استایلراهنمای انتخاب

۳ نکته ضروری برای اینکه با هر استایلی جذاب و خوش تیپ باشیم

هنگامی که قصد دارید یک استایل اسپرت و راحت داشته باشید به چه لباس هایی نیازدارید؟ شلوار جین آبی؟ کفش کتانی؟  تی شرت مردانه ؟ به نظر می‌آید هم کافی است و هم زیباست ، اما در انتها ممکن است تعجب کنید که کسی به استایل شما توجه نمیکند و با خود  می‌گویید تیپ من چه اشکالی دارد که جلب توجه نمیکند؟ این مساله را به یاد داشته باشید که شیک بودن لباس یا حتی قیمت آن دلیل نمیشود که این ست لباس مناسب شما باشد. نظرات افراد مختلف نسبت به نوع لباس های مختلف فرق میکند و این نحوه انتخاب لباس است که در استایل نهایی شما و همچنین شخصیت شما تاثیر گذار است. در ادامه این مطلب با مجله استایل گراد همراه باشید تا بررسی کنیم چگونه با هر استایلی شیک و جذاب باشیم ؟

استفاده از اکسسوری و تزیینات کافی

حال به مرحله ای میرسیم که شما لباس مناسب پوشیده اید و در انتخاب درست لباس تان شکی نیست پس مرحله بعدی چه چیزی میتواند باشد ؟

با روش های ساده و اساسی اما مهم  میتوانید تغییرات بسیار بزرگی در استایل لباس خود ایجاد کنید. اگر شما یک تی شرت سفید و شلوار جین پوشیده اید میتوانید با اضافه کردن یک عینک آفتابی ریبن این تیپ را شیک تر و گران قیمت تر جلوه دهید. میتوانید با تا زدن آستین پیراهن جلوه دیگری به تیپ خود بدهید.انداختن گردن بند و ساعت در تیپ شما تغییراتی  بسیار مثبت و چشم گیر ایجاد خواهد کرد و بی تاثیر نیست. کلاه اسپرت شیک متناسب با تیپ شما میتواند عالی باشد.

در سایز خود لباس بپوشید.

پیدا کردن پیراهن ایده آل کار سختی نیست فقط لازم است باید به چند نکته کلیدی توجه کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم و درنتیجه استایلی جذاب و فوق العاده خلق کنیم.

  1. قد پیراهن باید استاندارد باشد به نحوی که اگر شما دستتان را به بالای سر میبرید پیراهن شما از شلوار خارج نشود.
  2. سر شانه های پیراهن باید کاملا فیت باشد به نحوی که نباید به قدری کوتاه باشد که حرکات شما را محدود کند و نه به اندازه ای بزرگ باشد که از شانه های شما به روی بازو بیافتد.
  3. سر دست آستین باید در حالت استاندارد وقتی دستتان در کنار بدنتان قرار دارد نه بیش از اندازه بلند باشد نه کوتاه تر از مچ دست شما باشد .
  4. سایز آستین باید در حالت استاندارد به اندازه ای فیت باشد که برای انجام حرکات طبیعی دچار مشکل شوید و نه به قدری بزرگ که به نظر پیراهن پدرتان را پوشیده اید.
  5. سعی کنید به یک برند وفادار باشید و هنگام خرید از یک برند خرید کنید. چرا که هر برند از یک نوع متد دوخت و برش استفاده میکند؛ یعنی سایز ۴۰یک برند با سایز ۴۰یک برند دیگر تفاوت داشته باشد.

انتخاب رنگ مناسب با پوست

یک نکته  قابل توجه و مهم در تیپ و استایل مربوط میشود به رنگ لباس که اهمیت بسیاری دارند. تنوع رنگی در لباس های راحتی اسپرت و کژوال بیشتر از لباس های رسمی و کت و شلوار ها است. از انجا که در هنگام پوشیدن کت و شلوار بیشتر به نوع دوخت و سبک لباس دقت میکنند در لباس های غیر رسمی مانند بافت ها و پیراهن و تی شرت ها بیشتر به رنگ لباس توجه میشود تا نوع دوخت و جنس آن .

شما میتوانید با انتخاب رنگ درست لباس ، شکل و قد و وزن بدن خود را با آن مطابقت دهید. افرادی که چاق هستند می توانند از رنگ های سفید و سیاه استفاده کنند . همچنین برای افرادی که قدشان کوتاه است از لباس هایی با کنتراست کم (کم رنگ) می توانند استفاده کنند که میتواند مانع به چشم آمدن قد کوتاه آن ها شود.

معمولا رنگ های خنثی مانند خاکستری ، آبی تیره ، سرمه ای مردانه تر بنظر میرسد و اگر دوست دارید با شخصیت تر و کلاسیک تر و هم چنین قدرتمند تر به نظر برسید از این رنگ ها استفاده کنید. این رنگ ها، پایه و اساس بهترین ست های لباس مردانه میباشد که شما میتوانید به راحتی از آنها برای ست کردن لباس های دیگر و آیتم های مختلف استفاده کنید.

 

انواع کفش های اسپرت پاییزی
ادامه مطلب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا