا Casual دارند، نیازی به استفاده از کراوات نیست.

کراوات گراد

دکمه سر آستین

دکمه سر آستین یکی از محبوب ترین و لاکچری ترین اکسسوری های مردانه است که در استایل کلاسیک یا رسمی استفاده می شوند. دکمه سر آستین در پیراهن های مخصوصی استفاده  می شود که در قسمت جا دکمه ی آستین شیار مشخص شده ای برای دکمه سر آستین در نظر گرفته شده است.

انتخاب دکمه سر آستین برای استایل رسمی با توجه به برند لباس خود یا اگر کت شلوار به تن دارید با توجه به شکل ظاهری کت شلوار و استایل پیراهن خود انتخاب کنید.

به طور مثال اگر پیراهن شما دارای دکمه هایی می باشد که در آن نگین مشکی به کار شده، دکمه سرآستینی انتخاب کنید که دارای نگین مشکی باشد یا حتی می توانید دکمه سر آستین خود را با یکی دیگر از اکسسوری های خود ست کنید، اگر ساعت طلایی یا مشکی به دست دارید؛ دکمه سر آستین خود را به رنگ ساعت مچی یا انگشتر خود انتخاب کنید. دکمه سرآستین از اکسسوری های لاکچری و تجملاتی محسوب می شود که اکثر آقایان جنتلمن از آن استفاده می کنند.

دکمه سرآستین گراد

گیره کراوات

اگر شما هم جزء آقایانی هستید که در محل کار یا اداره از کراوات استفاده می کنید؛ بهتر است چندین عدد گیره ی کراوات مناسب با تیپ و استایل خود خریداری کنید؛ تا به هنگام راه رفتن و کارکردن کراوات شما ثابت بماند.

خوب است بدانید گیره های کراوات مدل ها و طرح های مختلف و متعددی را دارا می باشند که انتخاب آنها بسته به سلیقه ی فردی هر شخصی دارد. برخی از مدل های دکمه سرآستین نیز به همراه گیره کراوات می باشند که هر دوی آنها به یک شکل می باشند و با یکدیگر ست هستند.

گیره کراوات گراد

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه به طور کلی جنبه ی ابزاری دارد و هم اینکه به استایل ما زیبایی دو چندانی می بخشد. ساعت مچی ها نه تنها برای نشان دادن زمان به ما به کار رفته می شود بلکه از جهت کامل کردن تیپ ما نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر تیپ های رسمی مردانه را می پسندید، استفاده از ساعت مچی را فراموش نکنید. انتخاب یک ساعت مچی مناسب برای استایل رسمی  بنا به سلیقه ی شما می باشد.  اگر میخواهید استایل رسمی با ساعت مچی تجربه کنید می توانید رنگ سگک کمربند و کفش و بند ساعت مچی خود را با یکدیگر ست کنید، می بینید که ظاهری جذاب و هوشمندانه خواهید داشت.  برخی از مدل های ساعت های مچی با بند استیل یا فلزی به رنگ Silver و Gold نیز مناسب برای استایل های رسمی و کلاسیک مردانه می باشد

ساعت مردانه گراد

انگشتر مردانه

عموما انگشتر در هر نوع تیپ و استایلی قابل استفاده می باشد؛ پس می توانید بنا به سلیقه ی خود انگشتری زیبا انتخاب کنید. برخی از افراد به انگشتر های نگین دار علاقه دارند و نترجیح میدهند که از انگشترهایی استفاده کنند که نگین های آن ها از سنگ های قیمتی مختلف می باشد. برخی دیگر به انگشتر هایی که ظاهری اسپرت تر نیز دارند؛ علاقه دارند که اغلب این نوع انگشتر ها از جنس استیل تهیه شده اند که دارای طرح ها و مدل های مختلفی نیز می باشند.

همچنان انگشترهای طلا در استایل رسمی و ست کردن با یک ساعت طلایی نیز جذابیت بیشتری دارند.

تناسب انگشتر خود با ساعت مچی را حفظ کنید. به طور مثال اگر ساعت مچی شما دارای قاب استیل سیلور می باشد انگشتر خود را سیلور انتخاب کنید تا زیبایی ظاهری و هماهنگی آن دو به جذابیت استایل شما بیفزاید.

انگشتر مردانه گراد

پوشت چیست؟تاریخچه و کاربرد آن در استایل مردانه
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا