استایل

یک برش حسابی؛ فرصتی که منتظر آن بودید!!!

گراد هم گام با بهترین برندهای روز دنیا یک شگفتی جدید می آفریند. فوق العاده ترین فرصت برای خریدی هیجان انگیز تنها یکبار در سال .یک برش حسابی در راه است . یک خبر فوق العاده جذاب و عالی. در وضعیت نگران کننده بیماری کرونا و در روزهایی که همه اجناس در حال گران و گرانتر شدن هستند  برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده دارد که شما می توانید قیمت هایی با یک برش حسابی را تجربه کنید. قطعا غیر قابل باور است اما مجموعه گراد همه محصولات خود را با ۵۰ درصد تخفیف ویژه و افسانه ای به فروش می رساند. فقط به مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه

گراد با افتخار فرصتی مناسب برای خرید مشتریان وفادار خود ایجاد کرده است. از ۱۹ آذر تا سه روز فرصت دارید هر آنچه از گراد میخواهید،  با قیمتی  فوق العاده بخرید. سه روز طلایی، عالی و استثنایی برای اینکه هر محصولی که دوست دارید با نصف قیمت خریداری کنید. این بهترین فرصت برای آقایان و بانوانی است که به استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند.

بسیاری از ما در روزهای سخت و طولانی قرنطینه لیستی از محصولات مورد علاقه خودمان را آماده کرده ایم تا در اولین و بهترین فرصت تهیه کنیم. محبوب ترین برند ایران، گراد مفتخر است که فرصتی عالی و استثنایی  برای خرید به صورت آنلاین و حضوری برای همراهان و مشتریان گرامی خود فراهم کند.

جناب آقای رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان اظهار نمود: یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.

قطعا تجربه خرید های خوب و هیجان انگیز از گراد را فراموش نکرده اید. گراد در سال گذشته نیز با تلاشی بی وقفه درصدد ایجاد فرصتی عالی و استثنایی برای مشتریان و همراهان همیشگی خود بود. برند گراد از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه، حراجی هیجان‌انگیز و جذاب برگزار می‌کند که  مطمئنیم بسیاری از شما منتظر این فرصت عالی و استثنایی بوده اید. این رویداد جذاب شامل تخفیف‌باورنکردنی ۵۰ درصدی روی تمام محصولات این برند است. جالب تر اینکه در این فرصت عالی پوشاک بانوان نیز به سبد محصولات افزوده شده و قطعا با مدل ها و طراحی های جدید و نوین به یک شگفتانه پر فروش تبدیل خواهد شد.

گراد شما را لایق بهترین  پوشاک  میداند از این رو به شما فقط پوشاک زنانه و مردانه نمی فروشد بلکه شیک پوشی و کیفیت را با افتخار به شما هدیه می دهد.

در یک برش حسابی چگونه غافلگیر خواهید شد؟

گراد، از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک آقایان و خانم ها، شرایط فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده و کمپین فروش ویژه ای با۵۰ درصد تخفیف را تحت عنوان «یک برش حسابی» از ۱۹ آذر ماه تا ۲۱ آذر ماه در تمامی فروشگاه های سراسر کشور برقرار نموده است. فراموش نکنید که علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای گراد شما از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه می توانید از فروشگاه اینترنتی گراد تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت وبا ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید

جناب آقای رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان اظهار نمود: یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.

شما در این شرایط اقتصادی می توانید لباس های خود را با یک برش حسابی از گراد با بهترین کیفیت خریداری کنید. در اصل شایستگی و کیفیت را در یک برش حسابی با بهترین قیمت خریداری کنید. چرا که شما شایسته بهترین پوشاک هستید.

هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌ «یک برش حسابی» گراد، تخفیف‌های ۵۰ درصدی است. در این جشنواره‌ی جذاب سه روزه، شما می توانید پوشاک زنانه و مردانه را در هر دسته بندی که می خواهید با ۵۰ درصد تخفیف بخرید

روش های خرید در این جشنواره چگونه است؟

در این فرصت طلایی و کم نظیر ، می‌توانید به سه شکل محصولات متفاوت و جذاب گراد را خریداری کنید.

  •  خرید حضوری

شما می توانید در این سه روز هیجان انگیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای خرید به فروشگاه های ۱۹ گانه در سراسر کشور مراجعه کنید تا بتوانید در کمال آرامش به خرید در جشنواره یک برش حسابی بپردازید. لازم به خاطر نشان است که تمامی شیوه نامه های بهداشتی به شکل سخت گیرانه در تمامی فروشگاه های گراد رعایت می شود.

  • خرید آنلاین

همراهان و مشتریان گرانقدر گراد می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین از سایت گراد به خرید محصولات  مورد نیاز خود بپردازند. درگاه اینترنتی امن و دسترسی آسان به تمامی دسته بندی ها از مزیت های خرید آنلاین از سایت محسوب می شود.

  • خرید از اپلیکیشن

شما همراهان گرامی گراد، می توانید با نصب اپلیکیشن گراد بر روی تلفن همراه خود به خرید در فرصت طلایی یک برش حسابی بپردازید. از این روش شما خواهید توانست در هر نقطه از ایران و جهان که باشید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

هدف گراد از راه اندازی این کمپین چیست؟

گراد بر این باور است که مشتریانی با دیسیپلین و همراهانی با پرستیژ دارد. گراد همراهان خود را لایق بهترین پوشاک می داند. از این رو بهترین پوشاک را برای گرانقدر ترین مشتریان در عالی ترین فرصت در نظر گرفته است.

پوشش دانشجویی آقایان در دانشگاه چگونه باید باشد تا خوش‌تیپ به نظر برسند؟
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا