اسپرتاستایل

۳ قانون مهم در استایل اسپرت مردانه که باید بدانید!

بسیاری از آقایان پس از اینکه یک لباس را چندین بار و در موقعیت های مختلف پوشیدند فکر میکنند که استایلشان تکراری یا کهنه شده است و تصمیم میگیرند که تغییری جذاب در استایل خودشان بسازند. اگر به هر دلیلی شما هم جزو این دسته از آقایان می باشید گراد به شما تغییر بزرگ و چشم گیر در کل استایل را پیشنهاد میکند البته که تغییر در جزئیات میتواند به تغییر و جذابیت استایل شما کمک شایانی کند.حال زمان آن رسیده است که اگر همیشه استایلی کلاسیک داشته اید حالا استایل اسپرت را امتحان کنید.

لباس و استایل در زندگی روزمره آقایان از چایگاه بسیار مهمی برخورداراست و خیلی عالی می شود که برای داشتن استایلی جذاب تر خلاقیت به خرج دهید.

به صورت کلی به استایلی اسپرت گفته می شود که شامل احساس راحتی و جذابیت توامان است. استایل اسپرت بسته به لباس های به کاربرده شده در ست، در دسته استایل های نیمه‌رسمی  جای دارد. در نگاه اول اینگونه به نظر میرسد که برای خوشتیپی باید لباس های گران قیمت پوشید. اما واقعیت اینگونه نیست، بلکه در اصل باید اعتماد به نفس داشته باشید و تناسب رنگ و قوانین ست کردن لباس های مختلف را بلد باشید. 

  1. لایه لایه لباس پوشیدن جالب است.

قدم اول برای این که استایلی اسپرت و در عین حال جذاب را تجربه کنید این است که تلاش کنید که لباس های متفاوت تری را انتخاب کنید. ساده ترین راه حل برای رفع این مسئله،  افزودن یک لایه به استایلتان می باشد. یعنی فرضا اگر از پیراهن آبی آستین بلند خسته شده اید؛ با اضافه کردن یک کت تک مردانه سرمه ای روی آن استایل شما آپدیت شده و ظاهری مدرن و جذاب خواهید داشت

همچنین استفاده از این روش باعث می شود که تیپ قدیمی شما  با همان لباس های قدیمی تبدیل به استایلی نوین شده و کاربردی جدید پیدا کنند. البته در انتخاب لباس هایی که برای ست کردن کنار هم میپوشید باید دقت بیشتری بکنید. این به این معنی است که لایه صحیح به لباس هایتان اضافه نکرده اید. به این نکته توجه کنید که برای تغییر نیازی به اضافه کردن لایه جدید نیست. شما می توانید با تغییر اجزای مختلف لباس خود با لباس های دیگرتان در کمد لباسی؛ این تغییر را ایجاد کنید.

  1. به جین های همیشه جذاب اعتماد کنید

باور کنید که جین ها معجزه میکنند. فراموش نکنید که سادگی، جذابیت بسیار بیشتری به یک شلوار جین میبخشد. به بیان دیگر پوشیدن یک شلوار جین که نماد استایل اسپرت است به همراه یک تی شرت شیک، می تواند ظاهری ساده و فوق العاده شیک به شما بدهد. به این مساله دقت کنید که لازم است اندازه و مدل آیتم های استایل خود را متناسب با سایز خود انتخاب کنید. انتخاب طرح و رنگ شلوار جین، بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. جالب این است که ست کردن شلوار جین ساده با هر آیتمی، بسیار راحت است.

  1. انتخاب اکسسوری مناسب برای استایل اسپرت

اکسسوری ها، زینت هایی هستند که غالباً به‌طور جداگانه از لباس و برای هارمونی بیشتر و زیبایی استفاده می شوند. البته در استایل اسپرت اینگونه است به عنوان مثال بعضی از اکسسوری ها مثل کراوات در استایل رسمی الزامی هستند. اما دراستایل اسپرت هیچ اکسسوری اجباری نیست اما از تنوع بالایی برخوردار است.

کمربند،عینک، پاپیون،ساعت،شال،کلاه و …. در صورت انتخاب و استفاده به جا با هر نوع لباس خود میتواند؛ تیپ و استایل شما را با جذابیت بیشتری همراه کند. موارد دیگری در اکسسوری ها مثل دستکش و کلاه علاوه بر اینکه از شما در برابر سرما از شما محافظت می کند، بلکه برای پوشش روزمره  نیز انتخاب زیبایی محسوب می شود. اکسسوری در تیپ و استایل آقایان، اهمیت بسیاری دارد. چه بهتر که با استفاده از اکسسوری های مناسب، استایل خود را ارتقا دهیم. 

کت سافاری چیست؟ هر آنچه که باید از کت سافاری بدانید! + انواع مدل‌ها
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا