اکسسوری هاپوشت

۵ رنگ پرکاربرد در پوشت کدام رنگ‌ها هستند و با چه ترکیبی بهتر ست می‌شوند؟

پوشت همان دستمال جیبی است که در جیب کت آقایان قرار می‌گیرد. پوشت همانند کراوات، رنگ خنثی پیراهن و کت را کمرنگ‌تر می‌کند و با رنگ بخشیدن به استایل آقایان، به آن‌ها تیپی جذاب‌تر و رسمی‌تر می‌بخشد.

از آنجایی که پوشت، یکی از اکسسوری‌های مردانه است که در جیب کت قرار می‌گیرد، پس در ست کردن آن نباید، فقط پیراهن را در نظر گرفت.  در رابطه با نحوه ست کردن دستمال جیبی با پیراهن، کت و شلوار و کراوات همراه گراد باشید.

پوشت مردانه گراد

دستمال جیبی رنگ زرشکی را با چی بپوشیم؟

رنگ زرشکی، شرابی و قرمز، رنگ‌هایی هستند که با کت و شلوار رنگ خنثی و پیراهن رنگ روشن، یک ترکیب جذاب را می‌سازند.

ست کردن کت و شلوار رنگ خاکستری، با پیراهن آبی کمرنگ، پوشت زرشکی و کراوات زرشکی، یک ست بسیار جذاب است. البته با معرفی چنین ستی، منظور ما این نیست که کراوات و پوشت را، از یک رنگ انتخاب کنید. بلکه در برخی ترکیب‌ها، این دو اگر شبیه هم باشند، جذاب‎‌تر می‌شود.

پوشت سفید کراوات آبی گراد

یک ست جذاب دیگر برای پوشت زرشکی، کت و شلوار سورمه‌ای و کراوات سورمه‌ای و پیراهن آبی کمرنگ است.

کت شلوار مشکی، پیراهن سفید و پوشت و کراوات زرشکی نیز استایل جذابی برای آقایان خوش‌پوش می‌سازند.

چطور پوشت را با کراوات، کت و پیراهن ست کنیم ؟
ادامه مطلب

پوشت سفید

دستمال جیبی رنگ زرد را با چی ست کنیم؟

دستمال جیبی رنگ زرد نیز، با کت و شلوار رنگ خنثی، علی‌الخصوص طوسی و سورمه‌ای، پیراهن آبی کمرنگ و یک کراوات طرح‌دار دارای رنگ زرد، یک ست خیلی زیبا و جذاب برای آقایان می‌سازد. اگر پوشت زرد رنگ شما ساده است و طرحی ندارد، بهتر است کراوات طرح‌دار باشد. اما اگر دارای طرح است، کروات را رنگ ساده زرد یا همرنگ با کت و شلوار انتخاب کنید.

پوشت رسمی مردانه گراد

پوشت سفید با هر استایلی ست می‌شود!

پوشت سفید همراه با فقط یک تا، یکی از رنگ دستمال‌هایی است که اصلا لازم نیست زمان ست کردن کت و شلوار و پیراهن و کراوات با هم، آن را در نظر بگیرید. یعنی کت و شلوار، پیراهن و کراوات را طبق اصولی که بلدید با هم ست کنید و در آخر، پوشت سفید را در جیب کت خود قرار دهید.

پوشت مردانه رسمی گراد

رنگ سورمه‌ای پوشت را با چی ست کنیم؟

دستمال جیبی رنگ سورمه‌ای، با کت و شلوار رنگ مشکی، کراوات سورمه‌ای ساده یا طرح‌دار دارای رنگ سورمه‌ای و سفید و یک پیراهن آبی روشن، ست قشنگی می‌سازد.

استایل کرمی با پوشت

دستمال جیبی قهوه‌ای را با چی استفاده کنیم؟

آخرین رنگ پوشت که جزء پرکاربردترین رنگ‌های دستمال جیبی است و یک ست مناسب برای آن معرفی می‌کنیم، دستمال جیبی رنگ قهوه‌ای است. هم پوشت قهوه‌ای ساده و هم پوشت طرح‌دار قهوه‌ای، هر دو پرکاربرد هستند.  این رنگ دستمال جیبی بهترین ترکیب را با کت و شلوارهای رنگ سورمه‌ای، مشکی و قهوه‌ای می‌سازد. همچنین بهتر است در چنین ستی از پیراهن رنگ سفید ساده استفاده کنید. رنگ کراوات هم بهتر است در این ترکیب با رنگ کت ست شود.

5 آیتم مهم و ضروری کمد آقایان
ادامه مطلب

پوشت در استایل رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا