اسپرتاستایلپیراهن مردانهتی شرت

نکاتی که در انتخاب تی شرت مردانه نمیدانید

برخی از آقایان برای انتخاب تی شرت عموما با کمی تردید مواجهند و می خواهند با انتخاب بهتر نسبت به قبل به استایل بهتری را تجربه کنند. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار لازم است به موارد های بسیاری توجه کنید. که بخشی از این موارد در تی شرت خلاصه می شود. از طرفی خوب است بدانید که انتخاب یک تی شرت متناسب با نیازهایی می باشد که در هنگام خرید یک تی شرت باید به آن ها توجه کنید.

چگونه بهترین تی شرت را انتخاب کنیم؟

بیایید به این موضوع فکر کنیم که انتخاب یک تی شرت مردانه مناسب، به چه موضوعاتی بستگی دارد؟

یقه مناسب برای گردن و اندام شما

به طور کلی تی شرت های مردانه را می توان با یقه های خاص شناخت؛ و آنها را به انواع مختلف دسته بندی کرد.

  • یقه گرد
  • یقه v شکل یا یقه هفت
  • یقه دار (پولوشرت)

در هنگام پوشیدن تی شرت باید بر اساس استایل نهایی خود را در نظر بگیرید و اگر گردن لاغر و بلندی دارید پیشنهاد ما به شما پولوشرت هایی با  طرح ها و رنگ های مختلف است و اگر فکر میکنید که بهتر است کمی گردن تان بلند تر به نظر برسد؛ تی شرت یقه هفت انتخاب مناسب تری برای شما می تواند باشد. از طرفی برای افرادی که دوست دارند کمی اندام خود را کوچک تر جلوه دهند پوشیدن تی شرت یقه گرد گزینه مناسب تری می باشد. مدل های کلاه دار یا تی شرت هایی که در بازار با یقه های فانتزی، یقه شل یا ایستاده عرضه می شود. جزء پوشاک کژوال هستند و در این دسته بندی ها قرار نمیگیرند.

بهترین برند‌های کت و شلوار ایران کدامند؟ معرفی 7 برند برتر
ادامه مطلب

ابعاد و سایز مناسب تی شرت

اصولا یک تی شرت اگر برای شما تنگ باشد یا گشاد باشد تمام تلاش های شما بی نتیجه خواهد بود. پس لازم است که حتما درهنگام خرید سایز دقیق خود را پیدا کنید، تا با ست کردن با لباس های دیگرتان که دقیقا اندازه ی تن شما است. متناسب به نظر برسد و شیک و خیلی جذاب به نظر برسید.  البته برای ست کردن تی شرت با شلوار در این روش بایستی حتما سایز تی شرت تتان دقیقا متناسب با سایز شلوار و کفش تان باشد.

تی شرت باکیفیت بهتر از ۱۰۰ تی شرت بی کیفیت

هنگام خرید تی شرت ترجیحا با همراهی کردن و نظر دیگران سعی کنید تی شرتی با کیفیت انتخاب کنید . ترجیحا پارچه های نخی و طبیعی را انتخاب کنید .

به طور مثال جنس هایی مانند :

  • نخ (کتان)
  • نخ پنبه
  • پارچه پیما (ضد چروک و ضد پرز)
  • ژرسه (پارچه که از ترکیب پلی استر و پنبه تولید شده است)
  • مرینو (پشم گوسفند)

البته انتخاب هر یک از این  تی شرت های مختلف بستگی به سلیقه و تناسب با رنگ پوست هر فرد دارد. .

 شلواری مناسب تی شرت انتخاب کنید.

اگر دوست دارید تی شرت بپوشید و در کمد لباس هایتان شلوار جین یا شلوار اسلش یا اسپرت ندارید. از پوشیدن تی شرت با شلوار پارچه ای یا هر شلواری که ظاهری رسمی دارد؛ کاملا اجتناب کنید. اگر قصد خرید فقط یک تی شرت را دارید به این موضوع توجه کنید که آیا با لباس هایی که در خانه دارید، متناسب است یا خیر. در غیر این صورت ترجیحا یک شلوار جین متناسب با تی شرت خود خریداری کنید انتخاب یک شلوار جین که بتوان با یک تی شرت ست کرد. بستگی به رنگ و سایز و مدل آن شلوار نسبت به تی شرت دارد. برای تی شرت هایی با رنگ های روشن از شلوار جین آبی استفاده کنید پولوشرت ها بهتر است با شلوار جین آبی یا تیره که بستگی به رنگ پولوشرت نیز دارد.

چرا باید یک کت مشکی در کمدتان داشته باشید؟
ادامه مطلب

   رنگ متناسب و کلاسیک انتخاب کنید.

سعی کنید رنگی انتخاب کنید، که با مدل پوشش خودتان هماهنگی داشته باشد. به شما ظاهر فوق العاده تری بدهد و بتوانید جذاب تر از قبل به نظر برسید. رنگ های کلاسیک ا جزء رنگ های ماندگار به شمار می رود. مشکی ، آبی تیره (سرمه ای)(کاربنی)،طوسی ، سبز یشمی ، سفید این رنگ ها معمولا با هر نوع رنگ پوست افراد ست می شود و پوشیدن تی شرت به رنگ های کلاسیک و ماندگار نیز به شما کمک می کند ظاهری بسیار شیک و فوق العاده داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا