اکسسوری هاپیراهن مردانهتی شرتشیک پوشیکت و شلوارمحصولات چرمی

فاکتور های مهم شیک پوشی آقایان

 

آقایان و مردان جوان شما مخاطب این مطلب هستید . شما و افرادی مانند شما که آینده در دستان شماست . واضح است که هنگام شروع به کار و فعالیت در شغل خود استایل روزمره ای را بدون دلیل و علت برای خود برگزیده اید . این فرآیند باید هرچه زودتر به پایان رسیده و شما به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در جامعه و آینده باید بدانید که حرفه ای لباس پوشیدن برای رسیدن موفقیت است و اثر بسیار مهم و مثبتی دارد . اما آنچه مهم است این است که ارزش یک انسان به نحوه لباس پوشیدنش نیست اما تاثیر مهم و مثبتی روی دیگران دارد و اثری کاریزماتیک دارد . هم چنین باعث میشود که دیگران وقت بیشتری را برای شما اختصاص دهند و ارزش بسیاری برای شما قائل خواهند شد .

برای آشنایی با فاکتورهای مهم و اصول کلیدی لباس پوشیدن و خوش تیپی این مطلب را تا انتها بخوانید .

لباس های رسمی مردانه

لباس های رسمی از الزامی ترین لباس ها برای آقایان است . زیرا باید در مناسبت ها و موقعیت های رسمی لباس مناسب و در شانی بپوشند . لباس های رسمی بسیاری برای اقایان وجود دارد اما در صدر لیستهای مردانه ۳ مدل لباس مردانه وجود دارد.

  1. کت و شلوار مشکی

۲. کت وشلوار خاکستری

۳ .کت و شلوار سرمه ای

این سه ست لباس رسمی باید انتخاب اولیه شما برای مراسم ها و جشن ها و میهمانی های رسمی است

 

اکسسوری کراوات

کراوات نوعی اکسسوری است که هنگام پوشیدن باعث وزین شدن استایل و قد بلندتر دیده شدن میشود . اگر میخواهید  در استایل رسمی خود شیک پوش تر دیده شوید باید از کراوات هایی با رنگ های خنثی و متناسب با هارمونی کت و شلوار استفاده کنید . هم چنین تا جایی که ممکن است از کراوات های بدون طرح استفاده کنید . زیرا اینگونه کلاسیک تر است و بک کلاسیک نسبت به سبک های دیگر برتر است . به عنوان یک مرد خوش تیپ لازم است که حداقل یک کراوات مشکی داشته باشید .

بهترین برند پیراهن مردانه | 8 برند معروف پیراهن که باید بشناسید!
ادامه مطلب

 

کفش

کفش ها نقش بسیار مهمی در استایل رسمی دارند اما کفشی که کاملا رسمی است کفش آکسفورد مشکی است . این کفش ها باید کاملا واکس خورده و براق باشند . باپوشیدن این کفش استایل خود را خیره کننده کنید

 

تاکنون در حال بررسی استایل رسمی بودیم اما در ادامه لباس های غیر رسمی و روزمره را بررسی میکنیم .

 

پیراهن یقه دار

پیراهن یقه دار، جزء لباس هایی که همه آقایان به علت راحتی حداقل یک عدد از آن را دارند . این پیراهن را به علت راحتی میتوانید از بازار تهیه کنید . پیراهن های یقه دار اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشند تازمانی که سایز آن تغییر نکند استایل بی نقصی را برای شما خواهد ساخت . سعی کنید که از پیراهن های ساده و بدون طرح استفاده کنید .

شلوار جین

شلوار جین ارزش این را دارد که هزینه زیادی برای خرید آن بکنید . این جنس شلوارها با کیفیت بالا و خوب خود میتوانند تاچندین سال برای شما قابل استفاده باشند و به جزو جدا ناپذیر استایل شما تبدیل شوند .

تی‎شرت

اگر میخواهید استایلی خنک و راحت داشته باشید ، پیشنهاد ما تی‎شرت است . حتما تی شرتی به رنگ سفید و رنگ مشکی داشته باشید و بر حسب رنگ پوستتان و براساس سلیقه خود تی شرت هایی با رنگ های دیگر تهیه کنید . قبل از خریدن حتما تی شرت را پرو کنید تا ازاندازه بودن سرشانه های آن مطمئن شوید و اطمینان داشته باشید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد . اگر بدن عضلانی دارید برخلاف دیگران سعی کنید از تی شرت های تنگ استفاده کنید . هم چنین بر حسب فرم بالا تنه خود تی شرت یقه گرد یا یقه هفت نیز در کمد لباسهای خود داشته باشید .

در چه استایلی باید کراوات بزنیم و در چه استایلی نباید کراوات بزنیم+13 راهنمای تصویری انتخاب کراوات
ادامه مطلب

کت های مردانه

 

کاپشن : برای گرم ماندن در فصل سرما و داشتن استایلی روزمره وکژوال حتما یک کاپشن زیبا داشته باشید . جالب است بدانید که اگر کاپشن شما نازک باشد میتوانید در فصل بهار نیز آن را بپوشید .

بارانی : این لباس مناسب مناطق بارانی و سرد و شرجی است .هرچند این لباس مخصوص کاراگاهان جنایی یک قرن پیش اروپا است اما پیشنهاد میکنیم شما بارانی های کوتاه تر را امتحان کنید . داشتن این لباس برای همه مردان الزامی نیست اما اگر به این مدل علاقه مند هستید حتما یک عدد ازآن را در رنگ های خاکی ، شتری یا کرم تهیه کنید .

ژاکت ها کشی : ژاکت های کش بافت از پشم تهیه میشوند و ممکن است بعد از اولین شستشو اندازه آن ها کوچکترشود . پس لازم است در اندازه آن ها دقت کنید .

 

کفش

کفش آکسفورد : از آنجایی که قرار است این کفش را در استایل روزمره خود بکار ببرید بهتر است کاملا براق و نو نباشد و قبلا ازآن استفاده کرده باشید .

کفش های ورزشی : اگر اهل ورزش نیستید بهتر است هرچه زودتر یک فعالیت ورزشی متناسب با بدن خود شروع کنید . برای شروع ورزش لازم است یک جفت کفش ورزشی نیز داشته باشید . اگر فکر میکنید برندها و نمایندگی ها قیمت بالایی دارند بهتر است که در آخر فصل و با تخفیف خرید کنید . یا از فروشگاه های ورزشس خیابان منیریه و میدان رازی خرید کنید .

 

اکسسوریز

عینک آفتابی : عینک افتابی باید متناسب با فرم صورت بوده و از UV بالایی برای محافظت از چشم ها برخوردار باشد .برترین برندهای عینک آفتابی که با قیمت مناسب نیز عرضه میشوند خلبانی و وینفرر است .

ساعت مچی  : ساعت ها چه زنانه و چه مردانه هر چقدر ظریف تر باشند زیباتر و برازنده تر هستند و کیفیت آن ها ارتباط مستقیمی با هزینه ای که برای خرید آن ها میکنید دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا