اکسسوری هاپیراهن مردانه

چگونه پیراهن را با کراوات مردانه ست کنیم؟

همواره تنوع در مد برای بسیاری از آقایان جالب بوده است . از این رو نیز برای برای تعدادی از آقایان ، سوال شده است که آیا می توان پیراهن مردانه را با کراوات ست کرد؟ آیا باید طرح کراوات مردانه را با پیراهن ست کرد؟ آیا اگر رنگ کراوات با پیراهن ست شود جلوه رسمی تری خواهد داشت؟ آیا نحوه ست کردن پیراهن مردانه با کراوات در جشن یا جلسه اداری با یک دیگر متفاوت است؟  در این نوشتار از مجله استایل گراد سعی داریم به نحوه ست کردن پیراهن مردانه و کراوات بپردازیم.

پیراهن رنگی ساده  و کراوات ساده رنگی بدون طرح

راحت ترین روش برای ست کردن کراوات و پیراهن مردانه، شروع کردن از بیس است. یعنی بهتر است از کراوات ساده و پیراهن ساده استفاده کنید؛ برای این کار کافیست رنگ کراوات با رنگ پیراهن از یک خانواده باشد. پس طبیعی است که بخاطر ساده و بدون طرح بودن هردو، نیازی به تلاش زیادی نیست . البته این بدین معنی نیست که شما  مجازید هر کراواتی را با هر پیراهنی که میخواهید ست کنید. در ادامه دو روش را بررسی خواهیم کرد که شما میتوانید کراوات و پیراهن ساده مردانه را با یکدیگر ست کنید 

ست کردن کراوات و پیراهن با رنگ های متضاد و متفاوت

همه ما این روش را برای ست کردن پیراهن و کراوات با یکدیگر امتحان کرده ایم. یعنی پیراهن مردانه سفید را با انواع رنگ های کراوات یا رنگ پیراهن آبی روشن خود را با رنگ قرمز ست کرده ایم. چرا که در اصل بهترین روش برای بهبود جلوه کراوات استفاده از رنگ های متفاوت و مختلف بر روی یک رنگ خنثی مانند سفید، آبی یا طوسی می باشد.

ست کردن پیراهن و کراوات با رنگ های هم خانواده

این روش، کلاسیک ترین راه ممکن برای ست کردن پیراهن مردانه و کراوات است. از این رو به آن میگوییم کلاسیک که از گذشته تا کنون از این روش برای ست کردن کراوات با پیراهن مردانه استفاده می کرده اند. ست کردن کراوات با رنگ های هم طیف خود جذابیت بیشتری را به همراه خواهد داشت. به طور مثال: میتوانید پیراهن یاسی روشن یا صورتی روشن را با کراوات بنفش ست کنید یا پیراهن آبی روشن را با سرمه ای ست کنید.

برای اینکه رنگ بهتر و جذاب تر را برای ست کردن پیراهن خود با کراوات پیدا کنید می توانید رنگ های متعددی امتحان کنید و در بین آنها جذاب ترین و متناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.
سعی کنید از رنگ هایی که شبیه به هم هستند برای ست کردن استفاده نکنید. چرا که جلوه گری ندارد.

پیراهن طرح دار با کراوات ساده و کراوات طرح دار با پیراهن ساده

برای انتخاب یک کراوات متناسب برای ست کردن با پیراهنی طرح دار می توانید از کراوات طرح دار استفاده کنید. البته این روش کمی سخت تر است و تمرکز بیشتری را باید روی ست کردن رنگ کراوات با پیراهن گذاشت. این روش را اگر به صورت صحیح انجام دهید استایلی جذاب و عالی خواهید داشت.
برای ست کردن کراوات با پیراهن طرح دار بایستی رنگ، با طرح زمینه پیراهن تکمیل شود.

 به عنوان مثال  کراوات آبی تیره را با آبی پیراهن شطرنجی ست کنید. هم چنین در صورت طرح دار بودن کراوات می توانید هر رنگی که در کراوات شما بیشتر به کار رفته است را با پیراهن خود ست کنید. در انتها با استفاده از طرح های متعدد، بهترین گزینه را برای استایل رسمی خود برگزینید.

 کراوات طرح دار با پیراهن طرح دار

در این روش کاری سخت در پیش داریم.راهکار سوم و آخرین روش برای ست کردن پیراهن با کراوات به این نحو است که طرح کراوات با پیراهن شما نباید یکسان باشد. یعنی اگر کراوات شما خال دار یا راه راه است؛ نباید پیراهن خود را راه راه یا خالدار انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید هر دو آیتم را به صورت یکسان انتخاب کنید می توانید از کراوات با راه های ریز و پیراهن با راه راه درشت انتخاب کنید؛ در این صورت می توانید یک ترکسی عالی و بی نظیر بسازید.

در پیشنهاد بعدی می توانید پیراهن راه راه را با کراوات خالدار ریز ست کنید. در هر صورت طرح کراوات با پیراهن شما متفاوت باشد علیرغم اینکه هردو طرحدار هستند .معمولا بهترین روش برای ست کردن کراوات با پیراهن به این صورت می باشد که طرح روی کراوات بهتر است از طرح پیراهن شما کمی درشت تر باشد.

هم چنین می توانید پیراهن چهار خانه ریز را می توانید با کراوات چهار خانه درشت ست کنید. به این نکته توجه کنید که گاهی انتخاب دو آیتم طرح دار با یکدیگر، باعث می شود تیپ شما شلوغ بنظر برسد و جذابیت زیادی را بهمراه نخواهد داشت؛ پس در ست کردن پیراهن های طرح دار و کراوات های طرح دار بهتر است دقت بیشتری به خرج داد.

یک زمینه آشکار از پیراهن خود را برای ست کردن با رنگ کراوات خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر پیراهن شما چهارخانه مشکی و قرمز است، که رنگ قرمز آن بیشتر به چشم می آید بایستی کراوات خود را قرمز با چهارخانه ریز یا درشت جگری یا قرمز سیر ست کنید.

 

راهنمای جامع انتخاب استایل دامادی
ادامه مطلب

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا