شیک پوشیکت و شلوار

تغییری شگرف با کت و شلوار طرح دار

جسارت، نشان مردان با اعتماد به نفس و جذاب است . مردان جسور همواره خواهان تفاوت و برتری نسبت به دیگران هستند . از این رو این مردان سعی میکنند که در همه لباس ها و رفتار های خود تفاوت خود را نشان دهند وبه همین دلیل کت و شلوارهای طرح دار را انتخاب میکنند . البته این کت و شلوار ها به شدت ریسک بزرگی محسوب میشوند و پوشیدن این مدل کت و شلوار نیازمند علم هارمونی است و عدم رعایت اصول پوشیدن این مدل ها باعث ناخوشایند جلوه دادن استایل نهایی میشود . در این مقاله قصد داریم که اصول پوشیدن کت و شلوار طرح دار را برای آقایان جسور مطرح و بررسی کنیم .

انتخاب کت و شلوار طرح دار بر اساس مکان های مختلف

واضح و بدیهی است که این مدل کت و شلوار در مقایسه با کت و شلوار های معمولی از رسمیت کمتری برخوردار است و هم چنین کم کاربرد تر هستند . اما این دلیل منطقی نیست که شما یک کت و شلوار مشکی با با خطوط راه راه سفید نپوشید یا آن را جایگزین یک دست کت و شلوار طوسی نکنید و در یک جلسه رسمی نپوشید . اما مساله مهم تر در مورد الگوهای پارچه است که باید هنگام خرید پارچه به آن ها دقت کنید .
قبل از انتخاب باید چندین سوال را در ذهن خود مرور کرده و به آن ها پاسخ دهید .
o سوال اول : الگو با شکل ظاهری ، رنگ پوست و فرم بدن تناسب دارد ؟
o سوال دوم : آیا طرحی مشابه یا همانند آن را در کمد خود دارید یا خیر ؟
o سوال سوم : این الگو مناسب چه مکان و مراسمی می باشد ؟

• این مدل کت و شلوار را کجا بپوشیم ؟

هر مردی در یک کت و شلوار عالی و خوش دوخت اعتماد به نفس انجام هرکاری خواهد داشت . این یک حقیقت است که خرید یک دست کت و شلوار مردانه جزئیات و نکات بسیاری دارد همچنین کار سختی به نظر می رسد . لذا بر خلاف کت و شلوار های ساده پوشیدن کت و شلوار های طرح دار مناسب هر موقعیتی نیست . از این رو شما باید لیستی از مکان هایی که میتوانید در آنها کت و شلوار طرح دار بپوشید ایجاد کنید و بدانید که کت وشلوار طرح دار را در کدام موقعیت ها بپوشید . یه عنوان مثال در یک مراسم سوگواری یا میهمانی رسمی نمیتوانید از کت و شلوار های طرح دار استفاده کنید ؛ بلکه در مکان ها و موقعیت هایی که کت و شلوار نشانه شخصیت و وجهه اجتماعی شماست مطلوب است از کت وشلوارهای ساده و رسمی استفاده کنید .

استفاده از پوشش مناسب در جلسات فروش
ادامه مطلب

• واقعیت را در نظر بگیرید

این نکته مهم ترین مساله در این مقاله است . واضح است که کت و شلوار طرح دار اگر با رنگ پوست و طرح وفرم بدن شما همسان نباشد باعث به هم ریختن هارمونی طرح ها و رنگ ها و بدتر شدن استایل شما شود .
اگر کت و شلوار طوسی برای شما مناسب نیست لزوما کت وشلوار طوسی با طرح های چهارخانه نیز برای شما مناسب نیست و طرح چهار خانه نیز نمیتواند مساله ای را حل کند . پس بهتر است به دنبال طرح ها و رنگ هایی باشید که با پوست شما تناسب داشته باشد و طرح های مناسب با فرم بدن خود را برگزینید .

• اندازه طرح ها باید مناسب باشد

اگر فکر میکنید که به استایل های تک رنگ و ساده علاقه مندید و میخواهید خود را در کت و شلوار طرح دار نیز ببینید پیشنهاد میکنیم که با طرح های کوچک و ریز آغاز کنید . طرح هایی که پایه رنگ آنها با پایه رنگ کت و شلوار هماهنگ باشد و تضادی نداشته باشد . نکته بسیار مهمی وجود دارد که که اگر کت و شلواری با طرح های ریز و مینیمال بپوشید هرچند اگر مورد توجه قرار نگیرید اما فردی شیک به نظر خواهید رسید . اما طرح های بزرگ و ماکسیمال شما را در مرکز توجه قرار داده و از جذابیت شما خواهند کاست .

• اندازه و سایز کت و شلوار

آن چه همواره بر روی آن تاکید کرده ایم بررسی اندازه و سایز کت و شلوار است تا به اهمیت آن پی ببرید . کت و شلوار هر چقدر زیبا و خوش دوخت باشد اگر اندازه و سایز اندام شما نباشد هیچ گونه زیبایی و جذابیتی نخواهد داشت . حال این کت و شلوار غیر اندازه را در طرح و شکلی غیر ساده و ماکسیمال تصور کنید . تنها اثر این کت و شلوار در تن شما این است که شما را خنده دار تر نشان میدهد و مایه تمسخر دیگران خواهید شد .
طرح ها باعث جلب توجه و نگاه و ایجاد تمرکز بر روی بدن میشود . به عنوان مثال اگر آستین کت اندازه نباشد طرح ها باعث بزرگ تر و غیر اندازه تر نشان دادن آن خواهد شد . کت و شلوار اندازه به سادگی میتواند تمام ایرادات بدن شما را پوشانده و شما را فردی خوش اندام و با کلاس نشان دهد .
با گذشت سال ها دیگر به مانند سابق قوانین فشن و استایل سخت و چارچوب دار نیستند . بلکه استایلیست ها و طراحان مد دریافته اند که میتوان طرح های مینیمال را با طرح های ماکسیمال پوشید یا هم چنین چند آیتم از لباس های رسمی را با لباس های غیر رسمی پوشید اما همچنان جذاب و زیبا بود .

تیشرت های مردانه را بهتر بشناسیم
ادامه مطلب

• پیراهن های مختلف را امتحان کنید

آن چه که میتواند استایل شما را به تعادل رساند پیراهن است . پیراهن باید با رنگ کت و شلوار طرح دار هماهنگ باشد و باید کاملا ساده باشد . اگر مکانی که میخواهید کت و شلوار طرح دار خود را در آنجا بپوشید مکانی غیر رسمی است بهتر است به جای پیراهن از تی شرت استفاده کنید . اما تمام قوانین پیراهن در تی‌شرت نیز صادق است .

• به اندازه بپوشید

کت و شلوار شما باید جذاب ترین پلن شما باشد . از این رو سعی کنید از اکسسوری ها کمترین استفاده را بکنید و به یک ساعت مچی بسنده کنید . زیرا اکسسوری اضافه باعث پخش نگاه در قسمتهای دیگر لباس میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا