اکسسوری ها

کت شلوار رسمی مردانه بدون کراوات

بسیاری از آقایان البته به جز مردان جوان در جامعه ایرانی علاقه ای به زدن کراوات ندارند و با آن مشکل دارند. حتی بسیاری از آقایان  آن را مطابق فرهنگ خود نمی دانند . اما ناگفته نماند که کراوات به عنوان یک اکسسوری نقش مهمی در استایل شما دارد. اما در این مقاله از گراد همراه شوید تا به هر دلیلی که برای نپوشیدن یا نبستن کراوات دارید بتوانید بدون آن همچنان خوشتیپ و شیک باشید. 

همه ما به خوبی میدانیم که کت و شلوار در زمره رسمی ترین پوشاک آقایان است. برای همین همواره با کراوات و پوشت و … ست می شود. اما در هر صورت ممکن است کسی علاقه ای به بستن کراوات با کت و شلوار مردانه نداشته باشد. در ادامه به راهکارهایی خواهیم پرداخت که بدون کراوات بتوانید کت و شلوار بپوشید.

کت-شلوار بدون کراوات

با اکسسوری های دیگر جبران کنید.

طبیعتا هنگامی که از کراوات استفاده نمی کنید؛ لازم است، نبود کراوات را با  اکسسوری های دیگر جبران کنید. به عنوان مثال پاپیون به خوبی می تواند جایگزین کراوات شود. درادامه بیشتر بررسی میکنیم.

 پوشت

باور کنید این پارچه کوچک واقعا غوغا به پا می کند.  پوشت علیرغم ابعاد کوچک به خوبی می تواند توجه ها را به استایل شما جلب کند بدون اینکه دیگران متوجه شوند شما کت و شلوارتان را بدون کراوات پوشیده‌اید. پوشت با ایجاد خط افقی در استایل شما باعث چرخش نگاه می شود. بدین ترتیب استایل شما بدون نقص و متناسب دیده می شود.

دکمه سرآستین

این دکمه های پر زرق و برق تاثیر بسیار زیادی بر روی استایل شما دارد. میتوان گفت که درخشش و جذابیت آن میتواند به سادگی چشم دیگران از نبود کراوات منحرف کند و حتما آن را امتحان کنید. 

ساعت مچی 

ساعت به تنهایی می تواند در استایل شما تاثیر شگفت انگیزی بگذارد. اجازه دهید چند قانون را در استفاده از ساعت بیان کنیم. قانون اول این است که اگر چپ دست هستید باید ساعت را به دست راست خود ببندید و برعکس.قانون دوم اینکه اگر ساعتتان چرمی است  باید آن را با کمربند و کفش تان ست نمایید و اگر فلزی است که باید با سگک کبربند و دکمه سرآستین ست نمایید.

کت-شلوار-بی کراوات

به محیطی که لازم است در آن کت و شلوار بپوشید توجه کنید.

 اگر قصد دارید به یک مجلس بسیار رسمی مانند عروسی و یا جلسه ای که در آن مهمانان خارجی حضور دارند، بروید؛ حتما  کراوات بزنید ولی اگر باز هم قصد استفاده از کراوات را ندارید حتما پیراهن سفید و یا آبی روشن  انتخاب کنید تا ظاهری رسمی داشته باشید.

کت-شلوار بی اکسسوری

 به نقش یقه پیراهن دقت کنید

 یقه پیراهن بدون کراوات نقش پررنگ تر و مهم تری دارد.  یقه پیراهن های مردانه معمولا در قسمت انتهایی خود دارای سنجاقی پلاستیکی است که به حفظ فرم یقه کمک می کند.  اگر هزینه شست وشو در خشکشویی برایتان خیلی مهم نیست بهتر است که پیراهن های کثیف خود را به آن ها بسپارید، معمولا آن ها از آهار برای فرم دادن یقه استفاده می کنند.  ولی اگر در منزل، خودتان پیراهن هایتان را شستشو می کنید قبل از اتو زدن یقه حتما مقداری آب را بر روی آن اسپری نمایید.

کت-شلوارمردانه بی کراوات

با چه اصولی دکمه ها را ببندیم؟

باز کردن دکمه پیراهن باعث می شود که شما ظاهری غیر رسمی داشته باشید. پس اگر در میهمانی غیررسمی شرکت میکنید توجه داشته باشید که تعداد دکمه هایی که باز میمانند رابطه مستقیمی با میزان اعتماد به نفس شما دارند. همچنین اگر بر روی پیراهن خود کت به تن می کنید می توانید گزینه دوم یعنی باز گذاشتن دو دکمه را انتخاب کنید. اساسا استفاده از کت سبب می شود که دست شما برای باز گذاشتن دکمه پیراهن تان بازتر باشد.

کت-شلوار-گراد بدون کراوات

 زیر پیراهن مناسب به تن داشته باشید.

بسیاری از استایلیست ها معتقدند که حتما زیر پیراهن تان حتما زیر پیراهن بپوشید. همچنین از زیر پیراهن هایی استفاده کنید که یقه آن ها V شکل باشد تا هنگامی که دکمه ها رو باز بگذارید. اما پوشیدن زیر پیراهن مشکلاتی را برای شما بوجود خواهد آورد؛ به عنوان مثال افتادن سایه لباس زیر بر روی پیراهن تان به همین دلیل استفاده از زیر پیراهن را پیشنهاد نمی کنیم.

 

3 نکته مهم و ضروری در انتخاب پوشت مردانه در استایل اسپرت!
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا