استایلاسپرتتی شرتکت تک

۱۲+۲ نکته در ست کردن تی شرت مردانه با کت مردانه

تی شرت یکی از محبوب ترین آیتم های مردانه است. یکی از دلایلی که باعث شیک‌تر شدن استایل یک مرد می‌شود، ترکیب صحیح و هوشمندانه آیتم‌های مختلف آن استایل است. یکی از ترکیب‌هایی که این روزها زیاد به چشم می‌خورد، ترکیب تیشرت و کت است. اگر تیشرت و کت، به خوبی کنار یکدیگر قرار بگیرند، استایلی فوق‌العاده و شیک، برای شما به ارمغان می‌آورند؛ اما اصلا نحوه ست کردن تیشرت با کت مردانه، چگونه است؟ آیا راهی برای ست کردن تیشرت با کت مردانه، وجود دارد؟ قطعا بله. در ادامه، با ترفندهای اصولی‌ که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، به بهترین شکل ممکن، تیشرت و کت دلخواهتان را ست کنید، آشنا می‌شویم.

ست تیشرت و کت گراد

روش‌های ست کردن تیشرت مردانه  با کت مردانه

اولین نکته‌ای که قبل از ست کردن آیتم‌ تیشرت و کت مردانه، باید به آن توجه داشته باشید، این است که کت و تیشرت، هم اندازه و همینطور متناسب با اندام و فرم بدن شما باشد. پس از این مرحله، نوبت به ست کردن کت و تیشرت می‌رسد.

 تیشرت و کت گراد

نکاتی که می‌بایست هنگام پوشیدن کت و تیشرت مردانه به آن توجه داشته باشید، عبارت‌اند از:

  1. معمولا تیشرت‌های یقه‌دار با هر کتی ست نمی‌شوند، پس بهتر است در انتخاب تیشرت مناسب، از تیشرت‌های یقه هفت و یقه گرد، استفاده کنید.

ست تیشرت گراد

  1. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که شانه‌های افتاده‌ای، دارید و قصد پهن‌تر نشان دادن شانه‌هایتان را دارید، ما به شما تیشرت‌های یقه گرد را توصیه می‌کنیم.
  2. اگر به‌دنبال یک استایل جذاب و خارق العاده هستید، پیشنهاد ما به شما، ترکیب تیشرت یقه گرد به همراه کت اسپرت چسبان و کفش‌های سفید است.
کت تک، کت بلیزر، کت رسمی
ادامه مطلب

کت گراد

  1. اگر رنگ کت انتخابی شما، روشن است، حتما از تیشرت‌هایی با رنگ خنثی و تیره استفاده کنید؛ چرا که استفاده از دو آیتم‌ رنگ روشن، استایل شما را به یک استایل بی روح تبدیل می‌کند.
  2. به این نکته توجه داشته باشید که هرچه تیشرت شما، ساده‌تر باشد، استایل شما رسمی‌تر خواهد بود و ما به شما، استفاده از تیشرت‌های ساده را توصیه می‌کنیم.
  3. بهتر است در ست کردن تیشرت و کت مردانه از ترکیب دو رنگ، استفاده کنید؛ نه بیشتر و نه کمتر.

تیشرت گراد

  1. باید توجه داشته باشید که در چنین استایلی، استفاده از شلوارهای بسیار گشاد و نامرتب، چندان مطلوب نیست.
  2. بهتر است از کت و تیشرت‌هایی که دارای لوگو و طراحی چاپی هستند، استفاده نکنید و در صورت استفاده از این نمونه لباس‌ها، اصولی و هوشمندانه دو آیتم کت و تیشرت را ست کنید.
  3. برای تکامل بخشیدن به جذابیت تیشرت و کت از کفش‌های ساده، تک رنگ و مرتب استفاده کنید.

کت مردانه گراد

  1. بدون شک، ترکیب کت تک و تیشرت، یکی از استایل‌های جذاب این روزهاست و مرز بین استایل رسمی و غیررسمی را تشکیل می‌دهد.
  2. اگر به‌دنبال یک خرید باکیفیت و طولانی مدت برای کت هستید، رنگ‌های خنثی، بهترین گزینه برای شما هستند؛ چرا که رنگ‌های خنثی، به‌راحتی کنار هر رنگی قرار می‌گیرند. کت‌های خاکستری، مشکی و سفید، نمونه‌هایی از کت‌های با رنگ خنثی هستند. همچنین برای اینکه کت مناسبی داشته باشید، آن را از یک برند معتبر و باکیفیت تهیه کنید ، ما در این مطلب بهترین برند های کت شلوار ایرانی را به شما معرفی کردیم.
  3. توجه داشته باشید که آیتم تیشرت و کت تک مناسب عروسی‌ها نیستند. از این استایل، بیشتر برای تولدها، مهمانی و دورهمی‌های کوچک، استفاده می‌شود.
ست جوراب: 3 اصل مهم + 6 اشتباه رایج در ست کردن جوراب
ادامه مطلب

ست تیشرت مردانه گراد

سخن پایانی در ست کردن تی شرت مردانه 

در این مقاله از گراد ، سعی کردیم شما را با اصول و قواعد ترکیب کت و تیشرت، آشنا کنیم. انتظار می‌رود با خواندن این مقاله، گامی محکم‌تر به سوی جذابیت بردارید.

ست تیشرت مردانه و کت مردانه

از اینکه ما را تا اینجا همراهی کردید، سپاس‌گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا