کت و شلوار

خرید اینترنتی کت و شلوار

صفر تا صد نکات خرید اینترنتی کت و شلوار

خرید اینترنتی کت و شلوار بهترین فرصت برای افرادی است که زمان کافی برای  پاساژگردی  را  ندارند یا اینکه به دنبال یک کت و شلوار شیک و خوش دوخت هستند. اما اهمیت کت و شلوار مردانه بر هیچکس پوشیده نیست و مهمترین لباسی است که همیشه باید در کمد لباس شما حاضر و آماده باشد. همچنین  این کت و شلوار باید کاملا اندازه شما باشد این موارد نشان دهنده حساسیت های بسیار در خرید کت و شلوار می باشد . ان هم به صورت آنلاین..

با این حال خرید اینترنتی کت و شلوار شاید در نهایت نتیجه مطلوبی را که می‌خواهید در بر نداشته باشد، البته در صورتی که قواعد آن را رعایت نکنید.

خرید اینترنتی کت و شلوار واقعا امر خطیری است چرا که  اگر آستین کت شما کمی کوتاه از آب درآید یا کت به تن شما تنگ باشد و یا اینکه شانه‌های کت آزاد باشد و به خوبی اندازه‌تان نشود، فکر میکنید پول خود را دور ریخته‌اید. نتیجه خرید اینترنتی لباس آن هم در مورد خرید کت و شلوار می‌تواند با رعایت چند نکته ساده بهتر و حتی ساده تر از خرید حضوری باشد. در ابتدا باید اندازه دقیق خود را بدانید.

 

کت و شلوار مردانه را از فروشگاه اینترنتی بخرید

اگر در یک فروشگاه اینترنتی لباس جستجو کرده اید و یکی از آن کت و شلوارهای خوش دوخت را برای خودتان انتخاب کرده و بخرید، باید به نکات مهمی پیش از پرداخت آنلاین توجه کنید.

تنها کافی است این نکات را رعایت کنید تا بهترین خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه را تجربه کنید.

 

اندازهها را دقیق بدانید

اندازه گیری مهم نیست، بلکه  حیاتی است. چرا که چند سانتیمتر اشتباه دراندازه‌گیری‌ می‌تواند منجر به خرید یک کت تنگ با یک شلوار مردانه بزرگ شود. کت و شلوار شما باید درست مانند یک دستکش اندازه‌تان باشد، یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی آزاد.

 آسانترین راه برای خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه این است که  از یک خیاط بخواهید اندازه‌های دقیق شما را بگیرد. با این راه شما مطمئن خواهید بود که اندازه‌هایتان کاملا دقیق است و البته باید سراغ کدام مدل کت و شلوار بروید. برای مثال اگر شانه‌هایتان نسبت به کمرتان پهن‌تر است یک کت مردانه با فرم اسلیم برای شما مناسب نیست.

دراپ چیست؟ معرفی انواع دراپ کت و شلوار + عکس
ادامه مطلب

مدل کت و شلوار را به دقت انتخاب کنید

آیا کت و شلوار مناسب شما فیت اسلیم و جذب باید باشد یا خرید یک کت و شلوار با فیت معمولی برای شما بهتر است؟ در واقع باید در ابتدا به یک فروشگاه اینترنتی لباس مراجعه کنید که به صورت دقیق فیت کت و شلوار را نوشته باشد و بدانید تفاوت این دو فرم در چیست؟

  • فیت اسلیم یا جذب برای کت و شلوار مردانه در واقع یک ظاهر مدرن را ایجاد می‌کند.
  • کت وشلوار با فرم معمولی، به نوعی کلاسیک است و بر هر مردی در هر سن و هر موقعیتی می‌تواند مناسب باشد.
  • برای آنکه کت و شلوار فیت اسلیم برای شما مناسب باشد نباید اندام پر یا چاقی داشته باشید.
  • اگر اندام شما ورزشکاری بوده و سر شانه پهنی نیز دارید بهتر است از یک کت و شلوار با فیت معمولی استفاده کنید.

 

قوانین پس دادن یا تعویض کالا برای خرید اینترنتی کت و شلوار

سایزبندی برای همه مدل‌ها و مارک‌های کت و شلوار و البته در تمام فروشگاه های اینترنتی یکسان نیست. بنابراین تنها به کلمه اسمال، مدیوم یا لارژ روی سایت اطمینان نکنید و حتما راهنمای دقیق سایز را چک کنید. پس از آن مهم‌ترین نکته این است که پیش از خرید قوانین تعویض یا پس دادن کالا را روی سایت خرید اینترنتی چک کنید.

شما در فروشگاه اینترنتی لباس می‌توانید پرداخت هر کالایی را به صورت حضوری انجام داده و در صورتیکه کالا برای شما مناسب یا مطابق با آنچه که انتظار دارید، نباشد می‌توانید آن را در محل برگردانید و البته پس از آن هم تا یک هفته فرصت تعویض یا پس دادن کالا را خواهید داشت.

انتخاب کت و شلوار دامادی
ادامه مطلب

قوانین تعویض یا پس دادن کالا به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که حتی اگر در انتخاب مدل یا سایز انتخاب کرده باشید، همه راه‌ها برای شما بسته نخواهد بود.

 

جنس کت و شلوار مردانه چه باید باشد؟

اگرچه که دانستن جنس کت مردانه در خرید حضوری هم اهمیت زیادی دارد، اما شما معمولا در خرید حضوری می‌توانید کت و شلوار را لمس کرده و تقریبا از نوع جنس آن با خبر باشید، اما این امکان در خرید اینترنتی وجود ندارد و به علاوه ممکن است عکس یک کت و شلوار همه چیز را در مورد نوع پارچه و براق بودن آن به شما نشان ندهد.

۱- کت و شلوار کتان

  • مثبت: وزن سبک و مناسب برای تابستان
  • مثبت: احساس نرمی در عین ظاهر محکم
  • منفی: به راحتی چروک می‌شود
  • منفی: تنها برای هوای گرم مناسب است

۲- کت و شلوار نخی

  • مثبت: قابلیت تنفس و گردش هوا که هم برای هوای گرم و هم سرد مناسب است
  • مثبت: پارچه محکم و مقاوم در عین قیمت مقرون به صرفه
  • منفی: به راحتی چروک می‌شود.

۳- کت و شلوار مردانه با پارچه پلی استر

  • مثبت: ارزان با تنوع بالا در دوخت و مدل
  • منفی: بدون قابلیت تنفس و پردش هوا در پارچه
  • منفی: ظاهر نامناسب در بین انواع مختلف کت و شلوار مردانه

۴- کت و شلوار مردانه سیلک

  • مثبت: راحتی در کنار جنس نرم
  • مثبت: دارای قابلیت تنفس در پارچه
  • مثبت: کمک به خنک نگه داشتن بدن در طول تابستان و گرم کردن در زمستان
  •  منفی: قیمت بالا

 

نکته آخر

گاهی دلتان نمی‌خواهد با خرید اینترنتی لباس آن هم کت و شلوار مردانه ریسک کنید. حتی اگر یک کت و شلوار روی یک فروشگاه اینترنتی لباس بسیار زیبا به نظر بیاید شاید ترجیح بدهید یک کت و شلوار خوش دوخت و خاص را برای خودتان بخرید. اما اگر وقت کافی برای گشتن در فروشگاه‌های مختلف را ندارید، هنوز هم خرید اینترنتی کت و شلوار برای شما یک راه مناسب می‌تواند باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا