اسپرتاستایلرسمی

فصلی نو با گراد

همانطور که با آمدن فصل ها پوشش زمین و طبیعت عوض می شود، پوشش انسان نیز بر اساس تغییر آب و هوا عوض می شود. اما این نکته بسیار مهم است که چگونه هم لباس مناسب فصل را بپوشیم و هم خوشتیپ باشیم. در این مقاله به بررسی استایل آقایان و چگونه لباس پوشیدن در فصل بهار می پردازیم. با گراد همراه باشید.

استایل مردانه بهاره گراد

نکاتی مهم درباره شیک پوشی در فصل بهار که نمیدانید

قبل از پرداختن به استایل آقایان در فصل بهار می خواهم، نکاتی مهم و کلی را درباره ی شیک پوشی ذکر نمایم. شیک پوشی اگرچه کار سختی نیست اما نیازمند دقت و ظریف بینی می باشد. مهمترین نکته در ظاهر خوب استایل آقایان در طرح، مدل و رنگ لباس می باشد.

استایل مردانه بهاره گراد

برای مثال شما برای یک جلسه ی کاری نیازمند یک دست کت و شلوار رسمی و ست با رنگ های خنثی و تیره مثل طوسی، مشکی و سرمه ای می باشید.

استایل مردانه بهاره گراد

اما برای رفتن به به یک جشن دوستانه باید از یک کت تک اسپرت همراه با شلواری از رنگ مخالف استفاده نمایید. یا مثلا یک فرد زیاد لاغر نباید از یک لباس چسبان رنگ تیره استفاده کند و بهتر است از لباس های مناسب سایز خود با رنگبندی های روشن استفاده کند. این نکته درباره ی افراد با اضافه وزن کاملا برعکس است و رنگ ها تیره همراه با برش های راسته و فیت مناسب این افراد است. مد روز پیش بروید اما همواره مطابق موقعیت سنی و اجتماعی تان لباس بپوشید.

استایل مردانه بهاره گراد

راهکارهایی برای شیک بودن استایل آقایان فصل بهار

بهار فصلی خنک و سرزنده ای است. در این فصل دمای هوا پایدار نیست پس همواره بهتر است از لباس هایی با ضخامت ملایم استفاده کنیم. همانطور که می دانید پوشیدن یک تیشرت تنها در این فصل کافی نیست پس بهتر است از انواع کت، هودی و… نیز استفاده کنید.

استایل مردانه بهاره گراد

چند استایل شیک و مناسب برای آقایان در فصل بهار

پوشیدن شلوار راسته کتان همراه با تیشرت و کت تک بهاره. برای بهتر شدن تیپ تان می توانید رنگ تیشرت و شلوار را با هم ست کنید مثلا تیشرت و شلوار مشکی همراه با کت کرم یا قهوه ای

 

بهترین استایل رسمی که در فصل تابستان می‌توانید با کت تک داشته باشید!
ادامه مطلب

استایل مردانه بهاره گراد
پوشیدن یک گپ با ضخامت ملایم از جنس پنبه همراه با یک شلوار جین نیمه راسته یا دمپا 

استایل مردانه بهاره گراد
پوشیدن شلوار تنگ راسته با بافت نازک دکمه دار

استایل مردانه بهاره گراد
پوشیدن تیشرت سفید و روی آن پیراهن پنبه چهارخانه ای با شلوار های کتان و جین

استایل مردانه بهاره
استفاده از شلوار های اسلش، لنین و نخ پنبه اسپرت همراه با سویشرت های همرنگ

استایل مردانه بهاره گراد

دقت کنید در تمام مدل های استایل آقایان رعایت هارمونی رنگ ها بسیار مهم می باشد. از ست کردن لباس با رنگ محیط و طبیعت بپرهیزید برای مثال زمانی که می خواهید به گردش در در طبیعت بروید از پوشیدن لباس سبز خودداری کنید، این نوع ست کردن حالت خوبی ندارد.

استایل مردانه بهاره گراد

استایل مردانه جدید با توجه به ترند های جهانی

همانطور که می دانید، چند سالی است که مد در کشور های اروپایی و غربی از حالت کلیشه ای خود خارج شده و جای خود را به استایل های آزاد داده است.

استایل مردانه بهاره گراد

یعنی در تمام زمینه های اسپرت، رسمی و…انواع لباس مناسب تمامی فصل ها طراحی و تولید می شود. پس تمام افراد با همه ی سلیقه ها می توانند با اندکی نکته بینی و مطالعه لباس مناسب خود را انتخاب کنند و خوشتیپ و خوش استایل باشند.

استایل مردانه بهاره گراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا