استایل

راهنمای ست کردن کفش قهوه‌ ای و شلوار مشکی

ست کردن کفش قهوه ای

اگر کمد شما پر شده است از شلوارهای ساده و مشکی و نمی‌دانید با شلوارهایتان چه استایلی ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما کفش قهوه‌ای است. کفش قهوه‌ای از محبوب‌ترین رنگ کفش‌ها در میان آقایان است.

آیا شما میدانید این دو کاراکتر پر کاربرد و محبوب را چگونه با یک‌دیگر ست کنید؟

در ادامه راهنمای ست کفش قهوه ای با شلوار مشکی را با ما بخوانید.

راهنمای ست کردن کفش قهوه‌ای

کفش‌های قهوه‌ای، انواع و اقسام فراوان و گوناگونی دارند که می‌توانند به سادگی با بسیاری از شلوارها ست زیبایی بسازند به شرط اینکه جنس کفش شما متناسب با شلوار باشد.

طیف رنگی مختلف از قهوه‌ای به شما آزادی عمل خواهد داد که چهارچوب ذهنی خودتان را در مورد کفش قهوه‌ای تیره مردانه کلاسیک خارج کنید. به طور کلی تنالیته‌های روشن‌ تر قهوه‌ ای به ظاهر ساده‌تر از قهوه‌ای تیره با شلوار مشکی ترکیب می‌شوند اما این یک قانون نیست و نباید در همین ابتدای کار حق انتخاب خودتان را محدود کنید.

شلوار مشکی، ترکیب پذیر ترین لباس مردانه

شلوار مشکی ترکیب پذیرترین لباس در کمد آقایان است و به خوبی با تی‎شرت سفید، پیراهن مشکی، کت‌های دنیم و لباس های دیگر ترکیب جذابی ایجاد کند . همانطور که میدانید بیشترین لباس های تکراری در کلوزت‌های مردانه شلوار های مشکی هستند و سهم زیادی در استایل آن‎ها دارد . آقایان به علت ریسک پذیری کم در ترکیب رنگ‎‌ها عموما از تناژ های تیره استفاده میکنند . در بالا گفتیم که بیشترین تعداد لباس را در کلوزت مردانه شلوار مشکی مردانه دارد. این لباس نمیتواند با لباس دیگری جایگزین شود چون بی‌نهایت کاربردی است و آقایان حاضر به تعویض آن با رنگ دیگر نیستند .

راهنمای کامل لباس پوشیدن افراد چاق
ادامه مطلب

بسیاری از آقایان دغدغه ست کردن کفش با شلوار مشکی را دارند . اما از رنگ قهوه‌ای غافلند .این رنگ تیره با طیف‌های مختلف خود میتواند انواع استایل ها را با انواع لباس های مختلف ایجاد کند.‌ ما تصمیمی برای بررسی ترکیب کفش قهوه ای با انواع لباس ها را نداریم بلکه فقط به بررسی و آنالیز ترکیب کفش قهوه ای و شلوار مشکی خواهیم پرداخت .

خبرخوب اینکه رنگ های تیره به علت داشتن طیف های مشابه به هنگام ست شدن یک هارمونی بی‌نظیر ایجاد میکنند . به همین علت است که ترکیب شلوار های مشکی با کفش های قهوه ای یک ترکیب محشر و فوق العاده است و بسیار جذاب و گیراست .

شاید باور کردن این مساله کمی سخت باشد اما حقیقت دارد که در ازای هر شلوار مشکی کفش قهوه‌ای مناسب برای ست کردن با آن وجود دارد . کفش های قهوه ای انتخابی عالی برای ایجاد یک استایل کژوال مردانه ساده با شلوار جین ، پارچه‎ای و حتی کت وشلوار است . ( با کت و شلوار چه کفشی بپوشیم)

شلوار پارچه ای به همراه کفش قهوه ای

این ترکیب لزوما برای افراد کارمند یا مسئولین نیست ؛ بلکه شما هم به راحتی میتوانید از این لباس برای ست با کفش قهوه ای خود بهره ببرید . اگر که به رنگ های تیره از طیف قهوه ای اکتفا کنید . در آن صورت میتوانید به راحتی از کفش های قهوه ای به همراه شلوار پارچه ای بهره بگیرید و لذت ببرید .

ناگفته نماند که آزادی عمل زیادی هنگام پوشیدن این ترکیب ندارید .رنگ کفش باید بین قهوه ای سوخته تا قهوه ای عنابی باشد و براق و واکس خورده باشد.

مهم ترین نکات خوشتیپی برای آقایان که نمیدانید
ادامه مطلب

شلوار جین به همراه کفش قهوه ای

خوشبختانه باید عرض کنم که با کفش قهوه ای دیلی استالیش ترین ترکیب ها را میتوانید برای خود ایجاد کنید اگر که شلوارجین در ترکیب استایل شما باشد .هر چند شلوار جین و کفش قهوه ای ترکیب زیبایی ایجاد میکنند . اما لازم است بدانید در یک استایل پیراهن و کت هم نقش بسیار مهمی دارند . پس در ترکیب هارمونی رنگ کفش و شلوار در پیرهن نیز باید دیده شود .پیشنهاد ما برای رنگ پیراهن رنگ های خنثی است مثل طوسی و خاکستری و مشکی که کنتراست مکملی به این ترکیب میدهد .

البته خوب است بدانید که این ترکیب لباس و رنگ بندی مناسب روزهای سرد سال و پاییز است  و در تابستان و بهار باید از لباس های نازک این ترکیب استفاده کنید . اما اگر کمی خلاق باشید میتوانید از طیف های روشن‌تر این ترکیب یعنی قهوه ای و مشکی استفاده کنید . زیرا تحمل گرمای خورشید با لباس تیره به شدت سخت و آزار دهنده است . برای حل این مساله باید رنگ پیراهن را تغییر داد . به عنوان مثال یک پیراهن دکمه دار از جنس جین کاغذی یک استایل شیک و زیبا می‌سازد

 

سوالات متداول

کفش قهوه ای مردانه با چه شلواری ست میشه ؟

کفش قهوه ای را می توانید با شلوارهای متنوعی از جمله جین، کتان و پارچه ای بپوشید. رنگ شلوار برای ست با کفش قهوه ای می تواند خاکستری، مشکی، سرمه ای و خاکی باشد.

در ست شلوار قهوه ای با کفش قهوه ای باید به چه نکاتی توجه داشت؟

اگر رنگ شلوار و کفش هردو قهوه ای هستند بهتر است تنالیته رنگی آنها باهم متفاوت باشد و یک از آنها روشنتر انتخاب گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا