اسپرتاستایلپیراهن مردانهشلوار مردانه

در تابستان پیراهن مردانه را چگونه بپوشیم؟ معرفی ۴ ست عالی و جذاب برای فصل گرم

ما پیش از این در مطلب مناسب‌ترین پیراهن‌ها برای تابستان، به شما نحوه انتخاب یک پیراهن مردانه اسپرت خوب را برای فصل گرم، آموزش دادیم. حال در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که پیراهنی که خریدید را چگونه با شلوار و کفش مناسب ست کنید. پس ادامه مطلب را همراه گراد باشید تا با نحوه ست کردن پیراهن مردانه در فصل گرما آشنا شوید.

ست کردن پیراهن با شلوار گراد

همانطور که می‌دانید، پیراهن مردانه هاوایی با نقش‌های بزرگ بر روی آن، یکی از پیراهن‌های پرطرفدار و مناسب برای فصل گرم تابستان است. اگر شما هم به این نوع پیراهن علاقه دارید، در رابطه با نحوه ست کردن آن باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

ست کردن پیراهن هاوایی گراد

از آنجایی که این دست پیراهن‌ مردانه، نقش‌ها و طرح‌های بزرگ دارند، بنابراین حتما از یک شلوار ساده و یکرنگ برای هماهنگ شدن با آن استفاده کنید.

ست کردن پیراهن هاوایی با شلوار گراد

 

پیراهن مردانه با کدام رنگ شلوار جذاب تر است؟

شلوارها با رنگ خنثی، یعنی مشکلی، طوسی، قهوه‌ای و سورمه‌ای بهترین شلوارها برای ست شدن با این پیراهن‌ها در استایل تابستانه مردان هستند.

ست کردن پیراهن طرحدار هاوایی

بهتر است برای خنک ماندن، یک شلوار پارچه‌ای خنک یا کتان را برای ست کردن با پیراهن انتخاب کنید. اما اگر به جین علاقه دارید و اصرار دارید که جین بپوشید، جین‌های رنگ روشن مثل آبی روشن، به خوبی با پیراهن هاوایی ست می‌شوند.

راهنمای ست کردن شلوار جین مشکی و آبی با پیراهن و کفش مردانه
ادامه مطلب

کدام کفش را با پیراهن مردانه اسپرت هاوایی بپوشیم؟

در رابطه با انتخاب کفش، خیلی به خودتان سخت نگیرید. اما از آنجایی که این نوع پیراهن مردانه تابستانه، برای یک استایل کژوال (راحتی) مناسب است، پس کفش رسمی نمی‌تواند هماهنگی خوبی را با آن ایجاد کند. کفش کالج و یا یک کفش اسپرت سفید، پیشنهاد ما به شما برای ست کردن است.

پیراهن مردانه آستین کوتاه را با چی بپوشیم؟

یکی دیگر از پیراهن‌های محبوب تابستانه، پیراهن‌های آستین کوتاه و یقه کوبایی هستند. پیش از اینکه به شما نکاتی را برای ست کردن با این نوع پیراهن بگوییم، ابتدا بگوییم که زدن کروات یا پوشیدن کت با پیراهن آستین کوتاه، اصلا مناسب نیست.

ست کردن پیراهن کوبایی گراد

انتخاب یک شلوار مناسب برای این پیراهن، به این بستگی دارد که قصد دارید برای چه محیطی از آن استفاده کنید. برای مثال برای شرکت در یک مهمانی یا مجلس رسمی، بهتر است از رنگ سفید این پیراهن زیبای تابستانه همراه با یک شلوار پارچه‌ای با رنگ تیره، بهره ببرید.

ست کردن پیراهن استین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه شطرنجی نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. می‌توانید این پیراهن را با شلوار جین آبی ست کنید. در حالت کلی نیز شلوار کتان یا جین یا پارچه‌ای مشکی در هر حالتی با پیراهن‌های آستین کوتاه، هارمونی جذابی را می‌سازند.

ست کردن پیراهن آستین کوتاه

در انتخاب کفش نیز، استفاده از کفش اسپرت یا کالج، انتخاب مناسبی است.

چگونه زیر پیراهن مردانه، تیشرت بپوشیم؟

یک استایل جذاب و محبوب تابستانی مردانه، پوشیدن پیراهن روی تیشرت است. این استایل که از جمله استایل‌های اسپرت است، باید طبق یک سری اصول انجام شود. در غیر اینصورت، یک حالت شلخته به استایل شما می‌دهد.

شلوار کارگو و استایل های پیشنهادی
ادامه مطلب

ست کردن تی شرت مردانه گراد

اولین نکته‌ای که باید در این ست به آن دقت کنید، این است که سعی کنید یا پیراهن یا تیشرت، یکی از آن‌ها طرح‌دار و یکی ساده باشد. برای مثال یک پیراهن مردانه ساده را بر روی تیشرتی که طرح سه بعدی در جلویش دارد، امتحان کنید. یا می‌توانید یک لباس مردانه چهارخانه را روی تیشرت ساده بپوشید.

دکمه‌های پیراهن را در حالت‌های مختلف (برای مثال کلاً باز، نصف بسته نصف باز، یا فقط دو دکمه بالا باز) می‌توانید قرار دهید.

برای انتخاب شلوار نیز، می‌توانید از شلوار جین یا شلوارهای اسپرت جاگر استفاده کنید.  کفش اسپرت یا کتانی نیز استایل خوبی را با این ست می‌سازد.

ست کردن پیراهن سفید تابستانه

در تابستان چگونه با پیراهن مردانه، تیپ رسمی بزنیم؟

برای داشتن یک استایل رسمی در تابستان، دیگر نمی‌توانید از ۳ مورد قبل، استفاده‌ای کنید. البته پیراهن آستین کوتاه می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما در حالت کلی و جلسات خیلی رسمی، بهتر است پیراهن آستین بلند را انتخاب کنید.

پوشیدن یک لباس آستین بلند خنک و به رنگ روشن مثل آبی روشن یا سفید، زمینه ست کردن یک استایل رسمی را برای شما رقم می‌زند. در تیپ رسمی، دیگر شلوار جین یا جاگر را فراموش کنید. یک شلوار پارچه‌ای با رنگ تیره با پیراهن رنگ روشن خود، ست کنید.

پوشیدن یک کت تک همراه با پیراهن نیز، تیپ خوبی را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید برای انتخاب درست کت و پیراهن، مطلب چه کتی را با چه پیراهنی ست کنیم؟ را مطالعه کنید.

در آخر بهتر است استفاده از یک کمربند چرم، کفش چرم و یک ساعت همرنگ با پیراهن و شلوارتان را برای زدن تیپ رسمی در فصل گرم فراموش نکنید.

ست کردن پیراهن مردانه درتابستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا