استایل

چگونه خرید کنیم؟

برخلاف آنچه که به نظر میرسد خرید برای آقایان یک موضوع چالش برانگیز است. چرا که عموما آقایان هنگام خرید پوشاک فقط به یک شلوار نخی راسته و یک پیراهن آستین بلند کفایت خواهند کرد. از این رو در ادامه قصد داریم به چند نکته درباره خرید پوشاک آقایان اشاره کنیم  تا خریدی موفق داشته باشید.

قبل از اینکه سعی کنید به خرید بروید لازم است ابتدا به سه کار مهم بپردازید سپس آماده خرید شوید.در ادامه با گراد همراه باشید بررسی میکنیم.

  •  یک بار دیگر کمد خود را باز بینی کنید.

قبل از خرید لازم ایت که حتما یک بار دیگر به کمد لباس هایتان سر بزنید. هنگامی که قصد دارید کمد لباس های خود را آپدیت کنید پس لازم است لباس های قدیمی تر را جدا کنید . لباس هایی که دیگر به دردتان نمیخورد یا دیگر اندازتان نیست یا …. دور بریزید یا به افراد نیازمند ببخشید.

  •  لیستی از پوشاک موردنظرتان را تهیه کنید

پس از اینکه کمد لباس هایتان را از لباس های بی استفاده و لباس هایی که کوچک شده اند پاکسازی کنید، مطمئن شوید که این ۱۲ پوشاک را در کمد لباس هایتان دارید.

  1. شلوار جین
  2. کت جین
  3. هودی
  4. سویشرت
  5. تیشرت
  6. پولوشرت
  7. پیراهن آکسفورد رسمی
  8. پیراهن چهارخانه قرمز مشکی
  9. بلیزر طوسی
  10. کت و شلوار رسمی
  11. لوفر
  12. ژیله بافت
  • وقت خرید است

حال که می دانید جای چه پوشاکی در کمد لباس هایتان  خالی است با خیالی آسوده می توانید به خرید بپردازید بدون اینکه ترسی از خرید هیجانی داشته باشید  می توانید به خرید بپردازید.
انتخاب شما از لیست بالا می تواند هر برندیباشد فقط نکته اینجاست که ترجیحا رنگ های سفید و مشکی و رنگ های کلاسیک مانند رنگ سبز یشمی و خاکستری را انتخاب کنید چرا که به دلیل سنگینی، وقار و خنثی بودن بسیار عالی هستند. این موارد تنها خواسته یک جنتلمن از خرید است.

چگونه از نظر دیگران مردی خوشتیپ و شیک پوش باشم ؟
ادامه مطلب

اگرترجیح میدهید پوشاک ضروری خریداری کنید خرید خود را صرفا به  انتخاب کت یا بلیزر و پیراهن دکمه دار و جین و کفش های اسپرت محدود بکنید.

برند هایی که از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد :

در ابتدا پیشنهاد ما به شما خرید برند های برتر ایرانی است که از کیفیت بالایی و در خوری دارند.

گراد 

هر آنچه که برای خوش استایلی و شیک بودن لازم دارید از گراد بخواهید.

در صورتی که به برند های خارجی لباس علاقه دارید برند های پایین میتواند پیشنهاد های خوبی باشد.

ZARA

برند زارا مشهور به برند تغییر با سرعت است یعنی اینکه در طراحی لباس هایش در دنیای مد و فشن با سرعت زیادی تغییرات در سبک و طرح خودش دارد. از هدایت کنندگان مد و فشن میتوان به برند زارا اشاره کرد. پیراهن های رسمی و بوت ها و جین های عالی که دارد معروف است.

SUIT SUPPLY

اگر رسمی و دیپلمات می پسندید.

​JACK THREADS

اگر ساده و شیک می پسندید.

UNIQLO

اگر دوست دارید کیفیت را تجربه کنید.

J.CREW

اگر دوست دارید متفاوت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا