محصولات چرمی

لاکچری ترین کیف های مردانه

کیف های مردانه برای اینکه به درستی در استایل آقایان جای بگیرند راه طولانی را پیموده اند. در گذشته هایی نه چندان دور استفاده از کیف های دستی برای آقایان چندان پسندیده نبود. هر چند این تابو در استایل مردانه شکسته شده اما علت و دلیل آن به قوت خود باقیست. مردان به راحتی استایل خود را تغییر نمیدهند. این گاردگیری می تواند به شکست طرح و فعالیت های یک طراح بینجامد. به بیان دیگر یک طراح لباس مردانه در کالکشن جدید خود طرحی نو در می اندازد اما با استقبال مواجه نمی شود. چون که مردان بسیاری با لباس های خود خو گرفته اند.

برخلاف تصور بسیاری از آقایان کیف مردانه یک آیتم تزئینی یا اکسسوری نیست. هرچند بسیاری از آقایان هنوز نیز به سختی کیف به دست می شوند. اما باید با حقیقت روبرو شد و آن را پذیرفت. کیف مردانه رسما مورد تائید عموم قرار گرفته و شما ناچارید آن را بپذیرید. طراحان بسیاری در سراسر جهان مدت ها تلاش کرده اند تا وسیله ای را برای مردان فراهم کنند که قابلیتی فراتر از چمدان یا سامسونت داشته باشد.

شاید برای کسانی که این مقاله را میخوانند کمی عجیب باشد اما این وسیله با استقبال بسیاری مواجه شده است. با هر طرح و مدلی آنچه که از کیف مردانه میخواهیم کاملا واضح و ساده است.

وسیله ای کوچکتر از کیف سامسونت دستی برای آویزان شدن از روی دوش ، البته نه به شکلی که زنان این کا را انجام میدهند. این کیف ها در مقایسه با مدل زنانه خود جادارتر و کاربردی تر هستند. هم چنین از طراحی مردانه ای برخوردار هستند.

فاکتور های مهم شیک پوشی آقایان
ادامه مطلب

کیف مردانه به این دلیل طراحی شده است که اشیاء ضروری شما را مانند کیف پول ، دسته کلید و موبایل را در خود جای دهد و از شلختگی ظاهری شما جلوگیری کند. این کیف ها برای استفاده روزمره بوده و بر اساس نیاز روزانه آقایان میتواند تغییر کند. اما آن چه واضح است این است که این کیف برای مردان کاملا ضروری است.

کیف های مردانه نزدیک به یک صد سال پیش در  قالب کیف اسناد و کیف مدارک عرضه می شدند. اینگونه وکلا میتوانستند اسناد مورد نیاز خود را از دادگاه به دفتر کار و از خانه به دادگاه ببرند. هم چنین پزشکان ابزار طبابت خود را توسط این کیف ها جابجا میکردند. بعد از مدتی این کیف ها در دسترس عموم قرار گرفت تا همه بتوانند در کارهای روزمره خود از آن استفاده کنند.

با گذشت زمان و نفوذ مد به بدنه استایل مردانه ، طراحان مد به اهمیت این کیف ها پی بردند و اینگونه کیف های مردانه وارد دنیای مد شد. طراحی اولیه کیف های مردانه کمی کوچکتر از کیف اسناد بود و فقط برای اشیاء ضروری آقایان جای کافی داشت. این کیف ها در دو رنگ چرمی مشکی و چرمی قهوه ای به همه شناسانده شدند. اما بعد از مدتی طراحی های جدیدی در الگوها،رنگ ها و مدل های دیگر به وجود آمد. بعد از ورود مد به طراحی های این آیتم ، کیف های مردانه بسیاری توسط برندهای مطرح جهان تولید شد.

طراحی های جدید در کیف های مردانه سبب شد که آقایان بدون توسل به ابزار خاصی استایل منحصر به فردی برای خودشان بسازند.

5 آیتم مهم و ضروری کمد آقایان
ادامه مطلب

امروزه برخی از تولید کنندگان و طراحان کیف های مردانه بر این باورند که در طراحی کیف هایشان از بکار بردن جیب های زیاد استفاده کنند تا بیشتر در میان جوانان و نوجوانان مورد استقبال قرار بگیرند .

برخی دیگر از برند های معروف با استفاده از رنگ های جذاب توانسته اند بازار هدف خود را مشخص کنند و از فروش بسیار بالای محصولات خود سود کلانی را برای خود بدست آورند.

بسیاری از برندهای معروف در تولید کیف های مردانه میدانند که استفاده از متریال خوب و با کیفیت میتواند در حفظ مشتریان خود بسیار مهم باشد . به همین دلیل این برندها همیشه از چرم های طبیعی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند تا مشتریان خود را از دست ندهند .

آقایان خوش پوش برای حفظ ظاهر رسمی خود در محیط کار و همچنین به هنگام جلسات کاری که در خارج از محیط کار خود برگزار می گردد می بایست حتما با استفاده از یک کیف چرم مناسب با رنگ کت و شلوار و کفش خود زیبایی منحصر به فردی به استایل خود بدهند و همگان را متعجب و حیرت زده کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا