استایلشلوار مردانه

چگونه با شلوار کتان می توان استایلی مدرن و جذاب داشت؟

شلوار کتان مردانه ار پرکاربردترین ومحبوب ترین شلوارهای آقایان است. این شلوار همه کاره در بسیاری از استایل ها کاربرد دارد. جالب است بدانید زمانی که پای انتخاب شلوار مردانه وسط باشد، شلوار کتان مردانه همواره جزو گزینه های اصلی بوده است. برای اینکه درباره شلوار مردانه کتان بیشتر بدانید با مجله استایل گراد همراه باشید.

این شلوارها به علت کارایی و ترکیب پذیری عالی و در عین حال شیک و جذاب بودن، به یک آیتم ضروری در استایل آقایان تبدیل شده اند. شلوار کتان مردانه برای بسیاری از استایل ها از جمله  استایل های کژوال و روزمره  انتخابی مناسب و عالی است. ناگفته نماند که برای استایل های رسمی نیز بسیار جذاب و جالب  هستند. اما یافتن و ست کردن شلوار مردانه کتان مناسب، برای استایل رسمی میتواند می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. خصوصا برای افرادی که شلوار کتان را جدیدا به کمد لباس های خود راه داده اند.

چگونه شلوار کتان میان مردان محبوب شد؟

امروز اقایان سبکی جدید و نوآورانه از شلوار کتان را برای استایل خود به کار می برند. این شلوارها که تقریبا کوتاه تر از شلوار های عادی دیگر هستند و اصظلاحا به آن ها قد ۹۰ میگویند. این مدل شلوار کتان مردانه با رنگ های بسیار متنوع و زیبا به سرعت تمام بازار را فرا گرفت.  نکته بعدی در انتخاب شلوار کتان رنگ است. رنگ بسیار مهم است؛ اما انتخاب شلوارهای مناسب اندام، در اولویت قرار دارد. پس همیشه بر اساس فرم اندام خود شلوار کتان انتخاب کنید.

شلوارهای مردانه کتان اگر فیت باشند بسیار جذاب تر خواهند شد اما همه ما این را میدانیم که آنها نباید بیش از اندازه تنگ یا کوتاه باشند. اگر شلوار کتان مردانه را درست انتخاب کنید می تواند به قد بلند دیده شدن شما کمک کند. و همچنین با پیراهن های دکمه دار که درون شلوار قرار می گیرند، ترکیبی عالی و درجه یک می سازد. 

هرچه از جذابیتهای قد استاندارد شلوار مردانه کتان گفتیم از قد بلند و شلخته هم صحبت کنیم! قد شلوارهای کتان هیچوقت نباید بیش از اندازه بلند باشد. شما میتوانید لبه شلوار خود را به صورت پاکتی تا بزنید تا ظاهری با پرستیژ تر داشته باشید. افزون بر این می توانید در لبه پایینی شلوار کتان خود، دکمه بگذارید تا با کفش های شما ست شود. 

هر رنگ شلوار کتان برای کدام موقعیت ها مناسب هستند؟

این شلوار ها به خاطر رنگ های متنوع و چشمگیری که دارند، بسیار ترکیب پذیرند. بدین ترتیب در بسیاری از استایل ها کاربرد پیدا کردخه اند. ببینید! شما می توانید با پوشیدن شلوار کتان مردانه در رنگ دلخواه خود و ست کردن یک پیراهن نخی کلاسیک و هم چنین اضافه کردن یک کمربند و کفش هم رنگ، استایل خود را تکمیل کنید.

در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی ندارید و انتخاب رنگ یک امر کاملا سلیقه ای است  اما رنگ های پرفروش عبارتند از آبی، سرمه ای، مشکی، طوسی، سفید، خاکی  و حتی سایه روشن و تناژ های دیگر رنگهایی که نام بردیم.

  •  شلوار کتان سفید رنگ به طرز باور نکردنی با رنگ های آبی و هم چنین قرمز ترکیب محشر و چشم گیر می سازد.
  • رنگ خاکی، رنگی است که دردته بندی رنگ های خنثی قرار میگیرد و مناسب موقعیت های بسیاری است. این شلوار با رنگ های خاکستری، قهوه ای و سفید بسیار زیبا و جداب به نظر می رسد. به تن کردن یک بلوز سفید با یک شلوار کتان خاکی برای روز های گرم تابستانی بسیار مناسب  و عالی است.
  • به تن کردن شلوار کتان قرمز رنگ نیز با یک پیراهن طرح دار و حتی یک پیراهن ساده سفید، برای تعطیلات و یا آخر هفته انتخابی درجه یک محسوب میشود.
  • رنگ آبی و هم چنین سایه روشن این رنگ، با اکثر رنگ های دیگر ست می شود. این رنگ کلاسیک تر از رنگ های دیگر است.  

شلوار‌های کتان در بین مردان ایرانی محبوبیت فوق العاده ای دارد. این شلوار‌ها از شلوار‌های جین رسمی‌تر هستند و از شلوارهای پارچه ای غیررسمی تر. آقایان در همه رده‌های سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در سال ۲۰۲۰ مدل های جدیدی از شلوار‌ کتان مردانه روانه بازار شده است. جالب‌ترین‌های مدل شلوار‌ کتان مردانه امسال، شلوار مام استایل مردانه و شلوار اسکینی مردانه است.

شلوار کتان رنگی مردانه

شلوار‌های کتان رنگی چند سالی است که مد شده است و بیشتر علاقمندان به این مدل مردان جوان هستند. در سال ۲۰۲۰ نیز مدل‌های جالب و جذابی برا شلوار کتان در نظر گرفته شده است.


شلوار‌های کتان مردانه  به رنگ طبیعی

شلوار‌ کتان در رنگ‌های سفید، خاکی، خاکستری و بژ از شلوار‌های محبوب همه آقایان در هر سن و سالی است که می‌توانند از آن استفاده کنند. به این دسته از رنگ ها اصطلاحا طبیعی یا خنثی میگویند. 


شلوار کتان مشکی و سرمه‌ای

شلوار‌های کتان مشکی و سرمه‌ای هم از دیگر شلوار‌های پرطرفدار در بین مردان ایرانی است. بسیار پرکاربرد و عالی. مشکی و سرمه ای رنگ های محبوب مردان ایرانی است. ازاین رو می توان گفت شلوار کتان مشکی و سرمه ای نیز پر فروش ترین شلوار مردانه است. البته قدرت ترکیب پذیری و ست شدن این رنگ ها را نمی توان در شلوار کتان نادیده گرفت!

ایده های ناب برای ست کردن شلوار خاکستری
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا