اکسسوری هاپیراهن مردانهتی شرتراهنمای انتخابشلوار مردانهشیک پوشی

چگونه شیک پوش باشیم؟

چگونه  می توانم فرد خوش پوش و شیک پوشی باشم سوالی است که قصد داریم در این مطلب با چند پیشنهاد ساده برای خوش تیپ شدن به آن پاسخ دهیم و راه شما را برای تبدیل شدن به یک فرد خوشتیپ و جذاب هموار تر کنیم.

همانطور که می دانید یک فرد خوش تیپ و خوش استایل در بسیاری از موقعیت های مختلف می تواند موفق ترعمل کند. این اتفاق سبب است افراد برای موفقیت در زندگی و یا کسب کارشان نکات مهم خوش پوشی را رعایت کنند. اما افزون بررعایت این نکات، دانستن نکات کاربردی دیگری نیز بسیار مهم خواهد بود پس با ما همراه باشید.

از اساسی ترین نکاتی که برای خوش تیپی باید بدانید انتخاب رنگهایی است که با هم تناسب و هارمونی داشته باشند. مثلا استفاده از رنگ بنفش با رنگ مشکی گزینه خوبی نیست اما در ست کردن، رنگ بنفش با رنگ هایی مثل سبز پسته ای بسیار چشم گیر و خیره کننده خواهد بود.

بنابراین هر چقدر مدل لباس تان زیبا باشد و لباس تان را از برند مشهوری خریداری کرده باشید، با یک رنگ بندی اشتباه، تلاش شما برای خوش پوش بودن بی نتیجه خواهد بود.

همچنین شیک پوشی می تواند در موقعیت های مختلف، معنایی متفاوت داشته باشید. فرضا استفاده از رنگ های گرم و متفاوت در استایل های اسپرت به نظر جالب است اما در استایل رسمی و کلاسیک باید از رنگ های خنثی و تیره و یکنواخت استفاده کنید.

  • ایده های جدید برای ست کردن را امتحان کنید.

اینکه چگونه کت جین را در روزهای پاییزی ست کنید و یا کفش  کتانی را با چه شلواری بپوشید و یا آشنایی با استایل های به روز، چیزی است که شما نیاز دارید تا با آن ایده های جدید خلق کنید.

امروزه  در حوزه استایل، مجلات آنلاین بسیاری فعالیت دارند که با مطالعه آن ها می توانید به اطلاعات خود درباره ست کردن بیفزایید.

همینطور به مروز زمان و بعد از مدتی، اطلاعات خوبی در خصوص ست کردن استایل خواهید داشت.

  • به جزئیات استایل تان نگاه دقیق تری داشته باشید

بسیاری از مردان به جزئیات استایل خود توجه زیادی ندارند. این موارد می تواند شامل انتخاب کمربند، دکمه سرآستین، دستمال جیب ( پوشت )، کراوات و اکسسوری های مختلف می باشد. ممکن است باور نکنید اما گاهی نقش این جزئیات بسیار مهم تر از آیتم های اصلی است. به طور مثال ترکیب کردن یک کیف اداری چرمی با استایل رسمی می تواند شما را بسیار خوش پوش تر نشان بدهد.

رمز و راز خوشتیپی جوانان
ادامه مطلب

استفاده از اکسسوری هایی همچون عینک، انگشتر، ساعت مچی و کمربند نیز به همین ترتیب است. به فرض یکی از جزئیات استایل شما، بایستی استفاده از کمربند های مناسب با هر استایل می باشد.

  • کمربند های کلاسیک معمولا ۲٫۵ سانت عرض دارند و معمولا چرمی و دارای سگگ های استیل می باشند.
  • کمربند های اسپرت معمولا پارچه ای هستند و عرض آن ها ۴ سانتی متر است و سگگ های درشت تر و بزرگ تری دارند.
  • حد وسط این دو، کمربند های اسپرت کلاسیک وجود دارد، این دسته از کمربند ها حدود ۳٫۵ سانتی متر عرض دارد و برای شلوار های کنفی یا کتان کاربرد دارند.
  • تناسب اندام خود را حفظ کنید.

بیایید صادق باشیم. داشتن یک هیکل چهارشانه و اندام های عضلانی نقش بسیار مهمی در خوش پوشی شما خواهد داشت. همانطور که می دانید هر فردی دارای مشخصه های شخصی و دارای ویژگی های هیکلی خاص خود می باشد اما به دست آوردن یک اندام زیبا کاری یک شبه نخواهد و برای اینکار باید تمرینات قدرتی انجام بدهید و به اندام های خود فرم دهید. واضح است که یک فرد خوش هیکل نسبت به یک فرد بد هیکل با یک تیپ جذاب تر خواهد بود.

  • استایل رسمی و فرمال را به اسپرت ترجیح بدهید:

بپذیرید که مردان دراستایل های رسمی و نیمه رسمی جذابیت بیشتری نسبت به استایل های اسپرت دارند. این جمله به این معنا نیست که از استایل های اسپرت استفاده نکنید، بلکه با احتیاط بیشتری باید به سراغ استایل های اسپرت بروید. نکته ای که باید دقت کنید این است که همیشه کمی رسمی تر از حد نیاز لباس بپوشید. به طور مثال برای جلسه نیمه رسمی بهتر است از یک کت و شلوار نوک مدادی استفاده کنید .

در استایل های اسپرت خود نیز نکات ریزی مانند استفاده از پولوشرت به جای تی شرت و استفاده از شلوارهای کتانی به جای شلوار جین از نکاتی است  استایل شما را رسمی تر خواهد کرد

  • آراسته باشید

داشتن یک ظاهر آراسته بسیار مهم  ایت. شما هر چقدر که هارمونی رنگی استایل تان را رعایت کنید یا از آیتم های جذاب و مناسب برای استایل تان استفاده کنید، اما ظاهری آراسته و مناسبی نداشته باشید، فردی خوش پوش و جذاب نخواهید بود.

معروفترین مدل های کت و شلوار های مردانه
ادامه مطلب

منظور از ظاهری آراسته چیست: منظور از آراسته بودن به معنی داشتن ظاهری تمیز و مرتب است. ناخن های کوتاه در اقایان و ناخن های مرتب ، موهای حالت دار و مرتب، لباس های اتو کشیده و مرتب، صورت اصلاح شده، کفش های واکس زده، نداشتن بوی نا مطبوع

در ضمن فراموش نکنید که منظورمان از موهای حالت دار و مرتب ، موهای فشن و مد روز که خیلی کوتاه یا بلند باشند نیست، بلکه مدل موی های کلاسیک و ساده منظور است.

  • کلاسیک بپوشید و ترند ها را فراموش کنید

دنیای فشن این روزها دچار فرآیندی به نام فست فشن شده است، این موضوع فقط مردم را به خرید استایل جدیدتر و به روز تر دعوت میکند و اهمیتی به خوش پوشی و جذابیت استایل ها نمی دهد بلکه در پی نوآوری و ارائه سبک های جدید است.

پس از ترند های فشن دوری کنید و بر روی استایل کلاسیک فوکوس کنید. این نکته را بدانید که آقایان خوش پوش خود را درگیر ترند ها و مد روز نمی کنند، همانطور که کت و شلوار های مردانه با طراحی سال ها پیش، هنوز مورد استفاده بسیار از افراد خوش پوش جهان می باشد.

** توصیه های پایانی و مهم برای خوش پوشی:

  • لباسی که به تن دارید را دوست داشته باشید تا احساس رضایت کامل داشته باشید. پوشیدن لباس هایی که احساس راحتی در آن ندارید، نمی تواند استایل شما را جذاب نشان بدهد. اعتماد به نفس شما در زیبایی و خوش پوشی شما بسیار مهم است
  • لباس سایز خودتان بهترین گزینه می باشد. استفاده از لباس های بسیار تنگ و چسبان یا خیلی گشاد، گزینه خوبی نیست پس بهترین گزینه لباسی است که دقیقا سایز شما باشد
  • برای خرید پوشاک مورد نیاز تان هوشمندانه هزینه کنید. این جمله به این معناست که نه لباس ارزان بخرید و نه لباس های گران قیمت، بلکه لباسی را بخرید که قیمت مناسبی داشته باشد. به طور مثال صرف هزینه چند میلیون تومانی برای خرید یک کفش چرمی، ممکن است منطقی و حتی کمی سرمایه گذاری باشد اما برای یک کتانی این گونه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا