استایلکت و شلوار

بهترین موقعیت هایی که می توان کت و شلوار پوشید؛ کجاست؟!

کت و شلوار برای بسیاری از آقایان لباسی روزمره محسوب می شود. یعنی، کت و شلوار را می توان در محیط های غیرکاری نیز پوشید. کت و شلوار به عنوان رسمی ترین پوشاک آقایان قادر است که ۹۰درصد اشکالات ظاهری شما را برطرف کرده و به جذابیت تبدیل کند. تا بدین ترتیب شما مردی جذاب، با شخصیت و جنتلمن دیده شوید. پس می توان نتیجه گرفت که تفاوتی ندارد درچه مراسمی حاضر می شوید! بلکه آنچه مهم است، این است که در همه این مراسم ها کت و شلوار ی مناسب پوشیده باشید . با مجله استایل گراد همراه باشید .

کت و شلوار در مصاحبه کاری: حرفه ای و با ذکاوت

اگر مصاحبه کاری دارید لازم است بدانید که باید رسمی ترین لباس خود را یعنی کت و شلوار بپوشید. زیرا این جلسه از مهم ترین جلسات شما محسوب میشود .اینبدین معناست که باید آن را جدی گرفته و لباسی رسمی بپوشید. خوب است این نکته را فراموش نکنید که همیشه برای پوشیدن لباس معمولی زمان دارید.

در نظر داشته باشید که سازمان که برای مصاحبه استخدامی به آن مراجعه میکنید ممکن است کد پوششی خاصی در نظر نداشته باشد اما ترجیحا بهتر است شما جانب احتیاط و احترام و اخلاق حرفه ای را رعایت کنید و کت و شلوار ی رسمی و مناسب بپوشید. مدیران سازمان حتما میدانند که استایل رسمی نشان از تفکری حرفه ای و نتیجه ای هوشمندانه دارد.

اگر با توجه به شناخت قبلی که از سازمان یا شرکت مد نظر دارید میدانید که نیازی به کت و شلوار نیست، میتوانیدیکی از کت های بلیزر یا اسپرت را انتخاب و بپوشید. خوب است کت خود را با شلواری مناسب در رنگ های تیره مانند آبی ، سرمه ای ، طوسی یا مشکی ست کنید. این ست یکی از بهترین انتخاب های غیررسمی برای این جلسه مهم است. این لباس میتواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد.

کت مردانه بلیزر در عین غیررسمی بودن میتواند با بسیاری از کفش های رسمی و غیررسمی ست شود . به عنوان مثال شما میتوانید در یک مصاحبه کاری این کت را با کفش لوفر ، قایقی ، مانک استرپ مشکی یا آکسفورد عسلی ست کنید . 

جشن ها و مراسم عروسی؛ انتخاب قطعی شما

همه ما به خوبی میدانیم ؛کت و شلوار بهترین انتخاب برای آقایان در جشن ها است. علت این مساله این است که کت و شلوار لباسی است که همه آقایان در آن جذاب، با اعتماد به نفس، خوش تیپ وجنتلمن به نظر میرسند . به این شرط که بهترین مدل را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کرده باشند. عروسی و جشن ها مکانی است که همه باید در آن بهترین لباس خود را بپوشند. از این رو آقایان باید حتما یک کت و شلوار خوش دوخت و جذاب بپوشند . همیشه با توجه به فصل عروسی کت و شلوار خود را انتخاب کنید.

  • اگر جشن عروسی در فصل سرماست و شما یک میهمان رسمی هستید؛ کت و شلوار مشکی تنها انتخاب شماست. اما اگر جشن متعلق به نزدیکان، اقوام یا دوستان شما است میتوانید کت وشلواری در رنگ های خاکی ، دودی یا آبی تیره دو دکمه بپوشید و ظاهری شیک و بی نظیر برای خود خلق کنید. استفاده از اکسسوری هایی مانند پوشت و پاپیون فراموش نشود. هم چنین انواع کفش های بروژ و لوفر برای این استایل عالی هستند .
  • اگر جشن عروسی در فصل گرماست. بهتر است از کت های تک سبک مانند کت های بلیزر استفاده کنید تا استایلی معرکه و بی نظیر داشته باشید. بهترین رنگ ها برای این کت ها یشمی ، آبی و ذغالی هستند . 

کجا بهتر از جشن پایان تحصیل؟

جشن فارغ التحصیلی یک جشن بسیار مهم و پر از هیجان است که حاصل چندین سال تلاش و زحمت خود را خواهید دید. میتوان حدس زد که شاید این جشن اولین تجربه کت و شلوار پوشیدن شما باشد . رنگ های سرمه ای و آبی تیره انطباق پذیر ترین رنگ برای کت وشلوار محسوب میشود . این رنگ برخلاف رنگ مشکی که بسیار سنگین و رسمی است،  رنگی وزین و با وقار است و به همان اندازه شیک و جذاب  

اگر نمیدانید چه رنگی را انتخاب کنید بدون شک کت و شلوار سرمه ای عالی ترین و مناسب ترین رنگ برای شما محسوب میشود.

محل کار: انتخاب روزمره شما

محل کار موقعیتی همواره رسمی است . خوب است بدانید که لازم است که بر خلاف دیگر موقعیت های رسمی و میهمانی ها کت و شلواری راحت و سبک انتخاب کنید که حین فعالیت و کار، آزاد و راحت باشید .کت و شلواری که در محل کار میپوشید  نباید در طول روز شما را خسته کند . کت های تک دکمه یک پوشش مناسب برای محل کار هستند .پیشنهاد ما برای این موقعیت رسمی کت و شلواری فیت و راحت در رنگ های خاکستری و کرمی و دودی است با کفشی بنددار  تا بی نهایت راحت باشید.

بهترین سایت خرید لباس کدام است؟ معرفی 10 فروشگاه برتر اینترنتی خرید لباس
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا