شلوار مردانه

ست کردن شلوار جین: چه پیراهنی را با شلوار جین مردانه ست کنیم؟

بسیاری از افراد در ست کردن شلوار جین خود دچار مشکل هستن، شلوار جین را می‌توان به‌ راحتی با هر لباسی ست کرد، البته می‌توان به همان راحتی هم در ست کردن شلوار جین با لباس اشتباه کرد. برخلاف برخی از پارچه‌ها که به‌سختی با انواع لباس ست می‌شوند، جین با هر لباس و طرحی ست میشود.

شلوار جین مردانه در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند اما عمده ترین انتخاب آقایان در استایل های روزمره شلوار جین مشکی و آبی است که میتوان از پیراهن و یا تیشرت برای ست کردن با آن استفاده کرد. در این مطلب به صورت کامل درباره ست شلوار لی با پیراهن صحبت کردیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره ست شلوار لی با تیشرت بدانید، در مقاله دیگری جداگانه به آن پرداختیم.

ست شلوار لی با پیراهن

با شلوار لی چی بپوشیم؟ بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار جین یا پیراهن جین چیست؟
انتخاب پیراهن برای تعدادی از رنگ‌های شلوار مردانه جین کمی دشوار است. در ادامه با مجله استایل گراد به روش‌های اصولی خواهیم پرداخت که می‌توانید با انجام دادن آن ها استایلی فوق‌العاده خواهید داشت.

همه ما میدانیم که ست پیراهن با شلوار لی مردانه ترکیبی فوق العاده جذاب است. از این رو محبوب بسیاری از آقایان است. لطفا خلاق باشید چرا که با داشتن ایده‌هایی برای ترکیب رنگ پیراهن با شلوارجین می‌تواند به شما کمک کند تا برای انتخاب پیراهن با شلوار جین سردرگم نشوید.

با شلوار لی آبی چه پیراهنی بپوشیم؟

شلوار جین آبی معمولا دارای طیف رنگی با تنوع بالا است. به طور کلی اگر بخواهیم استایلی جذاب و همزمان هماهنگ داشته باشیم؛ لازم است کنتراست رنگی پیراهن با شلوار را با دقت بیشتری بچینیم.

پیراهن سفید

پیراهن سفید مردانه با شلوار جین

متداول‌ترین رنگ پیراهن در بین آقایان پیراهن سفید است. از این رو بهترین گزینه برای شلوار مردانه جین آبی فیت و راسته پیراهن سفید است. برای جذاب‌تر شدن تیپ و استایل خان بهتر است پیراهن آستین بلند سفید با شلوار جین‌ روشن‌تر بپوشید

پیراهن چهارخانه

پیراهن های چهارخانه ی مردانه عموما به طور کلی به چهارخانه درشت و چهارخانه ریز تقسیم می شوند در این میان پیراهن هایی که دارای چهارخانه ی درشت هستند؛ ظاهری اسپرت تری نسبت به پیراهن های چهارخانه ریز دارند. پس می توان نتیجه گرفت که پیراهن چهار خانه درشت مناسب ست کردن با شلوار جین آبی است.

پیراهن چهار خانه و شلواری لی

بر اساس رنگ تیره و روشن این پیراهن محبوب با شلوار مردانه جین شما هم رنگی متفاوت خواهد داشت. اگر تمایل دارید استایلی رسمی داشته باشید از پیراهن چهارخانه با شلوار جین تیره‌تر استفاده کنید. اگر دوست دارید استایلی اسپرت تر و غیر رسمی داشته باشید این پیراهن را با شلوار جین روشن ست کنید.

شلوار اسلیم فیت برای تیپ های اسپرت تر و شلوار های راسته برای تیپ های رسمی تر گزینه ی خوبی است.

خوشتیپی با شلوار های رنگی مردانه
ادامه مطلب

پیراهن جین

پیراهن های جین یا لی، دارای طیف رنگی تیره و روشن هستند. مدل های متنوعی در بازار وجود دارد؛ که می توان پیراهن های جین را به سه دسته تقسیم کرد. این پیراهن ها از مدل های زاپ دار یا سنگ شور، طرح پیراهن جین خام ساده یا دو جیب وجود دارند.

تیپ شلوار لی

برای انتخاب پیراهن جین مناسب برای شلوار جین یا لی آبی، بهتر است به سراغ رنگ های تیره تر بروید. چرا که پیراهن جین سرمه ای با شلوار جین آبی روشن ترکیب بسیار زیبایی میسازد.  برای جذابیت بیشتر میتوانید دکمه های پیراهن جین خود را باز بگذارید و به رنگ کفش کتانی خود تی شرتی در زیر پیراهن بپوشید.

پیراهن سرمه‌ای

یکی از گزینه های مناسب ست کردن پیراهن به همراه شلوار جین آبی روشن، پیراهن سرمه ای است.اگر پیراهن سرمه ای با شلوار جین سفید ترکیب کنید نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت. اما این یک قانون یا الزام نیست و شما می توانید برای ست کردن پیراهن سرمه ای از شلوار جین تیره نیز استفاده کنید

پیراهن آبی

با شلوار جین ابی چه پیراهنی بپوشیم

پیراهن مردانه آبی رنگ تقریبا با اکثر رنگ شلوار جین ست میشود؛ افزون بر اینکه انتخاب بسیاری از آقایان نیز می باشد برای پوشیدن با انواع رنگ های شلوار جین مناسب ترین انتخاب است.

پیراهن مشکی

پیراهن مشکی را میتوان پس از پیراهن مردانه سفید رنگ رسمی ترین پیراهن مردانه تلقی کرد که با شلوار جین تیره و مشکی ترکیبی جذاب و سنگین وهیجان انگیز می سازد. ولی در مقابل اگر با شلوار جین روشن پوشیده شود استایل اسپرت تری خواهد شد

رنگ شلوار جین متناسب با رنگ کفش

برای انتخاب کفش مناسب باید در ابتدا به رنگ شلوار و سپس به مدل شلوار جین دقت کنید. اگر شلوار جین شما دارای سنگ شور و طرح های زخمی می باشد بهتر است، کتانی بپوشید.  چرا که یک اسنیکرز سفید با شلوار های جین آبی سنگ شور شده ترکیب فوق العاده جذابی خواهد ساخت.

البته پوشیدن کفش های کتانی با مدل ها و شکل های مختلف با شلوار جین آبی یک تصمیم سلیقه ای است و هرکس میتواند جذاب ترین ترکیب از نظر خود را بسازد. اما یک هشدار و نکته مهم!!!!!!!!

در مورد شلوار جین که دارای طرح و سنگ شور است، پوشیدن کفش های چرم براق و یا کلاسیک به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. اگر دوست دارید کفش چرم یا نیم بوت مثل چوکا بپوشید بهتر است شلوار جین تیره یا سرمه ای ساده انتخاب کنید که سایز دم پای آن با مدل کفش تناسب داشته باشد.

شلوار جین اسکینی نیز با کفش های کتانی یا لوفر بسیار جذاب ست می شوند.

مدل های شلوار جین های طرح دار و دارای جیب های اضافی یا شلوار جین شش جیب نیز مخصوص ست شدن با کفش های کتانی اسپرت می باشد.  همچنین اگر دوست دارید پیراهن با شلوار جین خود بپوشید بهتر است از مدل پیراهن های چهار خانه اسپرت استفاده کنید.

he Right Way

ست کردن شلوار جین مشکی با کفش و تیشرت

یکی از محبوب ترین مدل های شلوار جین نیز شلوار جین مشکی است. شلوار های جین مشکی ظاهری کلاسیک و ساده دارند که مناسب با هر سن و سلیقه ای می باشد. ست کردن شلوار جین مشکی با لباس های دیگر کار سختی نیست و همه با سلیقه های مختلف در مورد خرید لباس می توانند به راحتی استایل خاص خود را بسازند.

ایده های ناب برای ست کردن شلوار خاکستری
ادامه مطلب

شلوار جین همیشه و همه جا مد بوده و یکی از ترند های همیشگی و پرطرفدار در بین آقایان به شمار می رود. شلوار جین مشکی برای استایل کژوال و حتی مینیمال نیز مناسب است و  می توانید در مهمانی های رسمی کوچک و خودمانی یا حتی قرار های عاشقانه آن را مورد استفاده قرار دهید.

البته شلوار جین مشکی خود به تنهایی کافی نیست و بایستی متناسب با هر مکان و موقعیت خاص آن را ست کنید. مثلا اگر می خواهید به کارهای روزمره خود برسید و استایل کژوال یا خیابانی داشته باشد بهتر است به همراه شلوار جین مشکی خود یک تیشرت یقه دار یا پولوشرت بپوشید. بر اساس هر موقعیت بایستی طرز پوشش خود را نیز تغییر دهید.

با انجام این موارد و اصول می توانید شلوار جین مشکی را در طول سال در مکان ها و موقعیت های بسیاری بدون اینکه آسیبی به تیپ و استایل شما برسد؛ مورد استفاده قرار دهید و استایل بی نظیر و جذابی را داشته باشید.

جین رسمی

 استایلی رسمی یا نیمه رسمی با شلوار جین

البته بهتر است برای مراسم های رسمی از لباس های کاملا رسمی استفاده کنید. اما بنا به دلایلی اگر دوست دارید که در یک مراسم دوستانه رسمی یا جشن تولد با شلوار جین ظاهر شوید بهتر است که کمی استایل خود را به سمت رسمی بودن ببرید تا دچار ناهماهنگی در بین افراد نباشید. برای اینکه با شلوار جین ظاهری رسمی داشته باشیم ترفند های بسیار ساده ای وجود دارد .استفاده از پیراهن تک رنگ خنثی به همراه شلوار جین به شما کمک خواهد کرد که ظاهری نیمه رسمی را برای خود شکل دهید.

برای داشتن ظاهر کاملا رسمی با شلوار جین، پیراهن سفید آکسفورد به همراه کفش قهوه ای چرم ( ست کفش قهوه ای با شلوار جین) یا کفش مشکی مناسب می باشد. اگر دمای هوا کمی رو به سردی است می توانید پلیور بافت خاکستری را روی پیراهن خود بپوشید؛ رنگ خاکستری جز رنگ های خنثی می باشد که برای مکمل رنگ و تضاد رنگی استایل شما کمک خواهد کرد. کفش مناسب با استایل رسمی که میخواهیم با شلوار جین مشکی خلق کنیم، نیم بوت یا بوت چوکا مشکی و خاکستری یا قهوه ای می باشد.

چه کفشی مناسب برای ست کردن با شلوار جین اسکینی می باشد؟

کفشی که برای یک شلوار جین اسکینی مناسب می باشد؛ باید خصوصیات زیر را دارا باشد.

  • گزینه آسان و راحت انتخاب کفش کالج می باشد.
  • شلوار جین جذب پاها را درشت تر از آنچه می باشد، نشان می دهد. برای اینکه پایین تنه شما بیش از حد بزرگ دیده نشود از کفشی که دارای تضاد رنگی بالا است استفاده کنید. یا کفش کتانی سفید یا براق بپوشید.

 

سوالات متداول

بهترین ست پیراهن با شلوار لی مردانه چیست؟

بهترین ست رنگ پیراهن با شلوار لی عبارتند از : پیراهن سفید، پیراهن سرمه ای، پیراهن جین، پیراهن چهار خانه و پیراهن آبی

چگونه استایلی رسمی و نیمه رسمی با شلوار جین داشته باشیم؟

برای اینکه با شلوار جین ظاهری رسمی داشته باشیم ترفند های بسیار ساده ای وجود دارد .استفاده از پیراهن تک رنگ خنثی به همراه شلوار جین به شما کمک خواهد کرد که ظاهری نیمه رسمی را برای خود شکل دهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا