پیراهن مردانهراهنمای انتخابشیک پوشیکت و شلوار

نکات مهم برای ست کردن رنگ صورتی + ۴ مدل پیراهن صورتی مردانه

رنگ صورتی را عموما رنگی زنانه میدانیم؛ اما آیا این بدین معنی است که آقایان نمی توانند از این رنگ ها استفاده کنند؟ استایلیست های گراد اینگونه فکر نمیکنند. چرا که هر چه رنگ صورتی رنگ ظرافت زنانه است؛ رنگ اعتماد به نفس و جذابیت مردانه نیز هست. همه مردان می توانند در هر سن و سالی از همه رنگ ها در لباس های خود استفاده کنند؛ اما چرا مردان از پوشیدن لباس های صورتی رنگ هراس دارند؟
به نظر میرسد علت این اتفاق این است که رنگ صورتی سمبل جنسیت زنانه است؛

اگر شما هم از آن دسته از مردانی هستید که جسارت پوشیدن رنگ‌های گرم را دارید، در ادامه به معرفی انواع مختلف رنگ‌ها برای ترکیب با پیراهن صورتی مردانه می‌پردازیم تا بتوانید استایلی خاص و منحصربه فرد داشته باشید.

صورتی و رنگ پوست

معمولا انتخاب رنگ لباس بر اساس پوست صورت انجام می‌شود و بهترین کار هنگام انتخاب رنگ‌های مختلف ازجمله صورتی این است که به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. صورتی رنگی گرم و جذاب است و می‌تواند انتخابی عالی مخصوصا برای فصل‌های سرد و بهار باشد.

از آنجایی که این رنگ بسیار تطبیق پذیر است به هر رنگ پوستی هماهنگ است. البته جذابیت بالای آن در پوست‌های تیره نمایان می‌شود. اگر رنگ پوست روشن‌تری دارید می‌توانید از صورتی‌های تیره‌تر استفاده کنید. در انتخاب رنگ صورتی دقت بالایی داشته باشید، مخصوصا برای پوست‌های روشن از رنگ بسیار تیره استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث رنگ پریدگی شود.

صورتی با چه رنگ‌هایی خوب ست می‌شود؟

رنگ‌های متنوعی وجود دارد که ترکیب آن‌ها در کنار صورتی بسیار زیبا و جذاب می‌شود. بسیاری از رنگ‌های تیره در کنار صورتی جلوه زیبایی دارند، به همین دلیل به راحتی می‌توانید از این ترکیب‌ها در محیط‌های رسمی نیز استفاده کنید.

 طوسی و صورتی

یکی از زیباترین و بهترین گزینه‌های برای ترکیب پیراهن صورتی مردانه، رنگ طوسی است. این رنگ به دلیل خنثی بودن می‌تواند گزینه مناسبی باشد و در کنار صورتی شادابی و انرژی خاصی می‌گیرد. ترکیب متعادلی که از این دو رنگ ایجاد می‌شود، برای هر محیطی مناسب است. هیچ رنگ خنثایی جذابیت طوسی را در کنار صورتی ندارد.

سرمه ای و صورتی

سرمه‌ای و تمام رنگ‌های خانواده آبی را می‌توانید در کنار صورتی استفاده کنید. هرچقدر از آبی روشن‌تر و ملایم‌تری استفاده کنید، ترکیب لطیف‌تری ایجاد می‌شود و هرچه از رنگ‌های تیره‌تر و سرمه‌ای خوش رنگ‌تری استفاده کنید، استایل خاص‌تر و منحصربه فردتری خواهید داشت.

مشکی و صورتی

مشکی از جمله رنگ‌هایی است که معمولا با تمام رنگ‌ها ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. ترکیب مشکی و صورتی می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. رنگ مشکی به عنوان رنگی محبوب در میان تمام آقایان است و اگر به رنگ صورتی نیز علاقه مند هستید، می‌توانید به راحتی این دو رنگ را ترکیب کنید.

انواع پوشت ونحوه ست کردن آن
ادامه مطلب

صورتی و سفید

رنگ سفید نیز ازجمله رنگ‌های خنثی است که می‌توانید در کنار تمام رنگ‌های دیگر از جمله تناژهای مختلفی صورتی استفاده کنید.

پیراهن صورتی مردانه با چه شلواری ست می شود ؟

نکته مثبتی که برای ست کردن این رنگ وجود دارد این است که می‌توانید با بسیاری از رنگ‌هایی که به صورت روزانه استفاده می‌کنید، ترکیب کنید. معمولا در کمد تمام آقایان شلوارهایی با رنگ‌های مشکی، طوسی، سرمه‌ای و … یافت می‌شود. همین رنگ‌های می‌توانند بهترین انتخاب برای ترکیب با پیرهن صورتی باشند. استفاده از شلوار جین نیز ترکیب جذابی در کنار پیرهن صورتی ایجاد می‌کند.

ست کت و شلوار با پیراهن صورتی

کت شلوار از مهم‌ترین لباس‌هایی که مردان در انواع محیط‌های رسمی، جشن و … به تن می‌کنند. انواع مختلفی از رنگ‌ها در کنار کت و شلوار صورتی قابل استفاده هستند.

کت و شلوار مشکی با پیراهن صورتی

ترکیب صورتی و مشکی به هر شکلی جذاب و زیبا است. این ترکیب رنگ می‌تواند برای کت و شلوار نیز استفاده شود. توجه کنید اگر از پیراهن صورتی و کت و شلوار مشکی استفاده می‌کنید، حتما در کنار آن‌ها از کفش‌های رسمی استفاده کنید. همچنین از کفش‌های با جزئیات زیاد استفاده نکنید.

پیراهن صورتی و کت و شلوار طوسی

طوسی را می‌توان بهترین و جذاب‌ترین رنگ برای ترکیب شدن با صورتی عنوان کرد. انواع مختلفی از طوسی‌ها از تیره تا روشن هارمونی زیبایی با رنگ صورتی ایجاد می‌کنند. بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که سردتر و روشن‌تر هستند. نکته مهم این است که هرگز نباید از کت شلوارهای نقره‌ای براق برای ترکیب پیرهن صورتی استفاده کنید.

کت شلوار سرمه‌ای با پیرهن صورتی

این ست نیز از استایل‌های بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

پیراهن راه راه صورتی گراد
چه رنگ هایی با رنگ صورتی ست می شوند و برای آقایان یک ترکیب رنگی عالی محسوب می شود؟
رنگ صورتی رنگی میانه محسوب می شود و می تواند با بسیاری از رنگ های سرد وگرم ست شود؛ اما در ادامه رنگ هایی را معرفی میکنیم که با صورتی ترکیب زیباتری می سازند:

  • بژ تیره و کدر
  • طوسی روشن
  • سرمه‌ای تیره
  • زرد روشن یا نزدیک به سبز
  • عنابی تیره
  • و صورتی

استایل تابستانی صورتی مردانه گراد

چرا صورتی رنگ مناسبی برای آقایان است؟

صورتی از آن دسته رنگ های خاصی است که تاثیر بسیاری روی استایل شما  میتواند داشته باشد و هم چنین قادر است ظاهر لباس‌های شما را به سریع ترین شکل ممکن تغییر دهد، بیایید دلایلی را بررسی کنیم که شما را مجاب میکند به جمع صورتی پوشان ملحق شوید:

  1. با رنگ صورتی در صدر توجه ها قرار میگیرید
  2. با رنگ صورتی در انواع مدل لباس مردانه قدرت خودرا نشان میدهید.
  3. صورتی، رنگی مدرن است و میتواند به شما استایلی مدرن ببخشد.

اگر با همه این دلایل همچنان برای پوشیدن لباس های صورتی هنوز تردید دارید، از استایل لئوناردو دیکاپریو در فیلم گتسبی بزرگ میتوانید ایده بگیرید.

پیراهن مردانه فقط صورتی

اکثر استایلیست ها برای هر استایلی پیراهن مردانه صورتی رنگ را توصیه میکنند. جالب تر این است که صورتی با تمام رنگ‌های طبیعی همخوانی دارد و تقریبا به همه رنگ های پوستی می‌آید.

اما کدام صورتی را انتخاب کنیم و آن را چطور بپوشیم؟

می توانید به دیگرآیتم های استایل خود صورتی خیلی روشن یا پاستلی را انتخاب کنید، چرا که هم مینیمالیستی تر است و هم ساده‌تر با لباس‌های دیگر ست می‌شود. هم خانواده های صورتی مثل ارغوانی، سرخابی،  شرابی وصورتی  چرک  میتواند برای شما مناسب باشد
در هر صورت برای ست کردن پیراهن خود به این نکات توجه داشته باشید.

  • پیراهن مردانه جذب نپوشید، صورتی به اندازه‌ی کافی جذاب است.
  • برای استایل روزمره پیراهن صورتی را با شلوار کتان مردانه ست کنید، رنگ‌های بژ و خاکستری انتخاب های جذاب تری هستند.
  • در یک ست رسمی، پیراهن های مردانه با رنگ‌های سفید، آبی روشن و صورتی خیلی روشن جذاب ترین انتخاب ها هستند.
  • طرح‌ها می‌توانند زیبایی رنگ صورتی برای آقایان را چندین برابر افزایش دهند، پس می توانید پیراهن صورتی خود را در طرح‌های راه راه و چهارخانه را انتخاب کنید.
  • پیراهن راه راه صورتی را فقط با کت و شلوار و پوشت ست کنید.
معروفترین مدل های کت و شلوار های مردانه
ادامه مطلب

نحوه ست کردن کراوات با پیراهن مردانه صورتی

ست کردن پیراهن صورتی با کت شلوار

  • کلی ترین و اصلی ترین قانون در ست کردن کراوات این است که رنگ کراوات همواره چند درجه تیره‌تر از رنگ پیراهن باشد.
  • ساده‌ترین انتخاب برای پیراهن صورتی کراوات بنفش تیره است.
  • پیراهن مردانه رسمی با رنگ صورتی روشن با کراوات‌های آبی، سبزآبی، موشی و قرمز هم ست میشود.
  • اگر دنبال ترکیب جدی تر و رسمی تری هستید، تنها موشی-صورتی یا بنفش را برای کروات انتخاب کنید، رنگ هایی که می‌توانند تیپ شما را به سادگی متفاوت و جذاب نشان دهند.
  • طرح‌های راه راه یا خال خال های بسیار ریز در کراوات طرح دار، به پیراهن صورتی شما جلوه خاصی خواهد داد.

کدام کت و شلوار با پیراهن مردانه ی صورتی ست می‌شود؟

حالا نوبت به این می‌رسد که مناسب‌ترین کت و شلوار را برای ست کردن با رنگ مد ۲۰۱۷ برای آقایان پیدا کنید. اگر می‌خواهید با پیراهن صورتی خود استایلی رسمی‌تر داشته باشید، حتما به یک کت و شلوار مناسب نیاز دارید.

با پیراهن صورتی کدام رنگ کت و شلوار را انتخاب کنیم؟

  • مشکی همواره بهترین رنگ برای استایل رسمی است و با پیراهن مردانه ی صورتی هم به عالی ترین شکل ممکن ست می‌شود.
  • انتهاب عالی بعدی برای خرید کت و شلوار، رنگ سرمه ای است.
  • برای استایل مردانه تابستانی، کت شلوار طوسی با پیراهن صورتی ، آبی روشن یا شتری را انتخاب کنید چرا که با پیراهن صورتی ترکیب جذاب و فوق العاده ای خواهند ساخت.

کت شلوار با پیراهن صورتی گراد
در انتها

  • اگر در انتخاب پیراهن مردانه صورتی مردد بودید، روشن‌ترین و کمرنگ‌ترین صورتی را انتخاب کنید.
  • همیشه یک کراوات تیره‌تر برای ست کردن با پیراهن انتخاب کنید.
  • کت و شلوار سرمه‌ای، طوسی یا مشکی برای پیراهن صورتی، مناسب‌ترین انتخاب‌ها هستند.
  • انتخاب سایز درست پیراهن مردانه به اندازه‌ی رنگ آن اهمیت دارد.

توجه کنید که:
بعد از انتخاب رنگ صورتی، بقیه بخش‌های استایل شما باید ساده باشد.
صورتی را با رنگ‌های تیره‌تر برای یک استایل رسمی ست کنید و برای استایل روزمره ی تابستانی سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید.
رنگ صورتی برای پوست‌های تیره‌تر، مناسب‌تر است.

مدل های مختلف پیراهن صورتی در فروشگاه اینترنتی گراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا