استایل

مهم ترین نکات خوشتیپی برای آقایان که نمیدانید

برخلاف آن چه که به نظر میرسد برای خوش تیپی و جذابیت لازم نیست که بی نهایت لباس داشته باشید بلکه لازم است دقت و توانایی بسیاری در ست کردن لباس های خود با یکدیگر داشته باشید. آقایان خوش پوش همواره از  نکات بسیار ساده ای برای جذاب تر شدن  استفاده می کنند. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید همیشه جذاب و خوشتیپ باشید. لازم است در دوره های منظمی کمد لباس های خود را آپدیت کنید. اما این کار متحمل هزینه بسیاری است پس راه حل چیست؟ یکی از روش ها این است که با لباس هایی که دارید یک سبک مخصوص خودتان را داشته باشید. با گراد همراه باشید.

متناسب با سن و سالتان لباس بپوشید.

بسیاری از آقایان تمایل دارند  به نحوی لباس بپوشند که  جوان تر از سن خود به نظر برسند. بنابرین  لباس های یک پسر جوان را انتخاب میکنند. در حالی که انتخاب درستی نمیکنند. همیشه سعی داشته باشید متناسب با سن و سال خود لباس بپوشید اگر میخواهید مانند جذاب و شیک  همچون یک جنتلمن به نظر برسید بهترین راه تغییر سبک  لباس پوشیدن است. لباس پدربزرگتان را نپوشید و هم چنین از خرید چنین تی شرت هایی با طرح و مارک های جیغ و خنده دار خودداری کنید.

مینیمال و ساده لباس بپوشید

همه اقایان دوست دارند لباس های طرح دار بپوشند، ولی بنظر باید از پوشیدن این سبک لباس ها دست برداشت جذابیت خود را کامل کنیم یک روش دیگر برای بهتر شدن تیپ و بالا رفتن جذابیت امتناع کردن از پوشیدن لباس های گرافیکی است. اما  می‌توانید از تی‌شرت‌های ساده و طرح‌های ساده استفاده کنید. با این لباس‌ها شما بسیار جذاب و با وقار در میان همه مردانی که تی شرت طرح دار می پوشند، دیده خواهید شد. تی‌شرت ساده خودتان را با یک شلوار تیره همراه کنید.

5 اشتباه غیرقابل بخشش در پوشیدن پیراهن مردانه
ادامه مطلب

جین تیره انتخاب نهایی شماست

شلوار جین‌ تیره یکی از فاکتورهایی است که آقایان خوش ‌پوش برای جذابیت بیشتر می پوشند.البته این یک انتخاب صحیح است.  اقایان به دنبال انتخاب بهترین تی شرت برای شلوار جین هستند؛ اما انتخاب نادرست  شلوار می‌تواند تمام جذابیت یک تی‌شرت را از بین ببرد. همچنین شلواری را  به تن کنید که تا مچ پایتان پایین آمده باشد و ساق پایتان را بپوشد. شلوار زاپ دار بهتر است جزو انتخاب های شما نباشد. در نهایت  شلوار جین تیره و ساده میتواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که میخواهد شیک باشند. رنگ شلوار را با تی شرت یا پیراهن یا هر لباسی که دارید ست کنید.

کتان، مینیمال و جذاب شماره دو

شلوار جین تیره یک انتخاب عالی برای مردان خوش پوش است اما این تنها گزینه شما نیست که می‌توانید انتخاب کنید. شما با استفاده از یک شلوار کتان و کمربند شیک که با کفشتان ست باشد یک استایل جدید برای خودتان خلق کنید. یک جفت شلوار کتان به کمد لباس هایتان  اضافه کنید تا گزینه های بیشتری برای  ست کردن با دیگر لباس ها داشته باشید. همچنین در انتخاب رنگ ها دقت فراوانی داشته باشید واز کتان‌های سبز ارتشی و زرشکی یا کرم رنگ استفاده کنید.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا