استایل

مناسب ترین لباس مردانه برای یک سفر هوایی طولانی چیست؟

هنگام سفر با هواپیما، انتخاب لباس مناسب، افزون بر صندلی مناسب و تغذیه و زمان سفر، باعث راحتی و آرامش شماست. شاید از این مسئله  عجیب اطلاع نداشته باشید اما کاملا ثابت شده است که استفاده از لباس‌ مردانه مناسب در طول پرواز یم امر کاملا ضروری و مهم است؛ چرا که نشستن طولانی مدت در هواپیما باعث خستگی و کلافگی می شود.

پس لباس و پوششی که برای پرواز، گردش و سفرهای خود انتخاب می‌کنیم، به طور مستقیم روی خوش گذرانی و لذت بردن از اوقات سفر تاثیر دارد. اگر تصمیم دارید که با هواپیما سفر کنید، خوب است که در نظر داشته باشید، لباسی که در سفر هوایی می پوشید با لباسی که در سفر زمینی میپوشید از زمین تا آسمان تفاوت دارند. برای اینکه بدانید در یک سفر هوایی چه لباسی باید بپوشید و چگونه لباس بپوشید لطفا تا انتها با گراد باشید.

استایل مسافرت گراد

به طور معمول سفرهای هوایی معمولا طولانی هستند  و خسته کننده.  پس میتوان نتیجه گرفت که راحتی در لباسی که انتخاب می‌کنید نسبت به مد روز بودن آن لباس ارجحیت دارد. اما بیایید بررسی کنیم که مناسب ترین لباس مردانه برای هواپیما کدام ها هستند؟

نحوه انتخاب لباس

قبل از سفر یک چک لیست آماده کنید از کار هایی که باید انجام دهید. در انتهای لیست لباس های مناسب سفر را انتخاب کنید. به عنوان مثال لباسی که کاملا بسته است و هیچ راه تنفسی ندارد، مثل لباس‌های نایلونی و پارچه های ضدآب‌ اصلا مناسب نیستند. به این دلیل که لباس‌هایی که تنفس ‌پذیری کمی دارند. پیراهن های نایلونی یا الیاف پلاستیکی در جریان هوای راکد از ورود جریان هوا جلوگیری می‌کنند.

استایل مردانه برای سفر گراد

یا به عنوان مثال لباس‌های تنگ و نایلونی مثل شلوار مردانه نایلونی یا تنگ، احتمال بروز بیماری‌هایی مثل  تنگی نفس و ترومبوز سیاهرگی را حین پرواز افزایش می‌دهد. دقت داشته باشید که سرویس بهداشتی درون هواپیما، فضای  بسیار کوچکی دارند. لذا به همین خاطر بهتر است از شلوار و پیراهن‌ راحت استفاده کنید. از پوشیدن لباس های سخت و تنگ خودداری کنید . میخواهم بگویم هر چه تعداد زیپ و دکمه‌های به کار رفته در لباستان کمتر باشد سفر راحت تر و لذت بخش تری خواهید داشت. پس سعی کنید در زمان سفر با هواپیما به جای پوشیدن لباس‌های شیک و مد روز، لباس های ساده را امتحان کنید. هم چنین در نظر داشته باشید که  هنگام سفر با هواپیما چند لایه لباس بپوشید تا اگر سردتان شد، آن ها را لباس بپوشید.

کفش مردانه مناسب برای پروازهای طولانی

بدیهی است که برای راه رفتن در فرودگاه  و انجام کارهای چک این (check in) پوشیدن یک جفت کفش راحت، کار شما را بسیار آسان می‌کند. کفش‌های سنگین و چرمی، بوت‌های سخت و بنددار مسافرت را برای شما سخت میکنند. به طور مثال اگر در سفری قصد دارید به ساحل بروید، حتما باید یک دمپایی انگشتی و صندل‌ با خود داشته باشید.

استایل مردانه در سفر گراد مردانه

بهترین انتخابی که در هنگام مسافرت با هواپیما می‌توانید داشته باشید، کفش‌های کتانی و سبک است. پوشیدن این کفش‌ها به شما سرعت بخشیده و کار شما را راحت تر میکنند.

بافت لباس های منتخب برای سفرهای هوایی

بهترین انتخاب ها برای شما پارچه هایی از جنس نخ و کتان هستند، چرا که درون هواپیما هوا کمی راکد است می توان اینگونه گفت که پیراهن مردانه از جنس نخ یا کتان علاوه بر سبکی و راحتی از امتیاز نفوذ هوا به داخل و خروج رطوبت نیز برخوردار اس. به بیان دیگر تعریق بدن را به خود جذب کرده و باعث خنکی شما خواهدشد. پس  بهترین گزینه برای سفرهای هوایی محسوب می‌ شوند. سایر پارچه‌ها مثل جین به دلیل عدم نفوذ هوا باعث می شوند تا عرق بر روی پوست باقی مانده و زودتر کثیف شوند.

هم چنین در مورد لباس سفر ، به نوع بافت و جنس پارچه دقت و توجه بیشتری داشته باشید. برخی لباس‌های پشمی ممکن است موجب ایجاد خارش و حساسیت پوستی، مخصوصا هنگام تعریق شوند. ناگفته نماند که استفاده از چند لایه لباس نازک کارایی مناسب‌تری برایتان خواهد داشت.

استایل سفرهوایی گراد

عطر در یک سفر هوایی

حتما در مکان‌های عمومی  و رفت وآمد در شهر یا استفاده از وسایل حمل و نقل شهری، با افرادی برخورد داشته باشید باشید که بوی عطر شدیدی می دهند  وغیرقابل تحمل هستند. حال این چنین فردی را در یک سفر هوایی و درون یک هواپیما تصور کنید. به بیان بهتر شما مجبورهستید بوی عطر و ادکلن او را برای ساعت ها تحمل کنید.  پس بیایید اینگونه به این مساله نگاه کنیم که به خاطر راحتی دیگر مسافران  از عطر و ادکلن استفاده کنید.

هم چنین ادکلن‌هایی با بوی تند، اسپری بدن و غیره، نباید در طی پرواز مورد استفاده قرار بگیرند. ممکن است ادکلن مطبوع شما برای برخی از مسافرین بسیار ناراحت‌کننده باشد و یا باعث حساسیت تنفسی شود. راه حل ما این است که می‌توانید پس از فرود در فرودگاه و روانه شدن به سوی مقصد، از عطر استفاده کنید.

 

جزئیات مهم است
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا